Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on kuningas klienditeeninduses?
  • Kes on kuningas 2011 klienditeeninduses?
  • Kuid kes ise pole kuulus?
  • Kellele on siis ikkagi tooteproovid mõeldud?

Lõik failist

Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses #1 Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses #2 Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses #3 Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 15 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Good29 Õppematerjali autor
Kuningas on reeglina otsustaja ja juht, kelle peamiseks ülesandeks on kõiki protsesse ise juhtida. Klient samas just reeglina ei tea päris täpselt, mida või millist toodet tal on vaja ning seetõttu vajab pidevalt suunamist, juhendamist, nõustamist ja otsuste toetamist.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

Essee: Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

Jaana Johanson Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses? Igapäevaga areneb tänapäeval klienditeenindus ning järjest rohkem pannakse rõhku headele kliendisuhetele nii teenindajate kui ka klientide vahel. Seda kõike tehakse aga selleks, et tagada ettevõtte klientidele suurepärane klienditeenindus. Suurepärane teenindus on vajalik, et võita olemasolevate ja uute klientide rahulolu, kuna me kõik teame, kui tähtis on tänapäeval inimestele rahulolu. Hea teenindus on kasulik ka seepärast, et sellega saavutatakse

Klienditeenindus
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

7 sarnasel viisil. Hoiak võib olla näiteks ülbe ja üleolev või sõbralik ja soe või kartlik ja ebakindel. Igal inimesel on omad hoiakud. Hoiakud tulenevad uskumusest. USKUMUS  TUNNE  KÄITUMINE Kuna tundeid on raske muuta, siis tuleb vajadusel muuta negatiivset käitumist põhjustanud uskumuse. 4. Klienditeeninduse seos üldise kultuuri ja inimese elukvaliteediga Samaaegselt infotehnoloogia võidukäiguga hakati tõsiselt rääkima ka liikumisest teenindusühiskonda. Selle üheks kõige mõistetavamaks näitajaks on teeninduses töötavate inimeste osakaal tööhõives. Kogumikus „Eesti 21. sajandil“ märgitakse, et ELi juhtivate riikide tasemele jõudmiseks peaks teenindava sektori osakaal Eestis kasvama 70%ni. Eestis on

Klienditeenindus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades.

Sotsiaaltöö
thumbnail
8
docx

Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja.

Seega usun, et see võiks aidata kaasa, kui nad oleksid veidikenegi positiivsemad oma töötajate suhtes. 3) Teenindajal peab olema alati naeratus näol ning käituma klientidega viisakalt. 4) Kliendile tuleb alati asju soovitada ja pakkuda. 5) Kliendi lahkudes tuleb talle lausuda häid sõnu. Piisab ka lihtsalt ,,Kõike head" sõnadest. Ei saa ju lihtsalt anda kliendile kätte toode, võtta vastu raha ning tuimalt vaatama jääda. Kokkuvõte Teeninduskeel on klienditeeninduse kõige tähtsam osa. Ilma korrektse ja viisaka suhtumise ja suhtlemiseta ei saa olla head teeninduskeelt. Teeninduskeelest oleneb iga ettevõtte maine. Selle järgi saavad kliendid aru, missuguse ettevõttega on tegemist ja kas nad tahavad selle ettevõtte tooteid/teenuseid üldse. Kahjuks piisab ainult ühest teenindajast terves organisatsioonis, et muuta organisatsiooni maine kõlbmatuks. Seega kõik klienditeenindajad peaksid olema ühtselt hea teeninduskeelega. Viidatud allikad 1) Tooman, H

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
9
docx

TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA

Kiirustamine otsustamisel või kommenteerimine enne, kui klient on probleemi või küsimuse selgitamise lõpetanud, võib mõjuda pealetükkivalt. 6. Klientide alandamine või katkestamine, sest klient ei tea täpselt, mida ta vajab. 7. Eelarvamus klientide suhtes. 8. Otseselt või kaudselt vihjamine, et klient ei ole tagasi oodatud. 9. Vaidluse käigus oma arvamuse peale surumine. 10. Klientide aja mitte väärtustamine. Samuti on välja toodud Baberi reeglid klienditeeninduses. (Anderson & Zemke, 2003, lk 45) Klienti tuleks teenindada nii, et ta tunneks end ärakuulatuna; mõistaks, et teda mõistetakse; veenduks, et tema abistamiseks tehakse kõik, mis võimalik; usuks, et tema panust ja osalust hinnatakse; rõõmustaks, et temast peetakse lugu; teaks, et on ka edaspidi teretulnud ja oodatud. Olles klienditeenindaja on oluline osata analüüsida, milline käitumine kliendiga on õiga ja milline vale

Teenindus
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

inimeste ootuste kaudu. 6 Sarnastes ametites ja olukordades käituvad erinevad inimesed ühtemoodi. Asutusse siseneval kliendil on omad ootused teenindajale sõltumata sellest, kes täpselt temaga tegeleb. Kliendil on oma ettekujutus, kuidas töötajad üldiselt käituma peaksid. Kliendid arvavad üsna sageli, et teenindaja peaks teadma, millist tegevust ja käitumist kliendid temalt ootavad. Teenindaja arusaama oma rollist iseloomustab rollikujutlus. Nii klienditeeninduse kui suhtlemise seisukohast üldse on tähtis, mil määral kattuvad rolliootused ja rollikujutlus. Rollikujutluse ja rolliootuste lahknemine on potentsiaalsete inimestevaheliste arusaamatuste ja ebameeldivuste allikas. Näiteks kui töötaja rollikujutluses puudub arusaam, et kliendiga suheldes tuleb kõrvalised tegevused lõpetada või et kliendile ei tasu vastu vaielda, võib see lahknemine esile kutsuda kliendi nõutuse ja viha.

Teenindus
thumbnail
13
doc

Kliendisuhete juhtimise referaat

...................................6 2.4 Meeldivus................................................................................................................................... 6 2.5 Autoriteetsus..............................................................................................................................6 2.6 Nappus........................................................................................................................................7 3. Mõjutamine klienditeeninduses........................................................................................................8 3.1 Kliendi mõjutamisese viisid....................................................................................................... 9 3.2 Erinevad klienditüübid............................................................................................................. 10 3.3 Võtted, mida mitte kasutada...........................................................................

Mõjutamise psühholoogia
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

............................................................18 LISAD......................................................................................................19 Praktikal sooritatud tegevuste kirjeldus....................................................19 Omandatud oskus.....................................................................................19 SISSEJUHATUS Praktika eesmärgiks oli õpilase teadmiste süvendamine ja praktiliste oskuste omandamine kliendikeskses klienditeeninduses, erinevate müügitehnikate rakendamine ning tehniliste vahendite korrasolekuga seotud probleemide lahendamine vastavalt ettevõttes kehtestatud nõuetele. Praktika toimus ettevõttes Vilde Kaubandus OÜ, kelle põhitegevusalaks on toitlustus. Ettevõtte poolseks juhendajaks oli Mirjam Ojavere, kes on ametilt juhtiabi ­ personalijuht. Koostöö juhendajaga oli väga hea. Praktika aruandes on välja toodud vajalikud punktid praktikast.

ostu-müügi juhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun