Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Kas tudeng vajab fakte ehk kumb oli enne, kas oskused või teadmised? (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Sotsiaal- ja haridusteaduskond
Ühiskonnateaduste instituut
Kas tudeng vajab fakte ehk kumb oli enne, kas oskused või teadmised?
Essee
Õpioskused ülikoolis
SHZU.00.005
Kadri Oviir
Juhendaja : mag Ene Selart meediauuringute nooremteadur
Tartu 2014
Tudengi igapäeva elu juurde kuulub pidevalt uute faktiteadmiste nii öelda läbi töötlemine. Sellega ollakse lihtsalt harjunud , nii on olnud põlvest põlve. Viimasel ajal on aga hakatud tähelepanu pöörama ka teistsugustele õppemeetoditele kui vaid faktekesksetele. Palju kõneainet on saanud meedias Hannes Tamjärve (2012) õhinapõhise õppe idee, kuid samas on paljud selle ning ka teiste uudsete õppemeetodite (nt probleemõpe , projektipõhine õpe, uurimuslik õpe) suhtes skeptilised. Ent skeptikute rollis on enamasti praegune X- generatsioon , kelle lastest käib jutt ning kes ilmselt siiski tahavad, et nende lastel oleksid head tulevikuväljavaated. Muutusi haridussüsteemis nad aga ei poolda.
On olemas kolme tüüpi inimesi: need, kes õpivad asju kõige paremini nägemise kaudu, need, kes õpivad kõige paremini kuulmise kaudu ning need, kes eelistavad õppimiseks kasutada emotsionaalset või füüsilist kogemust. Tegu on erinevate õpistiilidega: visuaalne, auditiivne ja kinesteetiline (Erinevad õpistiilid …). Ülikoolis on kasutusel enamasti auditiivne ning mõningal määral ka visuaalne õpistiil. Kinesteetilist on aga kõige vähem. Olenemata oma õpistiilist, peavad kõik tudengid harjuma pigem auditiivsega. See tähendab faktide üles kirjutamist või meelde jätmist. Tihtipeale jääb siiski segaseks, miks antud fakt on oluline või kuidas seda kasutada eriti just kinesteetilistel õppijatel. Sellist olukorda kirjeldab hästi üks Hiina vanasõna : „ Ma kuulen ja ma unustan, ma näen ja ma mäletan, ma teen ise ja ma saan aru.“ Seega ühelt poolt saavad üliõpilased oma teadmised nii öelda valmiskujul, neid aga ei osata otseselt rakendada. Teiselt poolt omandavad kinesteetilised õppijad faktiteadmised ise avastamise käigus, neile ei söödeta fakte ette. Esimesel juhul on õppeprotsess ehk lühiajalisem, kuid see eest ka „mõju“ kestab vähem. Teisel juhul
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile

Vasakule Paremale
Kas tudeng vajab fakte ehk kumb oli enne-kas oskused või teadmised #1 Kas tudeng vajab fakte ehk kumb oli enne-kas oskused või teadmised #2 Kas tudeng vajab fakte ehk kumb oli enne-kas oskused või teadmised #3 Kas tudeng vajab fakte ehk kumb oli enne-kas oskused või teadmised #4
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor NaHCO3 Õppematerjali autor

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

990
pdf
Maailmataju ehk maailmapilt 2015
8
docx
Millised ajakirjandustudengid saavad tulevikus edukaks
291
doc
Tõde ja Õigus II Terve tekst
16
docx
Steve Jobs ja ettevõte- referaat
197
pdf
LOOGIKA PÕHIREEGLID-SEMANTILINE KOLMNURK
148
docx
NEUROPSÜHHOLOOGIA
816
pdf
Matemaatika - Õhtuõpik
348
pdf
LOOGIKA PÕHIREEGLID-SEMANTILINE KOLMNURK Loogika määratlemisest





Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun