Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtimise alused (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks on strateegia tähtis?
  • Miks on eeldused tähtsad?
  • Milline on tööülesanne?
  • Mis on kvaliteet?
  • Miks on ettevõttes lisaks omanikele mänedzerid?
  • Millised eesmärgikonfliktid võivad esineda omanike ja mänedzeride vahel?
  • Kuid millest sünnib esimene edukas kogemus?
  • Keda harilikult eelistatakse?
  • Kes kellega juhib?
  • Kuidas toimub juhtimine ja kuidas see mõjutab juhitavaid?
  • Millega toimub juhtimine?
  • Keda kelle abil saavutada eesmärki?
  • Kes on organisatsiooni liidrid ja missuguseid väärtusi nad kannavad?
  • Kuidas suhtutakse organisatsioonivälisesse keskkonda ja mõjugruppidesse sh klientidesse?
  • Kuhu kuulub juhtimine?
  • Kuidas ühildada omavahel kvantitatiivseid ja kvalitatiivseid juhtimismeetodeid ja mudeleid?
  • Miks tekivad informaalsed organisatsioonid?
  • Miks ettevõtted pürivad rahvusvahelistumisele?
  • Miks on strateegia tähtis?
  • Mille alusel organisatsioon teeb nende variantide vahel valiku?
  • Millised isiksuse omadused näitavad kas antud inimesest võib liider saada?
  • Millised isiksuse omadused näitavad kas liidri tegevus kujuneb mõjukaks?
  • Miks ikkagi ei rakendata ettevõtetes sisekontrolli?
  • Kuid millised on tagajärjed?
  • Miks kommunikatsioon ebaõnnestub?
  • Miks tekivad kuuldused?
  • Kui otsustaja on üksikisik siis on keskseks probleemiks missugused omadused peaksid heal ot-sustajal olema?
  • Missugused iseloomujooned peavad olema heal otsustajal?
  • Mida me tahame saada?
  • Mis meid piirab?
  • Miks on eeldused tähtsad?
  • Kui teadmustöötaja professionaali juhi jaoks?
  • Milline on tööülesanne?
  • Milline on tööülesanne?
  • Kuidas tuleks tööd teha?
  • Milline on teie tööülesanne?
  • Milline see peaks olema?
  • Milline peaks olema teilt oodatav panus?
  • Mis on kvaliteet?
  • Kui teadmustöötaja teadmised muutuvad varaks ning üha sagedamini institutsiooni põhivaraks?
  • Kuidas alustada?
  • Mida tähendab teadmustöötaja ja tema produktiivsuse esiletõus ettevõtete valitsemise jaoks?
  • Mis erinevus on ülemusel ja juhil?
Vasakule Paremale
Juhtimise alused #1 Juhtimise alused #2 Juhtimise alused #3 Juhtimise alused #4 Juhtimise alused #5 Juhtimise alused #6 Juhtimise alused #7 Juhtimise alused #8 Juhtimise alused #9 Juhtimise alused #10 Juhtimise alused #11 Juhtimise alused #12 Juhtimise alused #13 Juhtimise alused #14 Juhtimise alused #15 Juhtimise alused #16 Juhtimise alused #17 Juhtimise alused #18 Juhtimise alused #19 Juhtimise alused #20 Juhtimise alused #21 Juhtimise alused #22 Juhtimise alused #23 Juhtimise alused #24 Juhtimise alused #25 Juhtimise alused #26 Juhtimise alused #27 Juhtimise alused #28 Juhtimise alused #29 Juhtimise alused #30 Juhtimise alused #31 Juhtimise alused #32 Juhtimise alused #33 Juhtimise alused #34 Juhtimise alused #35 Juhtimise alused #36 Juhtimise alused #37 Juhtimise alused #38 Juhtimise alused #39 Juhtimise alused #40 Juhtimise alused #41 Juhtimise alused #42 Juhtimise alused #43 Juhtimise alused #44 Juhtimise alused #45 Juhtimise alused #46 Juhtimise alused #47 Juhtimise alused #48 Juhtimise alused #49 Juhtimise alused #50 Juhtimise alused #51 Juhtimise alused #52 Juhtimise alused #53 Juhtimise alused #54 Juhtimise alused #55 Juhtimise alused #56 Juhtimise alused #57 Juhtimise alused #58 Juhtimise alused #59 Juhtimise alused #60 Juhtimise alused #61 Juhtimise alused #62 Juhtimise alused #63 Juhtimise alused #64 Juhtimise alused #65 Juhtimise alused #66 Juhtimise alused #67 Juhtimise alused #68 Juhtimise alused #69 Juhtimise alused #70 Juhtimise alused #71 Juhtimise alused #72 Juhtimise alused #73 Juhtimise alused #74 Juhtimise alused #75 Juhtimise alused #76 Juhtimise alused #77 Juhtimise alused #78 Juhtimise alused #79 Juhtimise alused #80 Juhtimise alused #81 Juhtimise alused #82 Juhtimise alused #83 Juhtimise alused #84 Juhtimise alused #85 Juhtimise alused #86 Juhtimise alused #87 Juhtimise alused #88 Juhtimise alused #89 Juhtimise alused #90 Juhtimise alused #91 Juhtimise alused #92 Juhtimise alused #93 Juhtimise alused #94 Juhtimise alused #95 Juhtimise alused #96 Juhtimise alused #97 Juhtimise alused #98 Juhtimise alused #99 Juhtimise alused #100 Juhtimise alused #101 Juhtimise alused #102 Juhtimise alused #103 Juhtimise alused #104 Juhtimise alused #105 Juhtimise alused #106 Juhtimise alused #107 Juhtimise alused #108 Juhtimise alused #109 Juhtimise alused #110 Juhtimise alused #111 Juhtimise alused #112 Juhtimise alused #113 Juhtimise alused #114 Juhtimise alused #115 Juhtimise alused #116 Juhtimise alused #117 Juhtimise alused #118 Juhtimise alused #119 Juhtimise alused #120 Juhtimise alused #121 Juhtimise alused #122 Juhtimise alused #123 Juhtimise alused #124 Juhtimise alused #125 Juhtimise alused #126 Juhtimise alused #127 Juhtimise alused #128 Juhtimise alused #129 Juhtimise alused #130 Juhtimise alused #131 Juhtimise alused #132 Juhtimise alused #133 Juhtimise alused #134 Juhtimise alused #135 Juhtimise alused #136 Juhtimise alused #137 Juhtimise alused #138 Juhtimise alused #139 Juhtimise alused #140 Juhtimise alused #141 Juhtimise alused #142 Juhtimise alused #143 Juhtimise alused #144 Juhtimise alused #145 Juhtimise alused #146 Juhtimise alused #147 Juhtimise alused #148 Juhtimise alused #149 Juhtimise alused #150 Juhtimise alused #151 Juhtimise alused #152 Juhtimise alused #153 Juhtimise alused #154 Juhtimise alused #155 Juhtimise alused #156 Juhtimise alused #157 Juhtimise alused #158 Juhtimise alused #159 Juhtimise alused #160 Juhtimise alused #161
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 161 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 299 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ss2 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

..............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ..............................................................................12 1.4 Juhtimise ja eestvedamise teooriad ................................................................................................... 19 Käskimine ehk autokraatne juhtimine, ...................................................................................................27 1.5 Karisma ja emotsionaalne intelligentsus ...........................................................................................28 1.6 Liider, järgija ja eestvedamise ning järgimise tehnikad ..........................

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

..........................45 LISAD..........................................................................................................................46 Lisa 1. Sihtgrupi küsitlusleht Lisa 2. Küsitluse valikvastuste koondtabel Lisa 3. Küsitluse avatud küsimuste vastuste koond 4 SISSEJUHATUS Ettevõtte edukas juhtimine ning liidriks olek on küllaltki keeruline ja raske tegevus. Mitte iga juht ei saa sellega hakkama. Juhtimise, liidriks olemise ja eestvedamise üle on palju arutlenud nii eesti tuntud autorid kui välismaised teadlased. Kuid tundub, et see teema ei vanane, vähemalt nii kaua kui ettevõtlusega tegeletakse. Teemale annavad aktuaalsust ka eesti suurte firmade tippjuhid, eriti nende korda minekud ja eksimused. Nende teod on leidnud kajastamist nii perioodika väljaannetes kui ka raamatutes. Teema aktuaalsus ja aegumatus on üks peamisi põhjuseid, miks diplomand valis just liidristiili teema.

Juhtimine
thumbnail
9
doc

Personalijuhtimine kordamine

motivatsiooni kohta kasutades selleks personaliuuringuid. Sageli kasutatakse personaliuuringutes anonüümseid ankeetküsitlusi, mille raames uuritakse näiteks töötajate rahulolu organisatsioonikultuuri, väärtuste ja juhtide tegevusega. Lisaks etteantud küsimustele võiksid personaliuuringud võimaldada töötajatel anda organisatsiooni juhtkonnale infot ka ettepanekute ja soovituste ning muude kommentaaride kohta. 4. Juhtimise olemus ja funktsioonid Juhtimine on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärgid oma ressursside plaanimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu Juhtimine on organisatsiooni ja tema keskkonna tasakaalu säilitamine Juhtimine on tulemuste saavutamine teiste inimeste tegevuse abil Juhtimine on komplektne tegevus, mille käigus ühendatakse organisatsiooni inim-, raha- ja materiaalsed ressursid organisatsiooni eesmärkide saavutamise nimel

Ametijuhend
thumbnail
43
docx

Juhtimise aluste kordamine eksamiks

JUHTIMISE ALUSED TEEMA1 : Juhtimise mõiste, funktsioonid, tasandid Juhtimine on: · Üks huvitavamaid inimtegevusi · ligitõmbav, sest, see on seotud võimuga ja teistest üleoleku tundega. · seotud teiste inimeste tähelepanuga, lugupidamisega, autoriteediga. · huvitav, sest see on seotud riskiga. Juhtimine on mäng. · Juhtimine võimaldab midagi enamat korda saata kui üksinda. Juhtimise ülesanne:

Juhtimise alused
thumbnail
15
doc

Juhtimine

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2015 Mida peab teadma eksamil 1. Organisatsiooni mõiste Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. 2. Juhtimise kui protsessi mõiste Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad. Organisatsioon peab olema suunatud pidevale arengule, märksõnadeks loovus, uuendused, muudatused.

Juhtimine
thumbnail
5
doc

Ettevõtluse KORDAMISKÜSIMUSED

2 toodangu mahu (või realiseerimise netokäibe) ja kogukulude suhet. Selles näitajas väljendub kõikide kulude ökonoomia ja seega paljude tegurite mõju. Kuid olenevalt uurimuse eesmärgist, ettevõtte spetsiifikast jm asjaoludest võidakse tootlikkusena käsitleda ka teatavat osatootlikkust (tööviljakus ehk töö tootlikkus, materjalitootlikkus, energiatootlikkus, põhivara tootlikkus jm). 14. Juhtimise SWOT maatriksi eesmärk S- strengths (tugevused), W- weakness (nõrkused), O- opportunities (võimalused), T ­ threats (ohud) SWOT ­ maatriks saadakse S-W-O-T- tegurite kombineerimise teel. Maatriks näitab kuidas saab väliseid ohte ja võimalusi firmasiseste tugevuste ja nõrkustega seostada, et tekiks neli strateegilist alternatiivi. 15. Juhtimise mõiste on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärgid oma ressursside plaanimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu

Ettevõtlus
thumbnail
60
doc

Juhtimine Kordamiseks kevad 2014

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2014 Mida peab teadma eksamil 1. Organisatsiooni mõiste Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. 2. Juhtimise kui protsessi mõiste Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad. Organisatsioon peab olema suunatud pidevale arengule, märksõnadeks loovus, uuendused, muudatused.

Juhtimine
thumbnail
17
pdf

Juhtimise aluste kordamine eksamiks

Juhtimise alused: EKSAMIKS | 16. detsember 2008 Juhtimise aluste märksõnad eksamiks. Juhtimise olemus 1. Juhtimise ülesanne, juhtimise mõiste. a. Juhtimise mõiste Lähtumine objektist Lähtumine juhtimisprotsessist Lähtumine juhtimismeetodist b. Kolm tähtsat asjaolu, mis on vajalikud juhtimise olemuse mõistmiseks Kahe osapoole mõju teisele Ühe osapoole mõju teisele Tulemuste eesmärgivastavuse kontroll c. Juhtide ülesanded Tööde planeerimine ja teostamine, töö efektiivsuse tõstmise kavade väljatöötamine Alluvate allüksuste jooksva töö täitmise kontrollimine ja hindamine Kontaktide pidamine, info vahetamine

Juhtimise alused




Meedia

Kommentaarid (2)

Kristiinalesk profiilipilt
17:26 09-11-2018
plixanni profiilipilt
08:50 13-09-2023



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun