Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KASVATUSE KLASSIKA (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Armastus - Vaja oma tüdrukule muljet avaldada ? Tahad võita tema armastust? Või soovid näidata kui palju sa teda armastad? Siit sa abi ei leia, kirjuta talle ise luuletus - kuid inspiratsiooni saad siit küll :)

Esitatud küsimused

  • Mis on must kasvatus?
  • Miks on kasvatus oluline?
  • Mis on kasvatuse mehhanism?
  • Missugused on kasvatuse eesmärgid?
  • Miks on eneseteadvuseni nii pikk arengutee?
  • Miks on harjumused vajalikud?
  • Mis vägi on memme musil?
  • Mis värvi on armastus ?
  • Milles on kiituse imeline jõud?
  • Miks tuleb last vabadusele juhtida?
  • Mis on kõlbeline enesetunnetus?
  • Miks on vaja leida kesktee?
  • Miks Peeter Põllu kasvatusõpetus ei vanane?
  • MIS ON MUST KASVATUS?
  • Miks peaksid need kirjutised meid huvitama?
  • Mida kirjandusteadlased Inglismaa informaalsele koolile ette heitsid?
  • Miks avatud kasvatuse liikumine ikkagi nii kiiresti vaibus?
  • MIKS ON KASVATUS OLULINE?
  • Mis on kasvatus ja mis on haridus?
  • MIS ON KASVATUSE MEHHANISM?
  • Kumb lähtekoht on õige?
  • Mida omaks võetakse internaliseeritakse ja kuidas see protsess toimub?
  • Kuidas see protsess toimub?
  • Mis see on minule?
  • Missugune valdkond vajab väärtustamist?
  • MISSUGUSED ON KASVATUSE EESMÄRGID?
  • Keskkohaks olla?
  • Millele on see tahe juhitud?
  • Mida tuleb objektiivselt heaks pidada?
  • Missugune on siis indigode ebatavaline käitumismuster?
  • Mida vanemad ei tohiks teha?
  • Kes keda lõi Miks ta valetas õpetajale et Anne lõi Pillet?
  • MIKS ON ENESETEADVUSENI NII PIKK ARENGUTEE?
  • Mis eristab inimest ja looma?
  • Kuidas seda teha?
  • Mis ma ütlesin?
  • Kui rühmas on rohkem kui üks paha tujuga laps?
  • Mida ütleb selle peale klassikaline pedagoogika?
  • Mis selle hävitab?
  • Kes on vanainimene?
  • Mitmekesine ja loominguline?
  • Kuidas kuulekust õpetada?
  • Kus tuleb käskida Kas läheme nüüd koju?
  • Miks sa väiksemat kiusad?
  • MIKS ON HARJUMUSED VAJALIKUD?
  • Millist eeskuju näitavad väikelaste vanemad?
  • Mis on teie lemmiksaated?
  • MIS VÄGI ON MEMME MUSIL?
  • MIS VÄRVI ON ARMASTUS?
  • Kes teab vastust?
  • Kui katkestada ema ja lapse suhted st eemaldada turvalisuse allikas?
  • Kuidas muna kloppida või näitan sulle?
  • MILLES ON KIITUSE IMELINE JÕUD?
  • Mis on karistuse mõte?
  • Mida tuleb silmas pidada et karistus mõjutaks edaspidist käitumist?
  • Kuidas karistamisest hoiduda?
  • Milleski eksida?
  • Miks ei tohi valetada?
  • Miks ei tohi valetada?
  • MIKS TULEB LAST VABADUSELE JUHTIDA?
  • Mis võiks olla sellest veel ohtlikum?
  • MIS ON KÕLBELINE ENESETUNNETUS?
  • MIKS ON VAJA LEIDA KESKTEE?
  • Millist subjekti käsitleda funktsionaalselt näiteks mille jaoks kellad on?
  • Mis on inimesele omane eesmärk või telos?
  • Miks see vajalik on?
  • Kuhu äärmused sobivad?
  • MIKS PEETER PÕLLU KASVATUSÕPETUS EI VANANE?
  • Kui paljud meist on tema "Üldist kasvatusõpetust" lugenud?
  • Mis juhtub põllu või aiaga kui jätame need harimata ja hooldamata?
  • Mis juhtub inimlapsega kui jätame ta ilma kasvatusest?
  • Millal saab küllalt?
  • Kuidas meie lastest kasvavad väikesed türannid?
Vasakule Paremale
KASVATUSE KLASSIKA #1 KASVATUSE KLASSIKA #2 KASVATUSE KLASSIKA #3 KASVATUSE KLASSIKA #4 KASVATUSE KLASSIKA #5 KASVATUSE KLASSIKA #6 KASVATUSE KLASSIKA #7 KASVATUSE KLASSIKA #8 KASVATUSE KLASSIKA #9 KASVATUSE KLASSIKA #10 KASVATUSE KLASSIKA #11 KASVATUSE KLASSIKA #12 KASVATUSE KLASSIKA #13 KASVATUSE KLASSIKA #14 KASVATUSE KLASSIKA #15 KASVATUSE KLASSIKA #16 KASVATUSE KLASSIKA #17 KASVATUSE KLASSIKA #18 KASVATUSE KLASSIKA #19 KASVATUSE KLASSIKA #20 KASVATUSE KLASSIKA #21 KASVATUSE KLASSIKA #22 KASVATUSE KLASSIKA #23 KASVATUSE KLASSIKA #24 KASVATUSE KLASSIKA #25 KASVATUSE KLASSIKA #26 KASVATUSE KLASSIKA #27 KASVATUSE KLASSIKA #28 KASVATUSE KLASSIKA #29 KASVATUSE KLASSIKA #30 KASVATUSE KLASSIKA #31 KASVATUSE KLASSIKA #32 KASVATUSE KLASSIKA #33 KASVATUSE KLASSIKA #34 KASVATUSE KLASSIKA #35 KASVATUSE KLASSIKA #36 KASVATUSE KLASSIKA #37 KASVATUSE KLASSIKA #38 KASVATUSE KLASSIKA #39 KASVATUSE KLASSIKA #40 KASVATUSE KLASSIKA #41 KASVATUSE KLASSIKA #42 KASVATUSE KLASSIKA #43 KASVATUSE KLASSIKA #44 KASVATUSE KLASSIKA #45 KASVATUSE KLASSIKA #46 KASVATUSE KLASSIKA #47 KASVATUSE KLASSIKA #48 KASVATUSE KLASSIKA #49 KASVATUSE KLASSIKA #50 KASVATUSE KLASSIKA #51 KASVATUSE KLASSIKA #52 KASVATUSE KLASSIKA #53 KASVATUSE KLASSIKA #54 KASVATUSE KLASSIKA #55 KASVATUSE KLASSIKA #56 KASVATUSE KLASSIKA #57 KASVATUSE KLASSIKA #58 KASVATUSE KLASSIKA #59 KASVATUSE KLASSIKA #60 KASVATUSE KLASSIKA #61 KASVATUSE KLASSIKA #62 KASVATUSE KLASSIKA #63 KASVATUSE KLASSIKA #64 KASVATUSE KLASSIKA #65 KASVATUSE KLASSIKA #66 KASVATUSE KLASSIKA #67 KASVATUSE KLASSIKA #68 KASVATUSE KLASSIKA #69 KASVATUSE KLASSIKA #70 KASVATUSE KLASSIKA #71 KASVATUSE KLASSIKA #72 KASVATUSE KLASSIKA #73 KASVATUSE KLASSIKA #74 KASVATUSE KLASSIKA #75 KASVATUSE KLASSIKA #76 KASVATUSE KLASSIKA #77 KASVATUSE KLASSIKA #78 KASVATUSE KLASSIKA #79 KASVATUSE KLASSIKA #80 KASVATUSE KLASSIKA #81 KASVATUSE KLASSIKA #82 KASVATUSE KLASSIKA #83 KASVATUSE KLASSIKA #84 KASVATUSE KLASSIKA #85 KASVATUSE KLASSIKA #86 KASVATUSE KLASSIKA #87 KASVATUSE KLASSIKA #88 KASVATUSE KLASSIKA #89 KASVATUSE KLASSIKA #90 KASVATUSE KLASSIKA #91 KASVATUSE KLASSIKA #92 KASVATUSE KLASSIKA #93 KASVATUSE KLASSIKA #94 KASVATUSE KLASSIKA #95 KASVATUSE KLASSIKA #96 KASVATUSE KLASSIKA #97 KASVATUSE KLASSIKA #98 KASVATUSE KLASSIKA #99 KASVATUSE KLASSIKA #100 KASVATUSE KLASSIKA #101 KASVATUSE KLASSIKA #102 KASVATUSE KLASSIKA #103 KASVATUSE KLASSIKA #104 KASVATUSE KLASSIKA #105 KASVATUSE KLASSIKA #106 KASVATUSE KLASSIKA #107 KASVATUSE KLASSIKA #108 KASVATUSE KLASSIKA #109 KASVATUSE KLASSIKA #110 KASVATUSE KLASSIKA #111 KASVATUSE KLASSIKA #112 KASVATUSE KLASSIKA #113 KASVATUSE KLASSIKA #114 KASVATUSE KLASSIKA #115 KASVATUSE KLASSIKA #116 KASVATUSE KLASSIKA #117 KASVATUSE KLASSIKA #118 KASVATUSE KLASSIKA #119 KASVATUSE KLASSIKA #120 KASVATUSE KLASSIKA #121 KASVATUSE KLASSIKA #122 KASVATUSE KLASSIKA #123 KASVATUSE KLASSIKA #124 KASVATUSE KLASSIKA #125 KASVATUSE KLASSIKA #126 KASVATUSE KLASSIKA #127 KASVATUSE KLASSIKA #128 KASVATUSE KLASSIKA #129 KASVATUSE KLASSIKA #130 KASVATUSE KLASSIKA #131 KASVATUSE KLASSIKA #132 KASVATUSE KLASSIKA #133 KASVATUSE KLASSIKA #134 KASVATUSE KLASSIKA #135 KASVATUSE KLASSIKA #136 KASVATUSE KLASSIKA #137 KASVATUSE KLASSIKA #138 KASVATUSE KLASSIKA #139 KASVATUSE KLASSIKA #140 KASVATUSE KLASSIKA #141 KASVATUSE KLASSIKA #142 KASVATUSE KLASSIKA #143 KASVATUSE KLASSIKA #144 KASVATUSE KLASSIKA #145 KASVATUSE KLASSIKA #146 KASVATUSE KLASSIKA #147 KASVATUSE KLASSIKA #148 KASVATUSE KLASSIKA #149 KASVATUSE KLASSIKA #150 KASVATUSE KLASSIKA #151 KASVATUSE KLASSIKA #152
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 152 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-12-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 68 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Katja115 Õppematerjali autor
Saateks

1. Mis on must kasvatus?

2 . Miks on kasvatus oluline?

3. Mis on kasvatuse mehhanism?

4. Missugused on kasvatuse eesmärgid?

5. Kas jutt indigolastest on bluff?

6. Miks on eneseteadvuseni nii pikk arengutee?

7. Kas laps on täiskasvanule võrdne partner?

8. Kas laps peab sõna kuulama?

9. Miks on harjumused vajalikud?

10. Mis vägi on memme musil?

11. Mis värvi on armastus ?

12. Milles on kiituse imeline jõud?

13. Kas last tohib karistada?

14. Miks tuleb last vabadusele juhtida?

15. Mis on kõlbeline enesetunnetus?

16. Miks on vaja leida kesktee?

17. Miks Peeter Põllu kasvatusõpetus ei vanane?

Lõpetuseks

Viiteallikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Rousseau

Tartu Ülikool Sotsiaal- ja haridusteaduskond KELA AÜ Bak. II Viivika Kasuk ROUSSEAU ,,EMILE" JA LAPSEKESKSE PEDAGOOGIKA ALGUS referaat Tartu 2009 Kriitika lapsekeskse kasvatuse suhtes on sajandite jooksul vähenenud. Paljugi on muutunud tänapäeval enesestmõistetavaks, mida ta polnud aga lapsekeskse pedagoogika rajaja Jean-Jaques Rousseau ajastul. Rousseau annab meile palju teadmisi, kuidas lapsi võimalikult looduslähedaselt kasvatada. Kuidas alustada ja kuidas ka lõpetada selle lapse õppimisaastad õpetajana (Blanchard, 2000). Annab juhtnööre ja nõuandeid, mida me ka tänapäeval juba ohtralt kasutame, kuid oleme ajajooksul kippunud need siiski unustama. Iga

Pedagoogika alused
thumbnail
17
doc

Kodu ja perekonna roll lapse arengus

Kui lapsed austavad oma vanemaid, peavad nad oluliseks ja pühaks samu asju, mida vanemadki. Perekond on hädavajalik kasvukeskkond lapsele-pakub talle kõige paremat 4 kaitset ja arengustimulatsiooni. Oma esimesed sammud teeb laps peres, esimesed sõnad kuuleb ta emalt ja isalt, esimesed ettekujutused maailmast saab ta oma kodust. Perekond on koht, kus laps kasvab Inimeseks (Tuulik 2001:151). Perekond on seega lapse kasvatuse koht kõige pealt tema koolieelses eas, mille kõrvale võiksid astuda surrogaadina või täiendusena laste varjupaik ja lasteaed. Pärastpoole, kui laps kooli astub, ei vabane perekond tema eest hoolitsemisest ega tema kasvatuse juhtimisest, sest laps jääb temaga alalisse ühendusse, ta on tema eeskostmise all niikaua, kui ta täisealiseks saab. Perekonna mõju kestab edasi maksvais kombeis, korras, vahekordades omade ja teiste inimestega, juhtmõtteis, mille järele toimetatakse oma tööd

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
26
docx

KASVATUSEMEETODID JA ABINÕUD

.................................................................... 4 1.1Vabakasvatus...................................................................................... 4 1.2Mittesekkuv kasvatus..........................................................................5 1.3Autoriteedi- põhine kasvatus...............................................................5 1.4Autoritaarne kasvatus.........................................................................6 1.4.1Autoritaarse kasvatuse probleemid...............................................7 2.KASVATUSE ABINÕUD............................................................................... 8 1.5Distsipliin............................................................................................. 8 1.6Käsk ja keeld....................................................................................... 9 2.2.1USALDUS....................................................................................... 9 2.2

Pedagoogika
thumbnail
29
docx

Sotsiaalpedagoogika

valdkonniti. Demokritos (materialistliku suuna esindaja kreeka filosoofias): ,,Loomus ja kasvatus on sarnased. Kasvatus muudab inimest ja ühtlasi kujundab (uue) loomuse. Heaks inimeseks saadakse pigem tänu harjutamisele kui loomu poolest." See on mõtteviis, töövahend, uskumine, mis aitab sotsiaalpedagoogil oma tööd hästi teha!!! Kas sotsiaalpedagoogilise mõtlemise alguse võib paigutada antiikaega? + poliitika, pedagoogika, eetika kokkukuuluvus + kasvatuse ja ühiskonna vahelised seosed - Sotsiaalseid probleeme ei lahendatud pedagoogiliste vahenditega! (näljasele ära anna kala, vaid õng) - Viletsusele/vaesusele ei pööratud tähelepanu - Haridus oli priviligeeritutele - Hoolimatus laste suhtes Keskaeg, uusaeg. Esimesed katsed abivajajate toetamiseks pedagoogilises mõttes pärinevad kesk- ja uusaja vahetusest. Oma saatuse kujundamine? Töökasvatus ­ sotsiaalprobleemide leevendajana. J. L

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika
thumbnail
9
docx

Aja vaim ja kasvatus

Ma arvan, et vaatamata praeguse ajastu ülikiirele elutempole, oleks tähtis, et me suudaksime tegeleda oma toimetustega ja samas olla lastele lähedal, et nad saaksid aru, et me oleme nende jaoks olemas, et nad tunneks meie lähedust, mis neile turvatunde annaks, mida lapsed nii vajavad meie riigi kiirustavas, närvilises maailmas. Kristi Metshein Kasutatud kirjandus Kuurme, T., 2003 Kasvatuse võim ja võimetus Tallinna Pedagoogikaülikool ja autorid, 2004, Kasvatusteadused muutuste ajateljel Vapper, T., 2012, Ei ole halbu lapsi, on valed kasvatusvõtted http://www.opleht.ee/admin/pages/preview/?archive_mode=article&articleid=8055 Kasutatud fotod Foto 1 ­ Internet http://www.realussr.com/ussr/the-patriotic-education-in-ussr-part-2-pioneers- soviet-boy-scouts/ Kristi Metshein

Pedagoogika
thumbnail
65
doc

Rüdiger Penthin, AGRESSIIVNE LAPS 2003

SISUKORD Originaali tiitel: Sissejuhatus 7 Dr. med. Rüdiger Penthin WARUM IST MEIN KIND SO ACCRESSIV? MIS ON AGRESSIIVSUS? 10 Ursachen erkennen - sicher reagieren, Melanie juhtum 11 verständnisvoll handeln Urania-Ravensburger Ralfi juhtum 19 MIS KUTSUB ESILE AGRESSIIVSUST? 23 Saksa keelest tõlkinud Triin Pappel Instinktiteooria 23 Malliõppimise Toimetanud Anne Käru Kujundanud teooria 24 Hingeelu-teooria 24 Tiiu Allikvee Kaanefoto: Tiit Rehepap Frustratsiooni-agressiooniteooria 25 Sotsioloogilised teooriad 25

Avalikud suhted
thumbnail
27
doc

Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond Merilin Võikar KESKKOND LAPSE ARENGU MÕJUTAJANA ASENDUSPERES Diplomitöö Juhendaja: Magister Gerta Sooserv Tallinn 2005 Sisukord Sisukord............................................................................................................................... 2 Sissejuhatus.......................................................................................................................... 3 1 LAPSE KASVUKESKKOND......................................................................................... 5 1. 1.1 Kodu........................................................................................................................ 5 2. 1.2 Erinevad asenduspere liigid..................................................................................... 9 3. Eestkoste........................................................................

Sissejuhatus kasvatusteadusesse
thumbnail
46
doc

LASTE JA VANEMATE SUHTED PEREKONNAS

laps teadma, kummal neist õigus on? Lõppkokkuvõttes areneb ta tunduvalt aeglasemalt, kui ta seda tegelikult võiks. Ta on desorienteeritud, hämmelduses ja tal puudub enesekindlus. 1.7.8 Liialt suured ootused Vahel suhtuvad vanemad oma lastesse kui iseenda ,,jätkusse". Meil kõigil on realiseerimata unistusi. Ja just neid tahetaksegi ellu viia järgneva põlvkonna abil. Lapsega nõu pidamata hakatakse talle muusikat või keeli õpetama, pannakse suurt sporti tegema jne. Sellise kasvatuse 23 tulemus on sageli üks: laps ei saa hakkama talle peale pandud nõudmistega ning teda tabavad psühholoogilised probleemid. 1.7.9 "Ah, sind ..." Selline käegalöömise seis tekib perekonnas, kus vanemad ,,ei tunnista" alateadvuslikult oma last. Mingitel põhjustel ei võeta last omaks -- sündis valel ajal, valest isast, ,,mitte meie tõust" jne.

Perepsühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun