Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Karjäär ja tulevik (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Karjäär ja tulevik #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-07-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 51 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor eeevake Õppematerjali autor
arutlen karjääri ja tuleviku üle

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Tulevik ja karjäär

Tulevik ja karjäär Pisikesest peale on meid õpetatud ja suunatud. Oleme teinud palju valikuid, mis otsustab meie tuleviku ja teed, mida käima hakkame. Karm on tõdeda, et nooruses tehtud vead mängivad tulevikus ja karjääripuhul suurt rolli. 12 aastat on pikk aeg, aga siiski ükskord tuleb see aeg, mil see saab läbi. Tuleb astuda järgmised sammud tuleviku poole ja mõelda tööle, mis meid köidab. Valides järgmist käiku, tuleb silmas pidada, mis on tuleviku perspektiivis vajalik ja tasuv. On karm tõde, et noored ennast käest lasevad ja ei pinguta, valivad nii- öelda lihtsama tee. Aga veel kurvem on see, et tihti saavad neist meie ühiskonna häbiplekk- joodikud, kodutud. Aga mängus on ju meie tulevik, see, mis otsuseid me teeme praegu ja see, kuidas me suhtume asjadesse .Suuresti on süüdi meie keskkond, kus me elame. Kiidetakse niiöelda viielisi ja kõrvale jäetakse pisut kesisema hinnetega õppurid. Siiski arvan mina, et hinded ei nä

Eesti keel
thumbnail
4
doc

Väljendusoskus essee: Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus

otsuseid ja valikuid, pingutada ja loobuda vajadusel nii mõnestki mugavusest. Nii saavutame oma elu tähtsama eesmärgi ­ õnne. Läbi aegade on arutletud küsimuse üle: mis on elu mõte? Iga inimene leiab või vähemalt üritab leida mõtte enda elule. See aitab meil end hästi tunda ja õnnelik olla, sest on loomulik et iga inimene tahab olla õnnelik. Mis on aga õnn, see on iga inimese enda teada. Selleks võib olla edukas karjäär, harmooniline pereelu, pidev uute elamuste otsimine või tuttavas keskkonnas rahulikult kulgemine. Mis iganes me selleks mõtteks endale ka ei sea, see loob meie ellu tahtmatult eesmärke. Kui meil on eesmärk, on meil ka motivatsioon tegutsemiseks. On, millele me igapäevaelus valikuid tehes toetume. Teeme seda teadlikult või alateadlikult. Mida nooremad me oleme, seda vähem me otsime mõtestatust oma olemisele ja seda vähem on ka meil eesmärke. Meie eesmärgid on lühemaajalised

Väljendusoskus
thumbnail
7
doc

Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus

Iga I Esseed alustatakse elu mõtte inimene leiab või vähemalt üritab leida mõtte enda elule. See aitab meil end S ja õnnega, kuigi teemaks on hästi tunda ja õnnelik olla, sest on loomulik, et iga inimene tahab olla S hoopis eesmärkide vajalikkus. Paljud inimesed ei üritagi õnnelik. Mis on aga õnn, see on iga inimese enda teada. Selleks võib olla E edukas karjäär, harmooniline pereelu, pidev uute elamuste otsimine või J elumõtet otsida. U Neid näiteid võiks tuua tuttavas keskkonnas rahulikult kulgemine. Mis iganes me selleks mõtteks H hoopis eesmärkide näidetena, endale ka ei sea, see loob meie ellu tahtmatult eesmärke. Kui meil on A siis oleks sissejuhatus eesmärk, on meil ka motivatsioon tegutsemiseks

Väljendusoskus
thumbnail
3
docx

Õppimise tähendus isiksuse ajaloos

Õppimise tähendus isiksuse ajaloos. Õppimist soosiv keskkond. Vana ja uus kool Mis on õppimine? Milleks me õpime? Juba väikestele mängivatele lastele räägivad nende vanemad tänapäeval üha varasemas eas, et õppimine on tähtis ning et õppida tuleb selleks, et targaks saada ja oma töös edukas olla. Need väikesed pisipõnnid aga õpivad juba ammu, ilma et nad selleks koolipingis peaksid istuma. Nad õpivad mängides ja läbi mängu, nad õpivad mängukaaslastelt ja mängukaaslastega. Ka koolis võib õppimist võrrelda mänguga ­ igas tunnis eelneb õppimisele ja tegevusele sissejuhatus, tutvustus, mängureeglitega kurssi viimine. Õppimise käigus tunneme samu tundeid, mida mängides: ärevust, põnevust, rõõmu, kaotushirmu. Õppimine annab hariduse. Õppimine on uute teadmiste omandamine. Haritud ja teadmistega inimene suudab olla ühiskonnale kasulik ja vajalik. Kõik me teame seda ja umbes nii võidakse väikestele koolilast

Pedagoogika
thumbnail
2
pdf

Eesmärgista enda edasiõppimine

EESMÄRGISTA ENDA EDASIÕPPIMINE Tiit Saksakulm mõtlevaks, aktiivset ja sisukat elu elavaks inimeseks, oma edulugude sepistajaks. Miks on vaja eesmärke Põhikooli lõpetajana soovid kindlasti saada veelgi targemaks, jätkata Just nüüd, põhikooli lõpusirgel on paras aeg üksikasjalikult läbi mõelda, kooliteed gümnaasiumis või kutseõppeasutuses, pärast keskhariduse milline kool edasiõppimiseks valida ja millised eesmärgid selle valikuga omandamist võib olla ka kõrgkoolis. Kuid soovides vaid ebamääraselt endale seada. Mõistagi on tähtis, et see, mida mõtled teha, vastaks su targemaks saada, võid kulutada asjatult mitu aastat, palju nooruslikku huvidele, võimetele ja püsiomadustele. Samas on kasulik teada, et varem energiat ja sind toetavate inimeste raha, seejuures head

Karjääriõpetus
thumbnail
11
odt

Uurimistöö "Noorte väärtushinnangud"

Miks pead haridust oluliseks? 35 30 25 20 Poiss Tüdruk 15 10 5 0 Ei pea, saab ka ilma selleta Ei tea Kindlustab tuleviku Millegi muu pärast Poiste jaoks on kõige hinnatum asi elus karjäär, tüdrukute jaoks, aga haridus. Välja toodud on ka perekond, isiklik elu ning tervis. Mälzeri uurimuses on kõige hinnatumad olnud huvitav õnnelik elu ning raha ja asjad. Minu arvates on hea, et noored väärtustavad pigem karjääri ja haridust, kui raha. Elus on küll raha oluline, aga kindlasti ei tohiks see olla eesmärk omaette. Mida hindad elus kõige rohkem? 18 16 14 12

Eesti keel
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Meie müüsime puust kaunistusi ja paljudel teistel firmadel oli sama idee. Sellepärast ongi väga tähtis ettevõtluse puhul, et see peab algama väga läbimõeldud ideest ja palju peab uurima, mis turul parasjagu on ja kui palju. Mida vähem on konkurente, seda lihtsam on äri alustada ja seda suurem lootus on ka saada kunagi suurettevõtjaks ja luua oma monopol. Mina sain õpilasfirmaga tegeledes palju kogemust ettevõtluse kohta, aga ma ikkagi arvan, et ettevõtlus pole minu tulevik, kuna sellised oskused mul puuduvad, mis aitavad püsida. Loomulikult ei tea kunagi, millal ettevõtlust vaja võib minna, sellepärast arukas inimene ikka harib ennast igast küljest. Kui enda firmat ka pole, siis vaja läheb äriteadmisi tavaelus ikkagi, kui on näiteks vaja autot müüa. Siis peab ka põhjalikult jälgima teiste müüjate kohta infot, et saada ikkagi kõige parema hinnaga oma kaup maha müüa. Ikkagi on ju tähtis see, et ise

Turundus
thumbnail
4
docx

Kas raha või pühendumus – karm paratamatus

Kas raha või pühendumus – karm paratamatus Hiina vanasõna ütleb, et õnn on see, kui on midagi teha, kedagi armastada ja midagi loota. Õnnelik saab inimene olla tegutsedes – töötades. Töö tööks, aga ma usun, et keegi meist ei soovi oma elu pühendada tegevusele, mida oleks piin igapäevaselt teha. Tõeliselt õnnelik on see, kes leiab töö, mida ta armastab ja mille tegemine talle rõõmu pakub. Kurb on mõelda, kui vähe paljud noored tegelikult oma tuleviku elukutse peale mõtlevad. Vist ei kujutatata ette, kui suur osa elust töötamisele kulutatakse. Ütleme, et keskmiselt läheme ülikooli 20 aastaselt, seal õpime 5 aastat. Õppelaenude toel ja tänu säästlikkusele tõsiselt tööl veel ei käi. Esimesed kompimised tööturul teeme me kõige optimistlikumalt vaadates umbes 26 aastaselt. Pensionile minnakse umbes 65 aastaselt. Pärast lihtsat arvutamist tuleb välja, et töö

Ühiskond




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun