Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas valiti küsitletavad?
  • Mis vahe on teadusel ja argiteadmisel?
  • Kust uurimistööga pihta hakata?
  • Kust saab uurimistööks andmeid ja allikaid?
  • Mis meetodeid millal kasutada?
  • Kuidas aitab RÕK uurimistöid planeerida?
  • Mis abi võiks olla siis teadusest?
  • Kuidas uurimistööd alustada?
  • Mida tahab uurija oma tööga teada saada?
  • Kui palju on vallas registreeritud ja reaalselt tegutsevaid vabaühendusi?
  • Kui suur ja milliste parameetritega on nende liikmeskond?
  • Kui jah siis milles need muutused seisnevad?
  • Mis üritusi korraldavad vabaühendused?
  • Kui palju aega on võimalik uurimiseks ja kirjutamiseks kasutada?
  • Kui jah siis kust need saadakse?
  • Kust saab uurimistööks materjali?
  • Kust andmeid saab?
  • Kuidas hinnata andmete kvaliteeti?
  • Mida me sellest autorist teame?
  • Kui siis milliseks?
  • Kui demokraatlikud on korteriühistud?
  • Miks sa arvad et see on enesestmõistetav?
  • Kuidas me võiksime järele uurida kas see on tõesti tõsi?
  • Kuidas võiksid sellele küsimusele vastata teised inimrühmad ja -tüübid?
  • Mis mõju sellel oleks?
  • Kui asjalood on sellised ja sellised mis peaks siis veel tõene tõsi olema?
  • Mida eluks vajalikku õppisid?
  • Mida eluks vajalikku õppisid?
  • Missugust tagasisidet said teistelt?
  • Mis milleks ja kuidas?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #1 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #2 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #3 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #4 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #5 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #6 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #7 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #8 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #9 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #10 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #11 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #12 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #13 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #14 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #15 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #16 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #17 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #18 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #19 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #20 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #21 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #22 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #23 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #24 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #25 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #26 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #27 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #28 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #29 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #30 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #31 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #32 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #33 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #34 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #35 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #36 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #37 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #38 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #39 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #40 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #41 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #42 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #43 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #44 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #45 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #46 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #47 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #48 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #49 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #50 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #51 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #52 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #53 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #54 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #55
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 55 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 68 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor hellumzi Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
odt

Loovtöö kirjutamise juhend õpilastele

LOOVTÖÖDE KIRJUTAMISE JUHEND ÕPILASELE 1. SISSEJUHATUS Miks peab kirjutama loovtööd? Loovtööd tehes harjutab õpilane nii iseseisva õppimise oskusi kui ka koostööd oma juhendajaga. Lisaks nõuab loovtöö kirjutamist ka uus riiklik õppekava. 2. LOOVTÖÖ LIIGID 2.1. Uurimistöö Uurimistöö on kirjalik tekst, kus õpilane keskendub mingile uurimisprobleemile. Õpilase eesmärgiks on saada täpsemat teavet uuritava teema kohta, leida vastuseid töö sissejuhatuses püstitatud uurimisküsimustele. Uurimistöös tuleb oma mõtteid edasi anda loogiliselt ning korrektses keeles. Uurimistöö ei ole referaat. Kuigi teistele autoritele võib viidata, peaks töö

Ainetöö
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

kaitsevad koostöös juhendajaga uurimistöö (st teine kursus toimuks auditoorse tegevuseta). 7 PRAKTILINE TÖÖ GÜMNAASIUMI LÕPUEKSAMINA Jaanus Kann Tallinna Nõmme Gümnaasiumi õpetaja Uue riikliku õppekava (RÕK 2010) järgi on gümnaasiumi lõpetamiseks kohustuslik sooritada 3 riigieksamit, üks nn kooli komplekseksam ja uurimuslik või praktiline töö. Uurimistöö korraldamisest ja läbiviimisest on paljudel koolidel kogemused ning ka enamik õpetajatest on oma haridustee jooksul teadustöö kirjutanud. Problemaatilisem on aga praktilise töö läbiviimine, kuna sellega on seni kokku puutunud peamiselt kutseõppeasutused ning kunsti- ja muusikakoolid. Käesolev artikkel tutvustab eksamina arvestatava praktilise töö sisu, eesmärke ning võimalikke probleeme selle rakendamisel, uurides, miks ja kuidas praktilist tööd koolis läbi viia. MIKS PRAKTILINE TÖÖ?

Uurimistöö
thumbnail
41
doc

Uurimistöö kirjutamise juhend

aastal 63 65 60 2004. aastal 42 40 21 20 0 Kokku Poisid Tüdrukud Joonis 1. Põhikooli lõpus osaoskuste testi kirjutanud õpilaste arv Nii joonised kui tabelid paigutatakse uurimistöös võimalikult lähedale tekstile, kus neid esmakordselt viidatakse. Mahukad tabelid ja joonised, mille esitamata jätmine töö põhiosas ei vähenda töö selgust, on mõistlik panna töö lisasse. 7.5. Kasutatud kirjanduse loetelu vormistamine Kasutatud kirjanduse loetelu uurimistöö lõpus (vt lk 34) hõlmab endas kõiki töös viidatud allikaid

Eesti keel
thumbnail
68
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

Tartu Emajõe Kool ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND Tartu 2015 Sisukord SISSEJUHATUS................................................................................................................................ 4 1. UURIMUSTÖÖ KOOSTAMINE .............................................................................................. 5 1.1. Uurimustöö olemus ................................................................................................................. 5 1.2. Teema valik ja eesmärgipüstitus ............................................................................................. 5 1.2.1. Hüpoteesi või uurimisküsimuse sõnastamine................................................................... 7 1.3. Kirjandusega tutvumine .......................................................................................................... 8 1.4. Töö kava koo

Eesti keel
thumbnail
22
pdf

Uurimuse vormistamine

Tallinna Laagna Gümnaasium Tiitellehe näidis Mati Allik 12.c klass HELID JA VÄRVID MATI UNDI TEOSTES Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Maret Mets Tallinn 2009 Sisukord SISSEJUHATUS ............................................................................................................................. 3 1. ÜLDISED ANDMED UURIMISTÖÖ KOHTA..................................................................... 4 2. TÖÖ KOOSTAMISE ETAPID ............................................................................................... 5 3. TEEMA VALIK ...................................................................................................................... 6 4. UURIMISTÖÖ ESIALGNE KAVASTAMINE ..................................................

Eesti keel
thumbnail
60
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND

Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasium ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND Tartu 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS..................................................................................................................................... 3 1. ÕPILASUURIMUS JA PRAKTILINE TÖÖ TARTU KRISTJAN JAAK PETERSONI GÜMNAASIUMIS ................................................................................................................................. 4 1.1. Õpilasuurimuse või praktilise töö eesmärgid ............................................................................... 4 1.2. Töö teema valik ............................................................................................................................ 4 1.3. UPT juhendamine......................................................................................................................... 5 2. ÕPILASUURIMUSE TEOSTAMINE ...............................

Essee filmist
thumbnail
27
doc

Uurimistöö vormistamine

hinnangu andmiseks töödele. 2 I. Uurimistöö kirjutamine Uurimistöö mõiste ja etapid Uurimistöö on teaduslik töö, mille eesmärgiks on anda õpilasele kogemus tööks teaduskirjandusega, andmete kogumise erinevate meetoditega, teaduskeele kasutamiseks ning teadusliku töö vormistamiseks. Uurimistöö tulemus on uurimus ja see on 7.-8. klassi ja 10.- 11. klassi üleminekueksami või kooliastme lõpueksami üks võimalikke vorme, mis on välja pakutud kooliõppekavas. Uurimistöö on uurimusliku suunitlusega. Uurimistöös tuleb selgelt välja tuua käsitletava teema teaduslik põhjendus, üldteoreetiline taust koos viidetega senitehtule meil ja mujal, uurimuse probleem, põhieesmärgid ja tööhüpoteesid, uurimismetoodika ja ­tulemused, tule- muste üldteoreetiline analüüs ja järeldused. Uurimistöö põhieesmärkideks on

Uurimistöö
thumbnail
40
doc

Loo KK uurimistöö koostamise juhend

Loo Keskkool Uurimistöö koostamise juhend Loo 2012 SISUKORD 1 UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISEST...........................................................................4 1.1 Uurimistöö mõiste...................................................................................................4 1.2 Töö korraldus...........................................................................................................5 1.3 Teema valik ja eesmärgi püstitus.............................................................................6 1.3.1 Töö kava...........................................................................................................7 1.4 Kirjanduse valik ja läbitöötamine............................................................................7 2 TÖÖ VORMISTAMINE JA ÜLESEHITUS..................................................................8 2.1 Tiitelleht..................................................

Eesti keel




Kommentaarid (1)

TaurentsiuZ profiilipilt
TaurentsiuZ: OOtasin tesistsugust faili aga olen ise süüdi kuna sain valesti aru
11:38 07-05-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun