Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtimissituatsioonianalüüs (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas taastada hea õhkkond?
  • Kuidas taastada hea õhkkond ?
  • Kuidas see peaks olema üles ehitatud?
  • Kuidas taastada hea õhkkond?
  • Kuidas taastada hea õhkkond?

Lõik failist


MAINORI KÕRGKOOL
Juhtimise Instituut
Personalijuhtimise eriala
Indrek Semm
JUHTIMISSITUATSIOONI ANALÜÜS
Iseseisev töö
Juhendaja : Liina Randmann, MSc
Tartu 2010
SISUKORD
3. HERZBERGI KAHE FAKTORI TEOORIA 8
Premeerimissüsteemi loomine 10
Kehtestada süsteem, kus lisatasusid antakse heade töötulemuste eest. Lisaks üllatuste jagamine erinevate tähtpäevade puhul. Näiteks tehtud töökoguse pealt saad lisaboonust, kui tehtud töö ja vigade suhtarv on piisavalt väike. Kuu parimate töötajate valimine. Mitte rahalised (sümboolsed) üllatused erinevate tähtpäevade puhul, millega antakse töötajale teada, et teda peetakse meeles ning ta on kollektiivi üks osa (sünnipäevad, emade- ja isadepäevad, naiste päev jne). Aitab innustada töötajaid rohkem pingutama ja hoolikamalt tööülesandeid täitma. Võimalik motivatsiooni tõus. 10
Tööosakondade kokkuviimine 11
Ühised firma väliüritused ja üldkoosolekud 11
Tuleb korraldada vähemalt paar korda aastas ühiseid firma välisüritusi, kuhu oleks kaasatud kogu töökollektiiv ning kus saab tunda end vabamalt. See on ka hea vaheldus tööle, seob töötajaid omavahel ka muul moel, kui ainult töömeeskonnana. Lisaks pakub meelelahutust. 11
Ühe tuntud panga harukontoris töötas 12 inimest. Nende seas oli nii tavalisi tellereid, väärtpaberite ja fondidega tegelevad tellereid kui ka mitmeid laenu ja finantseerimise konsultante. Nagu teistes kontorites, oli sealgi töötajate töösisu erinev ja nad paiknesid eri astmetel, kusjuures kõige madalama astme töötajad olid tavalised tellerid ja kõige kõrgemal laenu ja finantseerimise konsultandid, ka väärtpaberite ja fondidega tegeleva telleri töö oli kõrgemalt hinnatud. Kõik töötajad olid kõrgharidusega ning tegid oma tööd väga hästi. Samuti olid nad töötanud selles kontoris umbes sama kaua. Tegemist oli oma ala spetsialistidega, lisaks osalenud pidevatel koolitustel.
Panga harukontor asus uues hoones kesklinnas. Ruumid on uued ja modernsed.
Vasakule Paremale
Juhtimissituatsioonianalüüs #1 Juhtimissituatsioonianalüüs #2 Juhtimissituatsioonianalüüs #3 Juhtimissituatsioonianalüüs #4 Juhtimissituatsioonianalüüs #5 Juhtimissituatsioonianalüüs #6 Juhtimissituatsioonianalüüs #7 Juhtimissituatsioonianalüüs #8 Juhtimissituatsioonianalüüs #9 Juhtimissituatsioonianalüüs #10 Juhtimissituatsioonianalüüs #11 Juhtimissituatsioonianalüüs #12 Juhtimissituatsioonianalüüs #13 Juhtimissituatsioonianalüüs #14 Juhtimissituatsioonianalüüs #15 Juhtimissituatsioonianalüüs #16
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-11-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 206 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor indrek semm Õppematerjali autor
Antud töö eest saadud max punktid 30/30p.
Iseseisev töö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Probleemsituatsiooni analüüs

Tallinna Tehnikaülikool Sotsiaalteaduskond Õigusteaduse eriala Probleemsituatsiooni analüüs Iseseisev töö Juhendaja: Liina Randmann Koostaja: Martin Levol Tallinn 2013 Martin Levol Sissejuhatus Suure kauplusketi Rimi supermarketeid esineb igas suures linnas. Tallinna Ülemiste keskuse Rimis töötas suur kollektiiv töölisi, kes olid oma töö ning palgaga väga rahul. Klienditeenindajaid ning laotöölisi oli kokku 16 ning kõigil oli tunnipõhine palk. Kõik töötajad olid rahul oma tööga ning nad olid motiveeritud tegema seda mida nende töökohustused käskisid. Kõik töötajad näitasid koostöö võimet ning tänu sellele toimis meeskonnatöö mille tulemusena olid väga head töö tulemused. Timo töötas antud supermarketi osakonna juhatajana juba 6 aastat ning tema tegevusvaldkonda kuulus töötajate organiseerimine töökohtadele, töölepin

Organisatsiooni psühholoogia
thumbnail
10
docx

Probleemsituatsiooni analüüs: Organisatsiooni psüholoogia

[Type text] TTÜ Probleemsituatsiooni analüüs Organisatsiooni psüholoogia Valeria Prostjakova [Type the abstract of the document here. The abstract is typically a short summary of the contents of the document. Type the abstract of the document here. The abstract is typically a short summary of the contents of the document.] Mariliis on persoonalijuht käis, mis pakkub klientidele rahulik puhkus mugavuses väiksedes majades, samal ajal klintide jaoks on asub põhimaja, kus ka sauna. Kämpingus on 5 maja ja on küllalistel on võimalus kasutada grilli restoraani värskes õhkus. Kämpingus on 3 osakonda ja 30 töötajat. Kuna tegemist on väikse kollektiviga, täpsemad ülesanded on töötajatel ei ole, aga nad alati on valmis teise asemel midagi teha, näiteks koristajad alati võivad aidata grilli teha või kui kookid näevad, et mingi paberit vedeleb põrandal kohe seda võtav

Enesejuhtimine
thumbnail
15
docx

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Juhtimise ja töökorralduse peaeriala PRAKTIKAARUANNE Anna Bugajova Tallinn 2015 Sisukord 1. Sissejuhatus....................................................................................................... 2 1.1 Isiklike eesmärkide ja ülesannete püstitus....................................................2 1.2. Valitud praktikaettevõtted ­ valikukriteeriumid............................................3 2. Organisatsiooni tegevuse ülevaade....................................................................3 2.1. Organisatsiooni tegevuse eesmärk. Organisatsiooni koht avalikus või erasektoris.......................................................................................................... 3 2.2

Juhtimine
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

LÄÄNE-VIRUMAA KUTSEKÕRGKOOL Ärijuhtimise osakond Karmen Käärid LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS Lõputöö Juhendaja : Virve Transtok Mõdriku 2003 1 SUMMARY This paperwork is written in Estonian on subject "Leadership study in Saaremaa Tarbijate Ühistu." This work includes 45 pages and 2 tables. Directing and leading style defines as leaders way of act, when being on leaders roll realizing goals and communicating with employees. This paperwork purpose was to study the leadership style being used in Saaremaa Tarbijate Ühistu and analyze its appropriateness and influence on the workers and hole organization. For that, author of this paperwork carried out questionnaire among Saaremaa Tarbijate Ühistu employees. In the questionnaire we

Juhtimine
thumbnail
9
docx

Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Organisatsiooni ja juhtimise õppetool Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele Ainetöö õppeaines "Inimressursi juhtimine" Tallinn 2017 ÜLEVAADE ORGANISATSIOONIST Antud töös käsitletavaks ettevõtteks on AS Konesko. Konesko on 1992. aasta lõpus loodud Eesti erakapitalil põhinev ettevõte, mille põhitegevusalaks oli algselt teenustööna elektrimootorite staatorite mähkimine. Algusaastetel toimus ettevõtte tootmistegevus Tallinnas. Tegevuse oluline laienemine algas 2003.aastal, kui pikaaegne koostööpartner KCI Konecranes OY otsustas lõpetada mootorite valmistamise Soomes ning siirdada mootorite tootmine tervikuna Eestisse. 2013.a lõpust on AS Konesko aktsionäride ringi kaasatud 49% osalusega ka Konecranes Finance OY. Alates 2004. a suvest asub firma mootoritehas Koerus ning metallite

Arhiivihaldus
thumbnail
11
doc

Siseklienditeeninduse analüüs

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Sotsiaaltöö ja rehabilitatsiooni korralduse eriala AÜSR1 SISEKLIENDITEENINDUSE ANALÜÜS -------------------------- EESTI NÄITEL. Seminaritöö Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2012 SISUKORD Siseklienditeeninduse analüüs .........................................................................................1 -------------------------- EESTI NÄITEL.............................................................................1 SISUKORD.......................................................................................................................2 Sissejuhatus.......................................................................................................................3 I.sISEKLIENdi teenindus..................................................................................................4 II.Sis

Klienditeenindus
thumbnail
24
pdf

Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Organisatsiooni ja juhtimise õppetool TÖÖKORRALDUS KUI ORGANISATSIOONI TOIMIMISE VÕTI Referaat Õppejõud: lektor Virve Siirde Tallinn 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS ......................................................................................................................... 3 1. TÖÖKORRALDUSE PLANEERIMINE ORGANISATSIOONIS JA SELLEGA SEOTUD ENAMLEVINUD PROBLEEMID ............................................................................................. 4 2. TÖÖKORRALDUSE PARENDAMISE VÕIMALUSED ..................................................... 6 2.1. Osalusjuhtimine ................................................................................................................ 6 2.2 Meeskonnatöö ...........

Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid
thumbnail
5
doc

Tööalase probleemisituatsioonide analüüs

Tööalase probleemisituatsioonide analüüs Sissejuhatus Antud töö eesmärk on analüüsida probleemisituatsioone, mis kerkisid esile kahes erinevas ettevõttes. Eelkõige on keskendutud Abraham Maslow ja Frederick Herzbergi vajadustel põhinevatel motivatsiooniteooriatele. Lisaks on tegureid teistelt teoreetikutelt. Mõlemad situatsioonid on pärit kahe grupiliikme tööalastest kogemustest. Allikatena on kasutatud kursuse Organisatsioonipsühholoogia loengumaterjale ning Duane ja Sydney Ellen Schultzi raamatut ,,Psychology & work today". Abraham Maslow vajaduste hierarhia ehk Maslow püramiidi kohaselt jagunevad inimvajadused füsioloogilisteks, turvalisuse, armastuse ja kuuluvuse, tunnustuse, tunnetuse, esteetilisuse ja eneseteostuse vajaduste tasemeteks. Füsoloogilised vajadused on vastavalt kõige madalam, eneseteostus on püramiidi tipp. Antud teooria väidab, et kui madalama taseme vajadused on rahuldatud, p�

Organisatsioonipsühholoogia




Kommentaarid (2)

kerdni profiilipilt
kerdni: väga hea materjal

11:48 12-05-2011
jyrgen01 profiilipilt
jyrgen01: väga hea
14:59 28-04-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun