Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas valiti küsitletavad?
  • Mis vahe on teadusel ja argiteadmisel?
  • Kust uurimistööga pihta hakata?
  • Kust saab uurimistööks andmeid ja allikaid?
  • Mis meetodeid millal kasutada?
  • Kuidas aitab RÕK uurimistöid planeerida?
  • Mis abi võiks olla siis teadusest?
  • Kuidas uurimistööd alustada?
  • Mida tahab uurija oma tööga teada saada?
  • Kui palju on vallas registreeritud ja reaalselt tegutsevaid vabaühendusi?
  • Kui suur ja milliste parameetritega on nende liikmeskond?
  • Kui jah siis milles need muutused seisnevad?
  • Mis üritusi korraldavad vabaühendused?
  • Kui palju aega on võimalik uurimiseks ja kirjutamiseks kasutada?
  • Kui jah siis kust need saadakse?
  • Kust saab uurimistööks materjali?
  • Kust andmeid saab?
  • Kuidas hinnata andmete kvaliteeti?
  • Mida me sellest autorist teame?
  • Kui siis milliseks?
  • Kui demokraatlikud on korteriühistud?
  • Miks sa arvad et see on enesestmõistetav?
  • Kuidas me võiksime järele uurida kas see on tõesti tõsi?
  • Kuidas võiksid sellele küsimusele vastata teised inimrühmad ja -tüübid?
  • Mis mõju sellel oleks?
  • Kui asjalood on sellised ja sellised mis peaks siis veel tõene tõsi olema?
  • Mida eluks vajalikku õppisid?
  • Mida eluks vajalikku õppisid?
  • Missugust tagasisidet said teistelt?
  • Mis milleks ja kuidas?
Vasakule Paremale
Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #1 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #2 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #3 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #4 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #5 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #6 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #7 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #8 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #9 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #10 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #11 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #12 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #13 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #14 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #15 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #16 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #17 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #18 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #19 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #20 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #21 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #22 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #23 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #24 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #25 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #26 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #27 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #28 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #29 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #30 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #31 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #32 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #33 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #34 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #35 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #36 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #37 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #38 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #39 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #40 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #41 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #42 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #43 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #44 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #45 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #46 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #47 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #48 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #49 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #50 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #51 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #52 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #53 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #54 Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes #55
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 55 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 68 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor hellumzi Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
68
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

Tartu Emajõe Kool ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND Tartu 2015 Sisukord SISSEJUHATUS................................................................................................................................ 4 1. UURIMUSTÖÖ KOOSTAMINE .............................................................................................. 5 1.1. Uurimustöö olemus ................................................................................................................. 5 1.2. Teema valik ja eesmärgipüstitus ............................................................................................. 5 1.2.1. Hüpoteesi või uurimisküsimuse sõnastamine................................................................... 7 1.3. Kirjandusega tutvumine .......................................................................................................... 8 1.4. Töö kava koo

Eesti keel
thumbnail
76
doc

Üliõpilastööde koostamine ja vormistamine

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool ÜLIÕPILASTÖÖDE KOOSTAMINE JA VORMISTAMINE Metoodiline juhend 2005/2006 Tallinn 2005 2 Koostajad: Ulvi Jõgi, Tiina Juhansoo Keeletoimetajad: Helgi Ummus, Helju Remmel, Tiina Müürsepp, Siret Piirsalu Vormindaja: Riina Orumaa Konsultandid: Marika Asberg, Riina Orumaa, Karin Lilienberg, Ülle Ernits, Elina Reva, Tiina Klettenberg ­ Sepp, Lilian Ruuben, Mare Tupits, Ulvi Kõrgemaa, Silja Mets, Kristi Voll, Vootele Tamme, Reine Kadastik, Reet Tammes Väljaandja: Tallinna Tervishoiu Kõrgkool 3 4 SISUKORD 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 9 9 ........................................9 1. ÜLIÕPILASTÖÖDE T

Eesti keel
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

Uurimistööde ja praktiliste tööde läbiviimise korraldamine gümnaasiumis. Juhendmaterjalid koolidele 2 SISSEJUHATUS Maie Soll Õppekava talitus Haridus- ja Teadusministeerium 2010.a. jõustunud Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus ja Gümnaasiumi riiklik õppekava toovad muudatused gümnaasiumi lõpetamise tingimustesse. Muutub kohustuslike eksamite arv, kuid lisaks sellele peab õpilane olema koostanud ka õpilasuurimuse või praktilise töö ja sooritama õppesuunast tuleneva koolieksami. Paljudes Eestimaa koolides on üsna pikk traditsioon nii õpilasuurimuste läbiviimisel kui ka praktiliste tööde tegemisel. Praktiliste tööde koostamise ja kaitsemise kogemused on enamasti koolidel, kus õppesuundadeks on olnud kunst, muusika, majandus jms. Valitud õppesuunal töö teostamise nõude sisse viimisega on antud õpilastele võimalus näidata, missugused teadmise

Uurimistöö
thumbnail
41
doc

Uurimistöö kirjutamise juhend

Tallinna Järveotsa Gümnaasium TALLINNA JÄRVEOTSA GÜMNAASIUMI UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND Koostanud: Chris-Evelin Luik Tallinn 2009 Sisukord SISSEJUHATUS..................................................................................................................... 3 1.MÕISTED, KASULIKUD ALLIKAD....................................................................................... 4 2.UURIMISTÖÖ EESMÄRGID................................................................................................ 6 3.UURIMISTÖÖLE ESITATAVAD SISULISED NÕUDED....................................................... 7 4.UURIMISTÖÖLE ESITATAVAD EETILISED NÕUDED....................................................... 8 5.UURIMISTÖÖ LÄBIVIIMISE ETAPID................................................................................... 9

Eesti keel
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
46
pdf

Uurimistöö koostamise juhend

Uurimistöö koostamisest UURIMISTÖÖ KOOSTAMINE Õppematerjalid ja Soovitusi uurimistöö koostamiseks, Uurimustöö kui õppimise kasulikud viited: moodus, Uurimistöö juhend, Uurimistööde koostamise ja vormista- mise juhend NB! Sisujuhi ja alajaotuste pealkirjad toimivad linkidena! SISUJUHT 1. Uurimistööst ............................................................................................................................................... 1 2. Uurimistöö teaduslikkus. ............................................................................................................................ 2 3. Uurimistöö koostamise protsess ................................................................................................................. 3

Eesti keel
thumbnail
544
pdf

Mitmekeelne oskussuhtlus

ARVI TAVAST MARJU TAUKAR Mitmekeelne oskussuhtlus Tallinn 2013 Raamatu valmimist on finantseeritud riikliku programmi „Eesti keel ja kultuurimälu 2010” projektist EKKM09-134 „Eesti kirjakeel üld- ja erialasuhtluses” ja Euroopa Liidu Sotsiaalfondist. Kaane kujundanud Kersti Tormis Kõik õigused kaitstud Autoriõigus: Arvi Tavast, Marju Taukar, 2013 Trükitud raamatu ISBN 978-9985-68-287-6 E-raamatu ISBN 978-9949-33-510-7 (pdf) URL: tavast.ee/opik Trükitud trükikojas Pakett Sisukord 1 Sissejuhatus 8 1.1 Raamatu struktuur . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 1.2 Sihtrühm ja eesmärk . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 I Eeldused

Inimeseõpetus
thumbnail
52
doc

Tööde vormistamise juhend

- - TALLINNA ÜLIKOOL KASVATUSTEADUSTE INSTITUUT MATERJALE ÜLIÕPILASTE KASVATUSTEADUSLIKE TÖÖDE KOOSTAMISEKS, VORMISTAMISEKS JA KAITSMISEKS TPÜ KIRJASTUS TALLINN 2004 SISUKORD SAATEKS......................................................................................................................4 I. TÖÖ KAVANDAMINE.............................................................................................5 1. Eesmärgid...............................................................................................................5 2. Kasvatusteaduslike tööde iseloomustus................................................................. 6 3. Kasvatusteaduslike tööde liigid..............................................................................8 3.1. Kasvatusteaduslikud uurimused..................

Tööde vormistamine




Kommentaarid (1)

TaurentsiuZ profiilipilt
TaurentsiuZ: OOtasin tesistsugust faili aga olen ise süüdi kuna sain valesti aru
11:38 07-05-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun