Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kas headus või lihtsalt viisakus? (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Kas headus või lihtsalt viisakus #1 Kas headus või lihtsalt viisakus #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-10-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Merike Vask Õppematerjali autor
Millistes inimestes on tegelikult headus ja viisakus ?
Ning millistes inimestes seda tegelikult polegi ?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Millist teenindust ootab noor klient?

teenindajatega ei tohigi viisakas olla. Nemad saavad sellest teisiti aru kui põhjamaalased. Samas ei saa ka öelda, et Eestis teenindus erinevates asutustes tipptasemel on. Olen käinud ka Euroopa arenenumates riikides ning usun, et tean, mida tähendab hea teenindus ning ka seda, et siinsetel klienditeenindajatel on veel üsna palju õppida. Kauplusesse sisenedes on tavaliselt kolm varianti ­ kas müüja ei tee välja, jälgib kahtlustavalt, pilku hetkekski ära pööramata või astub ligi ning hakkab kaupu ,,pähe määrima", küsimata, mida klient üldse osta soovib. Loomulikult on ka erandeid, aga tavaliselt ainult neis kauplustes, kus müügil kallid tooted. Kui mina sisenen poodi ning märkan, et müüja mind sõnagi lausumata jälgib, tunnen end ebamugavalt ning lahkun. Juhul, kui teenindaja üldse välja ei tee, võin ma vajalikke tarbeid üldse mitte leida või vastupidi ­ kui

Eesti keel
thumbnail
18
doc

Suhtlemine ja klienditeenindamine

Paide haigla, halb teenindus Mul olid tugevad alaseljavalud, ei saanud magada ega kuidagi olla, teadsin, et haigla minna motet pole, sest seal niiguinii midagi ei tehta. Kuna valu muutus juba väljakannatamatuks, siis otsustasin siiski minna. Läksin EMOsse, seal mingi meesterahvas küsitles mind väga tüdinud ja kurjal viisil ja võttis vereproovi ning andis uriinitopsiku, et ka selle proovi annaksin. Viisin siis selle proovi ära ja mulle pandi lihtsalt kanüül ja paluti oodata uksetaga. Nii ma siis ootasin seal juba mingi 3 tundi, arstid kõndisid mööda nii nagu mind polekski seal. Kartsin et mind on juba ära unusatud ja mõtlesin, et tõmban selle kanüüli ise välja ja lähen koju ära. Lõpuks peale 3,5 tundi tuli seesama meesarst ja süstis mulle kanüüli kaudu tugevat valuvaigistit ja saatis koju. Aga mis mul viga oli, seda ma teada ei saanudki. Analüüs:

Klienditeenindus
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

Arvatakse, et selles on süüdi eestimaalastest teenindajad ise, kes ei olegi üldse loodud teenindajaks. Eestlased on ära õppinud meeldiva teenindamise ja naeratamise, kuid müügioskustega jäädakse jänni, kasutamata jäetakse tohutu müügipotentsiaal. Teenindustase on nõrgenenud seoses sellega, et tööjõuturul on praegu heade ja püsivate teenindajate leidmine keeruline. Tegelikult on tööjõuturul vajalikud ja andekad inimesed olemas. Neil lihtsalt võimalus valida, kelle heaks töötada ja kas see töökeskkond sobib neile. Töötajatele on tähtis palk, aga lisaks sellele ka see, millega ettevõte tegeleb, milliseid väärtusi oluliseks peab ja kas töötajal on võimalik ennast seal ettevõttes teostada. Seega on teeninduse kvaliteet väga tihedas seoses ka töötajate rahuloluga, sest pühendunud töötaja tagab rahuloleva kliendi. Näiteks kui sa sisened poodi ja sulle naeratab vastu rõõmsameelne müüja, siis

Klienditeenindus
thumbnail
4
docx

Eestlaste vastuseis ja vastuväited ostu-müügisuhtlemises/teh ingus

see müük sinna paika jääbki. Hea müügimees peab olema hea veenimis-ja suhtlemisoskusega, olema väga viisakas, abivalmis ning sõbralik. Hea müüja peab oskama valitseda oma kehakeelt, kuulama,ennast kehtestama ja olema hästi koostööaldis. Ta peab oskama kliendile nõu anda ja soovitama teisi tooteid, et teha lisamüüki. Kunagi oli inimestel arusaam, et ideaalne müüja on see kes suudab kõike müüa, olenemata sellest, kas kliendil on sellest kasu või ei ole. Õnneks on tänapäeval juba aru saadud, et müük, millest ostjal kasu pole tuleb kahjuks. Sinust saab tõeline müügiproff juhul, kui omandad praktilised tehnikad, millele kliendid reageerivad koheselt tellimusega. Tuleb harjutada neid meetodeid, kuni nad muutuvad osaks sinust. Ainult siis suudad sa tehinguid teha mõnuga, loomulikult ja palju. Ja teenid palju raha. Kuna inimesed veedavad poes üpris lühikest aega siis võib jääda mulje, nagu polekski

Klienditeenindus
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

teie siin neemel teete?" Selga sirutades vaatas koristaja presidendile otsa ning vastas, hääles uhkus ja väärikus: ,,Härra, ma teen seda, mida kõik teisedki. Töötan siin selleks, et inimene saaks Kuule minna. Just seda ma siin teen." Judith DeLozier Materjali kirjeldus Õppematerjal, mida sa just vaatad või käes hoiad, kujutab endast konspekti, kuhu on kokku pandud nii kaasaegse teeninduse kui suhtlemise põhimõtted. Materjal on jagatud osadeks ja vormistatud nii, et sul oleks võimalikult mugav selles liikuda ­ edasi ja tagasi, järkjärgult ja hüpetega. Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted

Teenindus
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

.................................9 1.3.Riidepoe New Yorker teenindusliku mõttelaadi analüüs............................................10 2.Üldistav hinnang eesti teeninduskultuurile........................................................................11 SISSEJUHATUS Teadliku külastajana teenindusettevõttes. Selle töö eesmärgiks on välja selgitada ja võrrelda kahe riidekaupluse teeninduskogemusi. Selgitades välja kas nendes ettevõtetes kasutatakse teeninduslikku mõttelaadi või mitteteenindusliku mõttelaadi ning kirjeldada seda selle kohase sõnavaraga. Anda hinnang teenindusettevõtete mõttekultuuri põhimõtetele ning pakkuda lahendusi selle parendamiseks. Töö teises osas kirjeldatakse ka Eesti üldist teenindusolukorda ning tehakse ettepanekuid selle parendamiseks. Töö valmib praktilise uuringuna kahes ettevõttes, milleks on ühes kaubanduskeskuses asuvad kaks erinevat riiete poodi

Turismindus alused
thumbnail
14
docx

Teadliku kliendina teenindusettevõttes

korral kuulmata jäänud. Olles nimetanud raamatu nime uuesti läks veidi aega kui tuli vastus, et nende andmebaasis sellist raamatut ei ole, mulle sooviti ilusat päeva ja sellega kõne lõppes. Neljas kokkupuude Apollo raamatukauplusega toimus pühade eel, nagu kõik poed oli ka Apollo raamatukauplus kinke otsivatest inimestest tulvil ning ega minagi erand polnud, läksin poodi eesmärgiga leida raamat mida viia meeneks või ka jõulukingiks ühele tuttavale keda oli kavas jõululaupäeval külastada. Kuna olin teadlik raamatu saaja lugemiseelistustest polnud mul vaja pikalt kolada vaid liikusin vaikselt kuid sihikindlalt vajaliku riiuli poole ise samal ajal silmadega erinevaid pakkumisi riivates. Poes mängis selline mahe jõulumuusika ning oli ka veidike jõulukulinaid üles riputatud, mõte iseenesest pole paha kuna arvestades, et meil olid tulemas mustad jõulud siis andis see mingisugustki jõulumeeleolu

Ettevõtluskeskkond
thumbnail
3
docx

Essee: Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

inimestele rahulolu. Hea teenindus on kasulik ka seepärast, et sellega saavutatakse konkurentide ees eelis, aga ka hea maine ja tunnustus. Kui me teame, et klienditeenindus on niivõrd tähtsal kohal tänapäeva ühiskonnas on hea teada, kas klienditeeninduses on olemas ka kuningad ja kes on need kuningad. Tänapäeval pole inimest, kes ei puutuks kokku teenindusega, seda siis kas söögikohtades, bussijaamades, pankades, kauplustes või mujal. Kuid kui küsida inimeselt, mis meenub talle sõnaga ,,klienditeenindus", siis tihti on selleks mingisugune negatiivne kogemus. Just sellise olukorra vältimiseks pannaksegi tänapäeval aina rohkem rõhku sellele, et koolitada inimesi ja korraldada mitmesuguseid teabepäevi, et rõhutada meeldiva teeninduse vajalikkust. Klient on kuningas ­ see fraas on laialtlevinud turunduse põhimõte, aga kas on see tõesti nii,

Klienditeenindus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun