Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille poolest erinevad kognitiivsed õppimisteooriad biheivioristlikest?
  • Mis on konstruktivism õppimisel?
  • Milles seisnes gestaltpsühholoogide panus avastusõppe teooria tekkimisel?
  • Kuigi mul oli tekst sõna-sõnalt peas Miks?
Vasakule Paremale
KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #1 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #2 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #3 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #4 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #5 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #6 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #7 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #8 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #9 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #10 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #11 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #12 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #13 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #14 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #15 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #16 KOGNITIIVSETE ÕPPIMISTEOORIATE KUJUNEMINE JA OLEMUS #17
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 173 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Lalaaaa Õppematerjali autor
referaat

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
pdf

2. seminar. Õppimise olemus. Õppimisteooriad.

09.2015 2. seminar Õppimise olemus. Õppimise ajendid ja motiivid keskkonnaga kohanemise kontseptsioonist lähtudes. ÕPPIMISE MÕISTE ja OLEMUS. ÕPPIMISTEOORIAD.

Kategoriseerimata
thumbnail
18
odp

Biheivioristlikud õppimisteooriad

(Krull 2000) Õppimise põhiajendid · Hedonistlik motiiv - kõrgemate organismide kaasasündinud võime vältida kogemuslikul baasil sündmusi, mis toovad kaasa ebameeldivusi · Tunnetuslik motiiv - sisemine aktiivsus, mis väljendub huvi tundmises ümbritseva maailma vastu · Sotsiaalse lävimise motiiv - avaldub põhiliselt sotsiaalse suhtlemistarbena (Krull 2000) Õppimisteooriate liigid · Biheivioristlik õppimisteooria: - kohandumine välismaailmaga, st iseendale hea soovimine ja halva vältimine · Sotsiaalkognitiivne õppimisteooria: - käitumise muutus toimub vaatluse teel - omandatakse sageli ühekordse nägemisega · Kognitiivne õppimisteooria: - sisemise huvi äratamine ja sellest lähtuva aktiivsuse üles näitamine · Sotsiaal-konstruktivistlik õppimisteooria: - õpilase sisemine aktiivsus - mõtete vahetamine teiste inimestega - õppimine rajaneb juhendamisel ja õpetamisel

Õppe kavandamine
thumbnail
14
doc

Pedagoogilise psühhologia referaat

TARTU ÜLIKOOL Usuteaduskond Kätlin Liimets Kognitiiv-informatsiooniliste õppimisteooriate üldiseloomustus. Informatsiooni töötlemine ja säilitamine erinevates mälustruktuurides. Metakognitsioon ja selle roll mõtlemises. Referaat Juhendaja: Ingrid Raudsepp Tartu 2012 Sisukord 1. Kognitiiv-informatsiooniliste õppimisteooriate üldiseloomustus...........................................3 2

Pedagoogiline psuhholoogia
thumbnail
14
doc

Biheivioristlikud õppimisteooriad

Tartu Ülikool Eripedagoogika Osakond KLASSIKALISE JA OPERANTSE TINGITUSE OLEMUS JA RAKENDUSED ÕPPEKASVATUSTÖÖS. OPERANTNE TINGITUS INIMÕPPIMISEL Referaat Koostaja: Ann Aosaar Tartu 2009 2 SISUKORD SISUKORD...............................................................................................................................3 LISA 5 ­ Jadaprogramm.....................................................................................................

Haridusteaduskond
thumbnail
11
docx

Õppe kavandamine kordamisküsimused 2015

Kordamisküsimused kontrolltööks. Õppe kavandamise I moodul 2015 1. Õppimise olemus. Õppimise ajendid ja motiivid? Õppimise mõiste ja olemuse erinevaid selgitusi (laiemalt, spetsiifilisemalt) koos põhiliste esindajatega Põhilised õppimise ajendid (motiivid) erinevate õppimisteooriate puhul Õppimine lihtsamal kujul seletatuna on teadmiste, erinevat oskuste ja osavuste koos kasutamine ning omandamine. Õppimine tähendab ka seda , et me kasutame juba eelnevalt omandatud teadmisi selleks, et juurde õppida uusi.1 (teadmiste, oskuste, vilumuste omandamine koolis, sotsiaalse käitumise ja teiste oskuste omandamist nii koolis kui väljaspool kooli ja õpilase emotsionaalse maailma kujunemine).

Pedagoogika
thumbnail
102
docx

Pedagoogiline psühholoogia

Psühholoogia eksami kordamisküsimused I Õppimise olemus 1) Õppimise mõiste. Psühholoogid mõistavad üldjuhul õppimise all protsessi, kus praktilise kogemuse vahendusel kujunevad õppuri tegevusvõimes või käitumises suhteliselt püsivad muutused.  Õppimise kogemuslikuks baasiks on nii vahetu kontakt välismaailmaga kui ka varem tajutuga mõttes opereerimine.  Õppimine kui protsess ise ei ole vaadeldav.  Õppimisega pole tegemist siis, kui käitumise muutused on tingitud organismi

Psühholoogia
thumbnail
8
doc

Kognitiivne areng

automaatselt. 2.Kognitiivne- õpitakse teadmisi ja toiminguid. Kognitiivsel tasandil muutub õppimise kvaliteet. 3. Intellektuaalne- kognitiivne õppetasand, mille puhul ei peegeldata esemete ja toimingute üksikuid meelelisi suhteid, vaid üldiseid objektiivseid seoseid, struktuure ja suhteid. Õppimisteooriad. Klassikalised Biheiviorism. Thorndike. Skinner. Watson. Pavlov. Kognitiivsed õppimisteooriad:Õppimine tähendab kognitiivsete struktuuride omandamist või reorganiseerimist. Getaltpsühholoogia. Ei ole ainuvaldavat teooriat (Küttis 2003). KÜSIMUSED 1. Kuidas jaguneb arengupsühholoogia? 2. Mida tähendab ja uurib kognitiivne psühholoogia? 3. Mis on kognitiivse psühholoogia põhiidee ja millele see keskendub? 4. Milline on Jean Piaget kognitiivse arengu teooria? 5. Loetle ja iseloomusta Jean Piaget kognitiivse arengu astmed. 6. Mida tähendavad kriitilised perioodid arengus? 7

Psüholoogia
thumbnail
24
docx

Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted II

3) Sotsiaalse lävimise motiiv – avaldub põhiliselt sotsiaalse suhtlemistarbena. 4. Defineerige, mis on õppimine psühholoogide käsituses. Õppimine on protsess, kus praktilise kogemuse vahendusel kujunevad õppuri tegevusvõimes või käitumises suhteliselt püsivad muutused. 5. Milles seisneb põhiline erinevus mõtlemise ja õppimise vahel? Mõtlemine tähendab kognitiivsete oskuste, nagu mälu-, informatsiooni töötlemise ja hindamisprotesside kasutamist ehk mõtlemise objektide kaudu väljendatult on see sümbolite, objektide või mõistete mõtteliste kombinatsioonide ja kujutluste kasutamine. Mõtlemise resultaadiks võib olla õppimine, st muutus meie senises tegevusvõimes. Kuid on ka võimalik, et vaimse aktiivsuse tulemusena erilist edasiminekut oodatavad tegevusvõimes ei kaasne. 6

Kategoriseerimata




Meedia

Kommentaarid (1)

juhhaidii profiilipilt
juhhaidii: väga hea
11:30 05-06-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun