Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtumi halduse protsess (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Juhtumi halduse protsess #1 Juhtumi halduse protsess #2 Juhtumi halduse protsess #3 Juhtumi halduse protsess #4 Juhtumi halduse protsess #5 Juhtumi halduse protsess #6 Juhtumi halduse protsess #7 Juhtumi halduse protsess #8 Juhtumi halduse protsess #9 Juhtumi halduse protsess #10 Juhtumi halduse protsess #11 Juhtumi halduse protsess #12 Juhtumi halduse protsess #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-03-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor piretel Õppematerjali autor
Juhtumi haldus(IM) on IT teenuse haldamise protsessi üks osa. Protsessi eesmärgiks on taastata teenuse normaalne töö nii kiiresti kui võimalik ja minimaliseerida selle mõju äripoolele, seejuures tagades teenusetaseme kvaliteedi ja kättesaadavuse. „Normalne teenuse töö“ on defineeritud vastavalt SLA-le.
Juhtumi haldus on tähtsal kohal IT halduse korraldamises, kuna läbi selle protsessi kogutakse informatsiooni IT-teenustes ning toestavas infrastruktuuris esinevat tõrgete/intsidentide kohta. Oluline on lahendada lõppkasutajaid mõjutavaid juhtumeid, olenemata lõppkasutajate suurusest või tüübist.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
92
pdf

Infosüsteemide ülalhoid - konspekt

neile omanikuks olemise eest. Monitooringufunktsiooni laitmatuks toimimiseks on vajalik: teadmised IS toimimisest, selle komponentide omavahelistest seostest (kogemustebaas); kõnede optimaalne pikkus; reeglid (hädaolukorra tekkimisel teavitamine- käitumine, hädaolukorra likvidederimise kontrollmehhanism, ajalise piiranguga eskalatsioon,tagasiside monitoorijale (adminilt). 2) Muudatusehaldus /ITIL/ Muudatuse halduse eesmärgiks on kindlustada, et kõik muudatused tehtaks autoriseeritult ja planeeritult. Tagada, et muudatusel on äriline põhjus ja et mõjutatav teenus on testitud, on tagasivõtuplaan. Minimeerida muudatuse mõju teenuse kvaliteedile, hoida ära juhtumeid. CSF: protsess on korratav; arusaamine äririskidest; vajadus kaitsta teenust KPI: %tagasisaadetud muudatusi; % RfC-dest, mis õigeaegselt implementeeritud; %mitteaktsepteeritud RfC-sid;

Infosüsteemide ülalhoid
thumbnail
51
pdf

IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes

Kursuse struktuur 1 Loengud (32 t): 1. Sissejuhatus. Haldamsie eesmärk. Põhimõisted 1 loeng 2. Ülevaade erinevatest haldusmeetoditest 1 loeng 3. Teenuste haldus: sündmuste haldus, intsidendihaldus 1 loeng 4. Teenuste haldus: teenindussoovi täitmine, probleemihaldus 1 5. Teenuste haldus: juurdepääsude haldus, kasutajatugi 1 6. Teenuste haldus: rakenduste haldus, IT halduse juhtimine 1 7. Teenuste haldus: IT infrastruktuuri haldus 1 8. Teenuste kavandamine: teenustasemete haldus, teenuste kata- loogi haldus 1 9. Teenuste kavandamine: käideldavuse haldus, mahuhaldus 1 10. Teenuste kavandamine: IT teenuste talitluspidevuse haldus, tarnijate haldus 1 11

Informaatika
thumbnail
26
docx

Majandusinfosüsteemid

· ITK tugiteenusena sisaldab üldjuhul kogu ettevõttes vajalikku informatsiooni käsitleva personali riist- ja/või tarkvaraalast koolitust (samuti hilisemat täiendkoolitust). 18. Mida annab IS/IT audit? Mida endast kujutab Cobit raamistik? Efektiivse IT korralduse saamiseks ettevõttes on võimalik appi võtta IT audiitor, kes selgitab välja, milliseid IT funktsioone peaks parandama, millistes ärivaldkondades tasub teha IT arendusi jne. üldiselt käib see protsess nii, et esmalt kaardistatakse ettevõtte strateegilised eesmärgid, seejärel põhiprotsessid ja abiprotsessid. Ärivajadused tulevad välja, kui analüüsida äriprotsesside nn pudelikaela, mille avamine suurendaks protsesside efektiivsust ja läbilaskevõimet. IT-ressursid tasub suunata just nende pudelikaelte avamisele, mis annavad ärile kõige suuremat efekti. Eesmärgiks on saavutada olukord, kus tehakse õigesti õigeid asju.

Majandus
thumbnail
70
pdf

Majandusalased uurimismeetodid

20.09.2011 Uurija · Uurimisprotsess kui sotsiaalne protsess sõltub palju uurija poolt teostavatest otsustest Uurimisküsimus · Uurijat nähakse kvalifitseeritud käsitöömeistrina, kes peab olema suuteline ümbrusega vastastikku kontaktis olema (Cassel and Symon 1995)

Uurimistöö alused
thumbnail
29
pdf

EUCIP eksami kordamine - Juhtimine-haldus ja arendus

Sinihamba võrgustikus saavad kuni 7 seadet olla ühenduses ühe master-seadmega. Kõige täpsem selgitus võrguhalduse kohta on jõudluse, vea- , konfiguratsiooni-, aruandluse ja turvahaldus. SNMP ­ hangib agentidelt infot, vahetab infot teiste haldajatega, määrab MIB objektide seadistuste väärtusi, saab agentidelt olekuinfot. Millised konfiguratsiooniseadistused tuleks teha võrguhalduse utiliidiga? Peamiselt IP seadete halduse lubamine Peamiste komponentide ja moodulite kohta info kogumine VLAN-ide seadistuste lubamine Definitsioon käideldavuse halduses ­ tõrgete vältimine, teenuste või komponentide säilitamine töövõimelistena. Intsidenile reageerimise tegevused õiges järjekorras: avastamine ja vormistamine, klassifitseerimine, uurimine, lahendamine ja sulgemine. Tugiteenuse lepingu eesmärgid: määratleda organisatsiooni tugigruppide omavahelised seosed

Infosüsteemi projekti juhtimine
thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

annab oma töö tulemuse sisendiks järgmis(t)ele tegevus(t)ele või protsessi lõpptulemusena välisele tegutsejale · Tegevusdiagrammi notatsioon Protsesside teostuse visualiseerimiseks UML diagrammitüüp ,,tegevusdiagramm" (Activity Diagram), mis protsessi teostuse täielikkuse huvides peaks sisaldama nii põhivoogu kui alternatiivseid vooge. (kasutatud ArgoUML sümboleid): · Reeglid ja põhimõtted tegevusdiagrammi joonistamisel protsess peab alati algama seda käivitava 1 sündmusega ­ sõnumi laekumine sellele reageerimiseks ­ protsessi esimese tegevuse tegemiseks protsess peab alati lõppema mingi tulemuse või saavutatud olukorraga/seisundiga (neid võib olla mitu) protsessis peab olema vähemalt 2 tegutsejat (rolli, mis on täidetav inimese poolt) protsess võib koosneda mitmest alamprotsessist ühte tegevust teeb ainult üks tegutseja

Infoharidus
thumbnail
214
docx

Õiguse alused kordamisküsimused vastustega

Külim, lk 62-64 13 Samas lk 64-66 14 Kiris ,A., Kukrus A., Nuuma P., Oidermaa E. (2009). Õigusõpetus. Külim, lk 64-66 15 Samas lk 66-67 Missugune on Eesti Vabariigi normatiivaktide süsteem? Laias tähenduses on eesti puhul tegemist seadusõigusel põhineva õiguskorraga. Seadusõigus tugineb ühiskonna õigustlooval tahtel. Seadusõiguse konstitueerimiseks on vajalik riigi seadusandliku organi otsus ja selle juurde kuulub ka selle otsuse teatavakstegemine. Seadusloome protsess ja – organid määratakse põhimõtteliselt kindlaks riigi konstitutsiooniga (põhiseadus). Eelkõige peavad seadused olema kooskõlas Põhiseadusega. Kuna ka rahvusvahelise õiguse üldtunnustatud põhimõtted ja normid on Eesti õigussüsteemi lahutamatu osa, siis peavad siseriiklikud seadused nende põhimõtete ja normidega tingimata arvestama. Eesti Vabariigi põhiseaduse (RT 1992, 26, 349; 27.04.2011, 1)§3.

Õiguse alused
thumbnail
62
pdf

Tarkvaratehnika konspekt eksamiks

Tarkvaratehnika konspekt. Tarkvaratehnika Tarkvaratehnika e. tarkvara inseneeria on professionaalsele tarkvaraarendusele suunatud distsipliin, mis tegeleb sellega, kuidas organiseerida tarkvaraarendust, arvestades organisatsiooniliste ja rahaliste piirangutega. Tarkvaratooted koosnevad valjatöötatud programmidest ja nende dokumentatsioonist. Tarkvaratehnika eesmärgiks on kuluefektiivne tarkvaraarendus kogu tarkvara elukaare ulatuses. Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale. Tarkvaratehnika „point“: Tarkvaratehnika on suunatud professionaalsele tarkvaraarendusele. Tarkvaratehnika ei tegele tarkvaraarenduse endaga vaid sellega, kuidas organiseerida tarkvaraarendust. Tarkvaratehnika vajadus - kõrgenenud nõudmised: suuremad süsteemid, keerulisemad süsteemid, kiiremini arendatavad süsteemid. Insener suuda

Tarkvaratehnika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun