Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kasiino SWOT analüüs (0)

1 HALB
Punktid

Lõik failist

Kasiino SWOT analüüs #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor alexsandrotska Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
docx

Äriplaan eksam

- loetletakse vajaminevad vahendid (seadmed, ruumid, käibevahendid) ja nende maksumused; - analüüsitakse laenukapitali kaasamise vajadust ja allikaid ning tuuakse välja omakapitali kasutamise võimalused. 9. Finantsprognoosid - esitatakse tulude ja kulude prognoos, prognoositud kassavoogude aruanne, kasumiaruanne ja bilanss; - kõik prognoosid esitatakse 3 aasta kohta, esimesel aastal kuude kaupa ning järgnevatel aastatel aasta kaupa. 10. Riskianalüüs - viiakse läbi SWOT analüüs, kus analüüsitakse ettevõtte tugevusi ja nõrkusi ning võimalusi ja ohte; - tuuakse välja riskid ja nende maandamise võimalused 3. Kasumiplaan ehk tulude-kulude eelarve peaks kajastama ettevõtte majandustegevuse arengut ja andma vastuse küsimusele, kas tegemist on kasumliku äriga. Sisaldab nt müügitulu, kulud, netokäive, kasum. 4. Äriplaani on vaja, sest: 1. Saad teada, kas olemasolevat äriideed on mõistlik ellu viia. Ülevaade projekti potentsiaalist.

Ärijuhtimine
thumbnail
17
docx

Äriplaan: Majutusteenust pakkuv firma ’’Sõrad ja Sarved’’

saavutada teatud kuulsus ja vajadus. · keskmise pikkusega (1- 5 aastat) ­ Suuta äri viia kaugemale Eestist, luua välismaal erilisusega ja uuendusliku ideega laineid. · pikaajalistest (üle 5 aasta) eesmärkidest ­ Välismaal teha uuendusi, teha suurim majutuspaik jahinduses, koguda sellega teatud kuulsust. Kui see saab piisavalt uuendust, on võimalik teha äri kaugemal Euroopast, teha põnevaid jahindusmajutusi turistidele kasvõi Aafrikas 5. Ärikeskkonna analüüs Makrokeskkonna analüüs käsitleb makromajanduslikke muutusi riigis, kus me tegutseme ning riikides, kus asuvad meie kliendid/konkurendid. Makrokeskkonna faktorid on : · Poliitiline keskkond ­ ei oska täpsemalt kirjeldada · Majanduslik keskkond ­ töötus ei sega, firma pakub just töökohti · Sotsiaalne keskkond ­ puudub, annab just inimestele võimalust sotsialiseeruda ja tutvuda. · Tehnoloogiline keskkond ­ tootearendus on suu, kuna jahindustooted uuenevad kiirelt, ja on alati

Majandus
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

....................................................................................12 Strateegia väljatöötamine ja täiustamine....................................................................................13 Strateegia eripära väikeettevõtetes.............................................................................................13 Tegevuskeskkonna, haru- ja konkurentsianalüüs...........................................................................13 Makrokeskkonna analüüs...........................................................................................................14 PEST ­ analüüs...........................................................................................................................14 Tegevusharu olukorra analüüs....................................................................................................15 Kriitilised edutegurid.......................................................................................

Juhtimine
thumbnail
34
docx

Strateegiline juhtimine

Väikesemastaabiline muutus Ressurssidest ajendatud () Strateegiline juhtimine tagab, et tehtaks õigeid asju: Määramatus, keerukus Mitterutiinsus Terve organisatsioon Suuremastaabiline muutus, raske tagasi pöörata Ootustest ja keskkonnast ajendatud () Strateegilise juhtimise protsess: Missiooni, eesmärkide ja strateegiate hindamine Sisekeskkonna uurimine Väliskeskkonna uurimine SWOT analüüs Uute missiooni, eesmärkide ja strateegia formuleerimine Strateegia hindamine ja elluviimine Strateegilise juhtimise areng Esimene oluline strateegia alane raamat (militaarstrateegia) ~500 a.eKr. Hiina ohvitserilt Sun Tzu'lt - "The Art of War" Sõjandusterminid kasutusel siiani, nt. kaitsestrateegia, otserünnak jt SJ ärijuhtimise mõttes pärineb USA-st 50-60-ndatel otsisid organisatsioonid uusi turge ­ Konkurents Euroopa ja Jaapaniga teravnenud

Juhtimine
thumbnail
54
doc

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

o Kes on Teie klient ja tarbija? o Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus? o Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele? o Missuguse kauba/teenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi? o Miks peaks klient ostma just Teilt? 6 6. Äriidee defineerimine ja analüüs (lk ?, Aeriidee_otsimine)  Defineerida selgelt äriidee: toode/teenus arvestades ka Teie soovi, millega tahaksite tegeleda: o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus?  Vajadusel idee otsimise protsessi korrata

Ettevõtluse alused
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

o Kes on Teie klient ja tarbija? o Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus? o Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele? o Missuguse kauba/teenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi? o Miks peaks klient ostma just Teilt? 6 6. Äriidee defineerimine ja analüüs (lk ?, Aeriidee_otsimine) · Defineerida selgelt äriidee: toode/teenus arvestades ka Teie soovi, millega tahaksite tegeleda: o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus? · Vajadusel idee otsimise protsessi korrata

Ettevõtte majandusõpetus
thumbnail
27
doc

Nimetu

o Kes on Teie klient ja tarbija? o Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus? o Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele? o Missuguse kauba/teenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi? o Miks peaks klient ostma just Teilt? 6 6. Äriidee defineerimine ja analüüs (lk ?, Aeriidee_otsimine) · Defineerida selgelt äriidee: toode/teenus arvestades ka Teie soovi, millega tahaksite tegeleda: o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus? · Vajadusel idee otsimise protsessi korrata

Kategoriseerimata
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

mittesüsteemselt ja juhuslikult; D polütsentriline orientatsioon: tähelepanu on pööratud maaomastele eripäradele, detsentraliseeritud juhtimine; D geotsentriline orientatsioon: maaomaste eripärade ignoreerimine, ülemaailmselt üks strateegia ja tsentraliseeritud juhtimine. 2 Turgude analüüs ja sihtturu valik Rahvusvahelise turundusuuringu põhiobjektid on: D klientide hoiakud (eriti kultuuridest lähtuv); D maade analüüsid (eriti majanduslikud ja majanduspoliitilised arengud); D valdkonnauuringud (rahvusvahelise konkurentsi intensiivsus ja dünaamika); D konkurentsiuuringud. Globaalse keskkonna võime jaotada: D kultuuriline keskkond î keel (keelte paljusus, tõlked, foneetilised probleemid)

Rahvusvaheline turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun