Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuid kuidas selline kogemus mõjub inimestele?

Lõik failist

Vasakule Paremale
KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #1 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #2 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #3 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #4 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #5 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #6 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #7 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #8 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #9 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #10 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #11 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #12 KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Riin Kustavson Õppematerjali autor
Otsustasin praktikat sooritada Sportlandis, kuna olen seal varem töötanud ning seekord võtsin eesmärgiks vaadata teenindajate igapäevast tööd teise pilguga. Kui võtta kliendi seisukohast, siis nii suure ettevõtte puhul näevad kliendid ainult klienditeenindaja tööd. Nagu me ka teame, siis kõik algab klienditeenindusest, millest sõltub ka ettevõtte maine. Nimelt oleme me kõik langenud halva teeninduse ohvriks kuid kuidas selline kogemus mõjub inimestele? Halva teeninduse järel langeb ettevõtte maine klientide silmis palju ning jutud selle ettevõtte halvast teenindusest liiguvad veel kiiremini. Praegust teeninduskvaliteeti ei anna võrrelda sellega, mis toimus kümmekond aastat tagasi ning hetkel on näha teeninduskvaliteedi paranemist: on näha, et Eesti ettevõtted panustavad rohkem aega ja ressursse oma töötajatesse, selleks, et toimiks meeskonnatöö ja et kliendid väärtustaksid rohkem oma aega ja finantsressursse ettevõttetesse. Praktika käigus otsustasin välja selgitada, kui suur tähtsus on klienditeenindusel ettevõtte maine kujundamisel.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
docx

Praktika aruanne tööstuskauba kauplusest (sportland)

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus ja kaubandus osakond Gerli Ertte ZEPPELINI SPORTLAND Praktika aruanne Juhendaja Edda Sõõru Tartu 2011 SISSEJUHATUS Sooritasin tööstuskaupluse praktika Zeppelini Sportlandis. Sportlandi peamisteks tegevusaladeks on spordi- ja vabaajakaupade jae- ja hulgikaubandus. Ettevõte annab tööd rohkem kui 300-le inimesele, neist Tartu Zeppelinis 8-le. Sportland on Baltimaade suurim spordikaupluste kett. Valisin praktika sooritamiseks selle kaupluse, kuna ettevõttel on lai kaubavalik, hea maine, kvaliteetsed kaubad ja tuntud kaubamärgid ning meeldiv õhkkond töötamiseks. Praktikaperioodi jooksul oli tööd palju ning sain tegeleda erinevate asjadega. Praktika eesmärkideks olid, et õpiksin kaupluses töötama, kliente teenindama, kaupu tundma ning vabamalt klientidega suhtlema. Eesmärgiks oli ka süvendada ja kinnistada teooriatundides

Praktika aruanne
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

....................................................................................................................3 1.organisatsioonide analüüs....................................................................................................3 1.2.Riidepoe H&M teenindusliku mõttelaadi analüüs........................................................9 1.3.Riidepoe New Yorker teenindusliku mõttelaadi analüüs............................................10 2.Üldistav hinnang eesti teeninduskultuurile........................................................................11 SISSEJUHATUS Teadliku külastajana teenindusettevõttes. Selle töö eesmärgiks on välja selgitada ja võrrelda kahe riidekaupluse teeninduskogemusi. Selgitades välja kas nendes ettevõtetes kasutatakse teeninduslikku mõttelaadi või mitteteenindusliku mõttelaadi ning kirjeldada seda selle kohase sõnavaraga. Anda hinnang teenindusettevõtete mõttekultuuri põhimõtetele ning

Turismindus alused
thumbnail
22
doc

Nimetu

Klient oli pettunud jooksutamise pärast ja müüja ebaviisakast käitumisest. Kolmas külatuse läbi viinud autor läks Maxima poodi konkreetse sooviga- osta mahetooteid. Klient küsis esimeselt müüjalt keda ta nägi nõu, et kust ta võiks leida mahetooteid. Müüja oli väga segaduses ja tundus, et ta ei saanud küsimusest hästi aru, kuid vastas siiski: ,,Meil vist polegi". Seejärel palus müüja oodata ja pidas nõu kalaletis töötava müüjaga, kes kahjuks ei osanud eesti keelt üldse ja seega ei suutnud ka see müüja kliendi probleemist aru saada. Kolmanda müüja abiga mõisteti lõpuks seda, mis 9 on kliendi soov ja juhatati klient käeviipega umbes suunda kuhu ta peaks minema. Leidnud lõpuks õige riiuli, tekkis kliendil küsimus kuivatatud õunaviilude kohta, täpsemalt tahtis klient teada, kas müüja oskab öelda, kus need võiksid valmistatud olla.

Kategoriseerimata
thumbnail
18
doc

Suhtlemine ja klienditeenindamine

kes tüdinud näoga ootasid, kuid sellepeale ei tulnud siiski veel kedagi. Ootamisest oli möödas juba 30 minutit ja ma otsustasin lahkuda ilma kohvita ja wc-s käimata. Analüüs: Töötaja ei tohiks tööajal telefoniga oma isiklikke asju arutama Töötaja ei tohiks lasta klientidel nii kaua enda järgi oodata Töötaja ei pea lugu enda ametist ning klientidest, kes tema järgi ootama peavad Ettepanekud: Tööjatele võiks õpetada õigeid klienditeenindus nõudeid Tööandja võiks jälgida, millega nende töötajad tööajal tegelevad Võiks olla mitu töötajat, ehk siis tegeletakse kliendiga ka Asukoht, kättesaadavus: Avatud 24h Asub Vändras 15 Olemas suur parkimisplats Teepeal reklaamsilt 1km enne tanklat ja suur reklaam tanklal Saab minna ratastooli ja lapsevankriga

Klienditeenindus
thumbnail
26
docx

AS ABAKHAN FABRICS EESTI

EESTI MAAÜLIKOOL Majandus- ja sotsiaalinstituut AS ABAKHAN FABRICS EESTI Praktikaaruanne Ülikoolipoolse juhendaja: A. Visberg Praktikajuhendaja: Tartu 2015 SISUKOR SISUKORD...................................................................................................................

Majandus
thumbnail
24
docx

Toidukaupluse praktika aruanne

......................7 2.5Infotöötajana töötamine................................................................................................8 2.6Töötamine letiteenindajana...........................................................................................8 KOKKUVÕTE............................................................................................................12 SISSEJUHATUS Praktika läbiviimiseks valisin Maxima Eesti OÜ (nimi) kaupluse. Minu praktika juhendajaks oli kaupluse juhataja (nimi). Praktika kestvuseks oli 400 akadeemilist tundi. Valiku tegin lähtudes elukohast ja suurima võimaliku praktilise kogemuse saamisest. Firma võimaldas mul endal luua oma töögraafiku, et koolitöö kannatada ei saaks. Praktika algas 12. märtsil 2014 ja kestis kuni 28. maini 2014 (12 nädalat). Eesmärgiks oli süvendada ja kinnistada teooriatundides omandatud teadmisi ja oskusi;

Kaubandus
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 KLIENDITEENINDUSE ALUSED Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 Sisukord 1.Teeninduskultuur.........................................................................3 1.1Teeninduse kvaliteet Eestis....................................................3 1.2Miks on Eesti teeninduse kvaliteet halb?...............................4 2.Teeninduslik mõttekultuur...........................................................5 2.1Kahe mõttelaadi (mõttekultuuri) erinevused..........................5 3.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll.....................6 3.1Teenindaja roll........................................................................7 3.2Hoiakud ja nende kujundamine..............................................7 4

Klienditeenindus
thumbnail
10
docx

Põlva Selver – Edu Konsum kaubandusettevõtete võrdlus.

* Hüpermarket on jaekaubandusettevõte, kus müügipinda on üle 2500 m2 ning toidu-ja esmatarbekaupade osakaal ületab 50%. Selveri missioon ehk peamine eesmärk on luua ja hoida kliendi usaldust. Luuakse sõbralik õhkkond, teenindatakse kiiresti ja asjatundlikult, pakutakse kvaliteetseid kaupu ja Selveri Köögi maitsvaid tooteid. Selveri kauplused asuvad liikluse sõlmpunktides ja võimaldavad seetõttu kliendile kiiret ja mugavat poeskäiku. Selveris töötab üle Eesti kokku ca 2500 inimest. Oma igapäevases töös lähtutakse järgmistest põhiväärtustest: 4  ausus - ollakse avatud ja siirad, räägitakse alati tõtt;  tulemustele orienteeritus - tegutsetakse efektiivselt, läbimõeldult ja targalt;  koostöö - tegutsetakse koos ühiste eesmärkide nimel;  hoolivus - ollakse sõbralikud ja abivalmid, peetakse kinni oma lubadustest;

Arenguökonoomika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun