Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Küsimustik (0)

1 Hindamata
Punktid
Küsimustik #1 Küsimustik #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-09-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 90 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kati20 Õppematerjali autor
Andmeanalüüs

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
doc

Motivatsioon jaotusmaterjal

Motivatsioonist _ majanduskool MOTIVATSIOON Motivatsioon ­ inimese tegutsemist suunavad või energiaga varustav ajendid, põhjused, jõud - ,,miski" mis mõjutab inimese jõupingutuste püsivust ja eesmärki ning tema teotahet. Motivatsioon annab vastused küsimustele ­ miks inimene midagi teeb, miks ta eelistab ühte tegevust teisele jne. Motivatsiooni tuleb arvestada ka seletamaks, kuidas inimesed ühte või teist nähtust enda jaoks seletavad st. kuidas tekivad/muudetavad on nende hoiakud. Motivatsioon on põhjapaneva tähtsusega üldise teadmise/hüpoteeside omaks võtmisel. NB! Uskumuste muutumine sõltub suuresti sellest, kui osav on inimene alternatiivseid seletusi välja mõtlema ja kui kõrgelt motiveeritud on ta seda tegema. Motiveeritud inimene: saavutab häid tulemusi; näitab üles entusiasmi ning energiat; on valmis vaeva nägema probleemidest ja takistustest ülesaamiseks; on valmis võtma vastutust; lepib kergemalt organisatsiooni siseste muutus

Enesejuhtimine
thumbnail
13
docx

Juhtimise alused konspekt

arvamus/soovitus/mure on oluline, pole keerulisi raporteerimise vorme) ja usalduslik (usaldusväärsust peetakse iga töötaja suureks väärtuseks, alluvad usaldavad oma infoallikaid ja juhid usaldavad alluvaid). ROIT: Kui töötajatel on kujunenud tugev side oma org'iga, siis mõjutab see toetava suhltemiskliima tekkimistja org'i liikmed sudavad teha kvaliteetseid otsuseid vastavuses org'i poolt püstitatud eesmärkidega. Kuidas töötajad tajuvad oma ettevõtte mainet, tööga rahulolu! ICA: küsimustik, intervjuud, võrgustiku analüüs, kriitiliste juhtumite analüüs ja kom päevik. Info, mida saadakse töö teostamiseks ja org'i kohta; info, mida jagatakse; infole reageerimine; info allikad nt tippjuhid, kaastöötajad, vahetud juhid; info õigeaegsus; töötajatevahelised suhted; üldine rahulolu oma org'iga; info hankimine, kanalid. (PRAEGU/SOOVITUD kõigil) Downs ja Hazen'i kom'i rahulolu küsimustik, 8 faktorit: 1. Üldine kom-kliima 2. Suhtlemine juhtidega 3

Juhtimise alused
thumbnail
40
docx

Organisatsioonipsühholoog ia

Kuulekus. Enesearendamine. Töös sisalduv rutin ja väljakutse- mida vähem rutiini, seda parem in töötab. Töötaja arenemisvõimalused Kõrvalehoidev käitumine- tööle hilinemine, töö vältimine Rahulolu mõõtmine: mida silmas pidada: kas tahta mõõta tahkude kaupa või tervikut. Oleneb eesmärgist. Tahkude lõikes mõõtmine: Tahkude näited: lugupidamine, lisasoodustused, tunnustamine, isiklik areng, edutamine, palk Instrumentide näited: tööga rahulolu küsimustik, töökirjelduse indeks Üldise rahulolu skaalad: töö üldskaala, nägude skaala Töökeskkonnd: Füüsilised tingimused: peavad sobima töönõuetega Valgustatus- erinevad tööd nõuavad erinevat valgust. Ei tohi silmi kahjustada. Temperatuur- in peab end hästi tundma, ei tohi kahjustada töötegemist. Kui on väga külm. Väga palav- loidumus, tähelepanu langeb, täpsus langeb. Kui on ebamugav külm/kuumus. Pidev vahelduv temp kõige kahjustavam

Organisatsioonipsühholoogia
thumbnail
21
doc

Organisatsioonikäitumise eksamiküsimused

1. Millised on organisatsioonikäitumise kolm uuritavat tasandit? 10p Indiviid ­ baasteaduseks on psühholoogia, mis uurib isiksust, motivatsiooni, emotsioone, stressi, taju, hoiakuid, väärtuse töörahulolu jne. Juhtimisteadusteks, mis selle uurimisobjektiga tegelevad on organisatsioonikäitumine ja personali juhtimine. Grupp ­ baasteadusteks sel tasandil on sotsioloogia ja sotsiaalpsüholoogia. Sotsioloogia uurib grupikäitumist tööjaotust, konflikte ja organisatsioonikultuuri. Sotsiaalpsüholoogiaga uuritakse näiteks kommunikatsiooni, grupiprotsesse ja otsustamist. Juhtimisteadusteks, mis grupi tasandiga tegelevad on samuti organisatsioonikäitumine ja personali juhtimine. Organisatsioon ­ seda uurivad baasteadusteks on politoloogia ja antropoloogia. Organisatsiooni tasandil uurib politoloogia kontrolli, organisatsioonisisest poliitikat ja võimu. Antropoloogia aga organisatsioonikultuuri ja ­keskkonda. Juhtimisteadusteks, mis organisatsiooni tasandiga tegelevad on o

Majandus
thumbnail
17
docx

Organisatsiooni käitumise eksami küsimused/vastused

1. Millised olid klassikalise teadusliku koolkonna põhilised seisukohad ja kes olid koolkonna tuntumad esindajad?  Teaduslik juhtimine (F. Taylor) –Töökoht peab olema ettevalmistatud, töötaja peab olema oskustega  "Hawthorne´i" uurimused (E. Mayo) –väärtustab inimsuhteid. Edu alus-meeskonnatöö, grupitöö, suhtlemise tähtsus, sellest tulenevalt paranevad töötulemused.  Ideaalne organisatsioon (M. Weber) – teoreetik, praktik, Preisi päritolu. Ratsionaliseeritud, standardiseeritud. On Kanti põhitõdedega. Seadus täitmiseks. Austus kõigi ametikohtade vahel.  Ohio Ülikooli uuringud (liidristiilid) – liidristiilid, juhi käitumise stiilid. Autorikraatlik, demokraatlik, minnalaskev –passiivne (ei võta teravaid otsuseid vastu nt. omaniku käsutäitja.)  Juhtimine eesmärgi kaudu (P. Drucker) – juht püstitab eesmärgid organisatsioonile. Alluvad püstitavad endale ees

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
21
doc

Juhtimine, juhtimisaluste eksami vastused

1. Juhtimise mõiste Juhtimist on väga mitmeti defineeritud. Juhtimine on tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil. Juhtimine on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärke oma ressursside planeerimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu. Juhtimine on organisatsiooni ja tema keskkonna tasakaalu säilitamine. Juhtimine on vastuolude tuvastamise, loomise ja ületamise protsess sihtseisundite saavutamiseks. Juhtimine kujutab endast inimeste tegevuse ja käitumise sihipärast suunamist ning ühtseks hästi talitlevaks tervikuks sulatamist selleks, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadusi. Tulemuste saavutamine viitab eesmärgipärase tegutsemise poolele, teiste inimeste kaasabi aga tegutsemise sisulisele poolele, millest tuleneb juhtimise kolm omavahel seotud ülesannet: 1. kooskõlastada tegevusi teatud valdkonnas 2. korraldada inimeste tööd 3. juhtida organisatsioo

Juhtimine
thumbnail
17
pdf

ORGANISATSIOONIKÄITUMINE EKSAMI KÜSIMUSED 2014 KEVAD

ORGANISATSIOONIKÄITUMINE EKSAMI KÜSIMUSED 2014 KEVAD 1. Millised on organisatsioonikäitumises kolm uuritavat tasandit? 1. Indiviid: Kuidas leida töö, mis sobib ja meeldib (kutsumus) ja kuidas saavutada häid tulemusi? Kuidas mõista kaastöötajaid/kliente? Kuidas leida ja hoida motivatsiooni? 2. Grupp: Kuidas töötada meeskonnana efektiivselt? Kuidas lahendada konflikte meeskonnas? 3. Organisatsioon: Kuidas organisatsioon kui tervik on tulemuslikum? Kuidas viia läbi muudatusi? Mis kasu on organisatsioonikultuurist? 2. Milliste sotsiaalteadustega on organisatsioonikäitumine tihedalt seotud? 3. Mis moodustab organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna? Sisekeskkond: Struktuur - struktuur ehk koostisosade arv ja seosed nende vahel. Eesmärk määrab struktuuri, eesmärkide muutumisel tuleb muuta ka struktuuri. Inimesed - juht saavutab eesmärgi inimeste kaudu, kasutades ära nende tööjõudu ja intellek

Ühiskonnaõpetus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun