Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Juhtimisteooria konspekt, 3.osa (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Juhtimisteooria konspekt-3 osa #1 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #2 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #3 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #4 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #5 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #6 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #7 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #8 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #9 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #10 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #11 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #12 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #13 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #14 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #15 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #16 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #17 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #18 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #19 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #20 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #21 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #22 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #23 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #24 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #25 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #26 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #27 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #28 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #29 Juhtimisteooria konspekt-3 osa #30
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 218659 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
70
pdf

Juhtimisteooria konspekt, 4.osa

Juhtimisteooria
thumbnail
70
pdf

Juhtimisteooria konspekt, 2.osa

Juhtimisteooria
thumbnail
68
pdf

Juhtimisteooria konspekt 1.osa

Juhtimisteooria
thumbnail
36
pdf

Juhtimise alused konspekt

JUHTIMISTEOORIA ORGANISATSIOON Organisatsioon on ühise eesmärgiga inimrühm. Kasusaajad Näited Põhiline juhtimisprobleem Äriühing Omanikud Ajaleht, arvutitootja Kasumi teenimine Mittetulundusühing Kliendid Ülikool, haigla Sihtrühma valimine Liit Liikmed Ühistu Liikmete vajaduste rahuldamine Avalik-õiguslik Rahvas Politsei, riigikool Standardiseeritud teenuse asutus pakkumine kõigile Tabel 1 - Organisatsioonitüübid Edukas organisatsioon lähtub klientide vajadustest ja püüab saavutada toodete kõrget kvaliteeti, madalamat omahinda ja toodete õigeaegset tarbijateni jõudmist. See annab organisatsioonile konkurentsieelise ning võimaldab teenida keskmisest suuremat

Juhtimise alused
thumbnail
11
doc

Juhtimise teooriad

Juhtimise alused (4. loeng) Liina Puusepp Juhtimise teooriad Juhtimisteooria on organisatsiooni juhtimise seisukohtade ja seaduspärasuste kogum, mille põhjal otsustatakse, kuidas on tarvis juhtida, organisatsioon täidaks oma eesmärgid. Senini pole õnnestunud luua terviklikku ja kõikehõlmavat juhtimisteooriat. Aja möödudes on juhtimisolukorrad muutunud väga keerukaks, teooriad toimivad aga vaid piiratud juhtudel. Koolkondade ajalist järgnevust arvesse võttes jaotatakse juhtimisteooriad klassikalisteks ning nüüdisaegseteks teooriateks (Bateman, Snell, 1996: 31). Klassikalised teooriad · teaduslik juhtimine · bürokraatia koolkond · administratiivne juhtimine Nüüdisaegsed teooriad · inimsuhete koolkond · organisatsioonikäitumine · süsteemi koolkond · olukorraline koolkond · pii

Juhtimine
thumbnail
16
pdf

JUHTIMISE EKSAMI kogukonspekt

JUHTIMINE LOENG I 1. Mida võib nimetada organisatsiooniks? kindla inimrühma terviklik ühendus, kus juhitakse ja kooskõlastatakse konkreetseid tegevusi ühiste eesmärkide saavutamise nimel. koostöö üldine vorm, mis liidab koostisosad üheks tervikuks ja moodustab raamistiku mingile ettevõtmisele või üritusele 2. Millistest osadest koosneb organisatsioon H. Mintzbergi käsitluses? 1. Põhitegijad (töö teostajad) 2. Eesliin (vähemalt üks juht) 3. Keskliin (ühendab eesliini põhitegijatega) 4. Tehnoloogiapersonal (planeerivad ja kontrollivad teiste tegevust) 5. Abistav personal 6. Ideoloogia (organisatsioonikultuur ja põhiväärtsed) 3. Kuidas võib jagada äriorganisatsiooni eesmärke? tootmislikud eesmärgid - turgude hõivamine; toodangu sortimendi määratlemine; finantseesmärgid - piisava likviidsuse tagamine; optimaalne kulude tase; juht

Juhtimine
thumbnail
23
doc

JUHTIMISTEOREETIK HENRI FAYOL

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Grete Jakobson Katriin Mats TH1 JUHTIMISTEOREETIK HENRI FAYOL Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD.......................................................................................................................3 1. KLASSIKALISE ADMINISTREERIMISE KOOLKOND..........................................6 1.1. Koolkonna olemus ja Fayoli teooria administratiivsest koolkonnast.....................6 1.2 Üldjuhtimise ja projektijuhtimise erinevused ning sarnasused...............................8 2. HENRI FAYOL...........................................................................................................10 2.1. Elulugu, viis juhtimise printsiipi ja 7 juhi omadust..................................................10 2.2. Henri Fayoli 14 juhtimise põhimõtet................................................................

Juhtimise alused
thumbnail
5
pptx

Z-teooria

Z-teooria W.G. Ouch (1943-...) Ragnar Rääsk Mait Adoma Juhtimisteooria · Ükski juhtimistiil ei ole parim · Üritatud jaapani juhtimistiili ameerikas rakendada Jaapan USA Turukonkurents Kasumi maksimeerimine Personali juhtimine Fondide juhtimine Töötajakeskne lähenemine Tööjõukulu minimeerimine Personali ettevalmistamine Personali ettevalmistamine firmas koolis Funktsioon Eestvedamisstiil Jaapani firmas Z-tüüpi firmas USA firmas Töötajate Pikaajaline, Töötajate Lühiajaline, kinnistamine võimalusel hoidmine firmale ärivajadustel firmas eluaegne rasketel aegadel vallandamine Töötajatesse Läbi kogu elu Töö ja perekonna Ühekülgne suhtumine alusel tööalane Töötajate Pikaajaline, Eelkõ

Juhtimise alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun