Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtimise alused (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Juhtimise alused #1 Juhtimise alused #2 Juhtimise alused #3 Juhtimise alused #4
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-06-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 157 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor krissumar Õppematerjali autor
Väga hea eksamiks õppimisel!

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
docx

Kommunikatsioon organisatsioonides

seda edastatakse sõnumi saatjalt vastuvõtjale. Ühesuunalist kommunikatsiooni võib nimetada ka informeerimiseks. Informeerimise puhul edastatakse teave sihtgrupile tagasisidet eeldamata. Mõnikord võib projektis osutuda vajalikuks meeskonnaliikmeid, kasusaajaid või laiemat üldsust informeerida. Suhtlemise komponentideks on : teabevahetus ehk kommunikatsioon tajumine ja tunnetamine mõjutamine Suhtekorraldus on juhtimise funktsioon, mis määratleb, loob ja säilitab kasulikke suhteid organisatsiooni ning erinevate sihtgruppide vahel, kellest sõltub organisatsiooni edu või ebaedu. Kommunikatsioon Organisatsioonis Joonis 1. Kommunikatsiooniprotsessi mudel.;(193.40.33.19/doc/OKmka03Anne.doc) Kommunikatsioon Organisatsioonis 2. SUHTLEMINE ORGANISATSIOONIS

Juhtimise alused
thumbnail
15
doc

Sisekomminukatsiooni uuring

Eesmärk: Teada saada, mida peavad töötajad puudusteks oma organisatsioonis. See näitab ka nende rahulolu ettevõttega. Vastused: Vastused: Kahe sõnul ei ole vaja organisatsioonis midagi muuta. Praegune süsteem on nende arvates toimiv ja ei leia vajadust muudatustele. Keskastmejuht laiendaks enda ja teiste samal positsioonil töötavate inimeste vastutust ja jätaks juhataja tööks ainult organisatsiooni juhtimise. Raamatupidaja soovis paindlikumat tööaega, mis hetkel on kaheksast viieni. Ta põhjendas seda sellega, et ta õppis kolm aastat kaugõppes töö kõrvalt ja see oli tema jaoks üsna koormav. Ostujuhi arvates oleks vajalik tiimitöö edendamine ning et kõik oleksid orienteeritud ühisele lõppeesmärgile, mis omakorda tagaks klientide suurema rahulolu. Kõik töötajad võiksid olla informeeritud eesmärkidest. Ka

Juhtimine
thumbnail
11
doc

Organisatsiooni sisene suhtekorraldus

Organisatsioonikultuur on ühtlane Sihtrühmad organisatsioonis 11.3 ­ Sihtrühma põhised (tippjuhid, keskastme juhid, tippspetsialistid, spetsialistid jne) ­ Tegevuspõhised (telefoniteenindajad, letiteenindajad, objektidel käivad teenindajad jne) ­ Hoiakute ja väärtusepõhised (võtmeisikud, aktivistid, potentsiaalsed uued juhid, uued töötajad jne) 2 Veel liigitamise alused: koolitustase, erialane tase, ametialane tase, huvitatus, seisukohad . Sisekommunikatsioon horisontaalne - üksuste vaheline (n ettepanekud koostööks, andmete esitamine osakondadele, nõupidamiste koordineerimine) vertikaalne ­ juhtkonnalt allapoole (n ülesanded, muutused, instruktsioonid, aastaplaan, töölevõtmise kord) töötajatelt juhtkonnale (n tööresultaadid, probleemid, ettepanekud, kaebused)

Suhtekorraldus
thumbnail
13
docx

Juhtimise alused konspekt

Aldefer: Eksistentsivajadused Seotusvajadused Arengusvajadused Herzbergi motivatsiooni-hügieeniteooria Hügieenifaktorid: töötasu, töötingimused, inimsuhted ülemusega, alluvatega, töökaaslastega, juhtimise kvaliteet, kindlustunne tööl, töökultuur, töö ja puhkeaja tasakaal (põhjustavad rahulolematust) Motivatsioonifaktorid:

Juhtimise alused
thumbnail
59
pdf

Juhtimine

operatsioonidejuht, haldusjuht, jne4. S. Covey käsitlus ajajuhtimisest: teooria olemus ja kriitika. S. Covey käsitleb oma printsiibikeskses juhtimises eestvedamise ja isiksusega seonduvaid protsesse. Covey väidab, et liidri kujundamisel tuleb keskenduda indiviidi arendamisele. Ta märgib, et ainus inimene, keda on võimalik otseselt ja koheselt mõjutada, olete teie ise. Järelikult on võimed teie kõige olulisem ressurss, mida arendada, säilitada ja täiendada. Te peate omandama tõhusa juhtimise oskused esmalt iseenda jaoks, tehes sellega oma parima investeeringu. Iseenda oskuslik ja tõhus juhtimine loob eeldused ka teiste edukaks juhtimiseks ja eestvedamiseks. 3 Pakiline Mittepakiline I tegevused II tegevused Oluline Kriisid, pealepressivad Ennetamine, suhete loomine, uute võimaluste äratundmine, planeerimine

Juhtimine
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

4. S. Covey käsitlus ajajuhtimisest: teooria olemus ja kriitika. S. Covey käsitleb oma printsiibikeskses juhtimises eestvedamise ja isiksusega seonduvaid protsesse. Covey väidab, et liidri kujundamisel tuleb keskenduda indiviidi arendamisele. Ta märgib, et ainus inimene, keda on võimalik otseselt ja koheselt mõjutada, olete teie ise. Järelikult on võimed teie kõige olulisem ressurss, mida arendada, säilitada ja täiendada. Te peate omandama tõhusa juhtimise oskused esmalt iseenda jaoks, tehes sellega oma parima investeeringu. Iseenda oskuslik ja tõhus juhtimine loob eeldused ka teiste edukaks juhtimiseks ja eestvedamiseks. Pakiline Mittepakiline I tegevused II tegevused Olu Kriisid, pealepressivad Ennetamine, suhete loomine, uute line probleemid, tähtajalised võimaluste äratundmine, planeerimine projektid

Juhtimine
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

..............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ..............................................................................12 1.4 Juhtimise ja eestvedamise teooriad ................................................................................................... 19 Käskimine ehk autokraatne juhtimine, ...................................................................................................27 1.5 Karisma ja emotsionaalne intelligentsus ...........................................................................................28 1.6 Liider, järgija ja eestvedamise ning järgimise tehnikad ..........................

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
22
docx

Kommunikatsioon ja organisatsioonikäitumine

ORGANISATSIOONIKÄITUMINE JA JUHTIMINE Referaat Tallinn 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................3 1KOMMUNIKATSIOONI LIIKUMINE ORGNAISTASIOONIS.......................................4 1.1Vertikaalne kommunikatsioon organisatsioonis............................................................4 1.2Horisontaalne kommunikatsioon organisatsioonis........................................................4 1.3Diagonaalne kommunikatsioon organisatsioonis..........................................................5 2KOMMUNIKATSIOONIPROTSESS JA SEDA TAKISTAVAD TEGURID.....................5 2.1Kommunikatsiooni füüsilised takistused.......................................................................5 2.2Tajuga seotud kommunikatsioonitõkked.......................................................................5 3KOMMUNIKATSIOONI PARANDAMISE VÕ

Ühiskond




Kommentaarid (2)

lihtsaltS profiilipilt
lihtsaltS: Väga põhjalik ülevaade raamatust.
15:07 15-11-2012
annaliisa3 profiilipilt
annaliisa3: palju aitas
16:17 25-10-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun