Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KAUBANDUSALASED ÕIGUSAKTID (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
KAUBANDUSALASED ÕIGUSAKTID #1 KAUBANDUSALASED ÕIGUSAKTID #2 KAUBANDUSALASED ÕIGUSAKTID #3 KAUBANDUSALASED ÕIGUSAKTID #4 KAUBANDUSALASED ÕIGUSAKTID #5 KAUBANDUSALASED ÕIGUSAKTID #6
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Mari-liis Sarv Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
27
docx

Õpimapp Äri- ja Võlaõigus

Lisa 2. Müügileping MÜÜGITINGIMUSED 1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS 1.1. Müügitingimused kehtivad www.minuekauplus.ee veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja veebipoodi haldava Mina Sulle Müün OÜ (edaspidi www.minuekauplus.ee) vahel kaupade ostmisel. 1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.minuekauplus.ee-st toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid (võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus jt õigusaktid). 2. HINNAINFO 2.1. Kõik www.minuekauplus.ee-s toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%. 2.2. Vastavalt Kliendi valitud kohaletoimetamise viisile lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu, mis kuvatakse kliendile tellimuse vormistamisel. Erandiks on tellimused, mille summa ületab 20 piiri, siis on kohaletoimetamine tasuta. 2.3

Võlaõigus
thumbnail
10
docx

Põlva Selver – Edu Konsum kaubandusettevõtete võrdlus.

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Ärikoolituse õppetool Põlva Selver – Edu Konsum kaubandusettevõtete võrdlus. Iseseisevtöö õppeaines ,,Jaekaubandus’’ Juhendaja õpetaja 2013 SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1. SELVER..................................................................................................................................4 2. KONSUM...............................................................................................................................6 3. VÕRDLUS..............................................................................................................................7 KOKKUVÕTE.........................................................................................................................10

Arenguökonoomika
thumbnail
22
doc

Nimetu

TARTU ÜLIKOOL Pärnu Kolledz Sotsiaaltöö korralduse osakond Kaisa Tõniste, Kati Tiimus, Marika Altküla MAXIMA KAUPLUSE TEENINDUSKVALITEEDI HINDAMINE SERVQUAL JA MYSTERY SHOPPINGU ALUSEL Uurimustöö 1 Juhendaja: Lektor Tiina Merkuljeva Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1.MAXIMA LÜHITUTVUSTUS..................................................................................... 5 2. UURIMISMETOODIKA..............................................................................................6 2.1 Servqual küsimustiku ja Ostumüsteeriumi lühitutvustus....................................... 6 2.2 Ostlemisülesanne......

Kategoriseerimata
thumbnail
18
docx

Kategooria plaani koostamine

LÄÄNE- VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetööl KATEGOORIA PLAANI KOOSTAMINE Rühmatöö Õppejõud: Liina Maasik, MA Mõdriku 2014 SISUKORD VALITUD KATEGOORIA ASUKOHA KIRJELDUS MÜÜGIKOHAS.....................4 KATEGOORIA MÄÄRATLUS JA ROLL....................................................................6 KATEGOORIA KAARDISTUS NING VÕRDLUS KONKURENTIDEGA...............8 KATEGOORIA HINDAMINE.....................................................................................11 KATEGOORIALE SOBIVATE STRATEEGIATE JA TAKTIKATE VALIMINE......14 KAMPAANIAPLAAN JA TEGEVUSKAVA KOOSTAMINE...................................16 KOKKUVÕTE.............................................................................................................18 KASUTATUD KIRJANDUS.......................................................................................19 Oma

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
16
docx

VAATLUSARUANNE TOIDUKAUPADE VÄLJAPANEKUTEST ERINEVATE KAUPLUSTE LÕIKES

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL K17KÕ Angela strumpe, Angela Vijar, Kaire Kruusamägi VAATLUSARUANNE TOIDUKAUPADE VÄLJAPANEKUTEST ERINEVATE KAUPLUSTE LÕIKES Referaat Õppejõud: Liina Maasik Mõdriku 2017 Sisukord Sisukord................................................................................................................................2 Sissejuhatus...........................................................................................................................3 Poodide üldilmed.................................................................................................................4 Vaatluste kategooriad kohv ja puuvili..................................................................................5 1.Annelinna Prisma..............................................

Toitumisõpetus
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Kristlin Kallas TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ülesannete lühikirjeldus Kopli kohvik Esimese kursuse esimese praktika läbisin ma Tartu Kutsehariduskeskuse Õppekohvikus. Ajavahemikul 17.12.2012-01.02.2013. Hommik algas kohvi keetmisega kui ka tee vee keetmisega. Tõime ette piima. Vaatasime ka mahlapakke, kui nt. kaks mahlapakki ol

Ainetöö
thumbnail
20
docx

Kliendiinfo stend

KLIENDIINFO STEND!!!  Kaupleja – isik või asutus, kes majandus- või kutsetegevuse raames pakub ja müüb kaupa või pakub ja osutab teenust.  Müüja – kaupleja nimel klienti teenindav füüsiline isik või isik, kes müüb kaupa või osutab teenust väljaspool majandus- või kutsetegevust tänava- või turukaubanduse korras.  Kaup – müügiks pakutav või müüdav vallasasi.  Klient – tarbija tarbijakaitseseaduse tähenduses ja tarbijaks mitteolev isik, kes soovib teha või teeb tehingu kauplejaga.  Müügikoht – koht, kus kaupleja vahetult pakub ja müüb kaupa või pakub ja osutab teenust.  Hind- kauba või teenuse eest makstav summa  Hind peab avalduma kirjalikult ning selgelt ja loetavalt.  Kaupleja või teenusepakkuja peab sind kauba või teenuse hinnast teavitama enne ostutehingu sõlmimist.  Kui kauba hind kassas ja müügisaalis ei ühti, siis võib klient kaubast kassas enne ostu sooritam

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
24
docx

Toidukaupluse praktika aruanne

Tartu Kutsehariduskeskus Ärinduse ja kaubanduse osakond nimi TOIDUKAUPLUSE PRAKTIKA Praktika aruanne Juhendaja nimi Tartu 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS...........................................................................................................2 2.1Kaupade väljapanek kaupluse erinevates osakondades................................................4 2.2Kauba vastuvõtt............................................................................................................5 2.3Töötamine kassas..................................................................................

Kaubandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun