Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

John Deere 8R (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis juba niigi hästi töötab?
Vasakule Paremale
John Deere 8R #1 John Deere 8R #2 John Deere 8R #3 John Deere 8R #4 John Deere 8R #5 John Deere 8R #6 John Deere 8R #7 John Deere 8R #8 John Deere 8R #9 John Deere 8R #10 John Deere 8R #11 John Deere 8R #12 John Deere 8R #13 John Deere 8R #14 John Deere 8R #15 John Deere 8R #16 John Deere 8R #17 John Deere 8R #18 John Deere 8R #19 John Deere 8R #20 John Deere 8R #21 John Deere 8R #22 John Deere 8R #23 John Deere 8R #24 John Deere 8R #25 John Deere 8R #26 John Deere 8R #27 John Deere 8R #28 John Deere 8R #29 John Deere 8R #30 John Deere 8R #31 John Deere 8R #32
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 32 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor pollumees1 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
doc

Autod - Traktorid 1 eksamiküsimused koos vastustega

sidurite abil. Selles käigukastis toimub käikude vahetamine ilma sidurit lahutamata. Selleks on püsihambumises olevate hammasrataste ette paigutatud üks või mitu planetaarreduktorit, mida juhitakse ketas- ehk lamellsidurite ja lintpidurite kaudu. Neid omakorda juhitakse hüdrauliliste ajamite abil. Tegelikkuses kombineeritakse käigukastis mitme erineva võlli vahel, kuhu hetkel powershift käiguvahetus on paigutatud. Näiteks : Powershift on kõikide võllide vahel, John Deere, 8 edasi, 4 tagasi; Powershift on vedava ja veetava võlli vahel, David Brown, 4 astet ja lisaks 3-astmeline mehhaaniline vahetus; Powershift on vedaval võllil, Case, annab kokku 3 edasi ja 1 tagasikäigu, pluss igale käigule neli astet. Selliste kastide hüdrosüsteemid võivad olla täiesti iseseisvad, alates õli pumpamisest, jahutamisest kuni juhtimiseni käigukasti. 30. Hüdrotransformaator, selle karakteristik.

Autod-traktorid i
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
92
docx

Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014

AUTOD-TRAKTORID ­ I KORDAMIKÜSIMUSED 2013/2014.Õ.-A. 1. Sisepõlemismootorite tüübid Sisepõlemismootorid jagunevad: I. Kolbmootor , kogu tööprotsess toimub mootori silindris; II. Turbiinmootor, pidevatoimeline mootor, mis muundab mehaaniliseks tööks voolava auru, gaasi või vee kineetilist energiat (töötav aine voolab läbi düüside või juhtaparaadi tööratta kõverpinnalistele labadele ja paneb viimase pöörlema. 2. Sisepõlemismootorite liigid Turbiinmootorid jaotuvad: -1 1) auruturbiinmootorid (alates mõni kW... 1200 MW ja rohkem, n = 30 000 min ): e aktiivturbiinid, b) reaktiivturbiinid (töötava aine töö = voolsuuna muutumine + paisumise reaktiivjõud, mille osatähtsus on üle 50%) ; 2) gaasiturbiinmootorid ( võivad tar

Autod-traktorid i
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A

Esmaabi
thumbnail
181
doc

A.Palu mootorratta raamat

ARSENI PALU EHITUS, EKSPLUATATSIOON SÕIDUTEHNIKA «Valgus» · Tallinn 1976 6L2 P10 Retsenseerinud Uve Soodla Kääne kujundanud Bella G r o d i n s k i Raamatu esimeses osas kirjeldatakse meil enamlevi- nud mootorrataste, motorollerite ja mopeedide ehi- Eessõna tust ning töötamist. Teises osas käsitletakse kõigi nimetatud sõidukite hooldamist ja rikete otsimist- Mootorrattaid (motorollereid ja mopeede) käsutatakse kõrvaldamist Kolmandas osas antakse nõu õige ja peamiselt isiklike sõidukitena. Nad säästavad aega igapäe- ohutu sõidutehnika õppimiseks. vastel tarbekäikudel, võimaldavad huvitavalt veeta nädala- Raamat on mõeldud kõigile, kes tunnevad huvi

Füüsika
thumbnail
162
pdf

Täiturmehanismid, ajamid, mootorid

INTENSIIVKURSUS ”TOOTMISE AUTOMATISEERIMINE” Intensiivkursus kuulub projekti: „Energia- ja geotehnika doktorikool II” tegevuskavasse Ins. Viktor Beldjajev TÄITURMEHHANISMID Loengumaterjalid Tallinn 2010 Sisukord Tähistused ................................................................................................................................. 5 1. Sissejuhatus ........................................................................................................................... 6 2. Täiturmehhanismide olemus ............................................................................................... 7 2.1. Täiturmehhanismide klassifikatsioon .................................................................................. 7 2.2. Automaatsüsteem ......................................

Energia ja keskkond
thumbnail
38
doc

OPTIMAALNE MASINAPARK 300-HEKTARILISELE TERAVILJAKASVATUSTAL

Kombainide tootlikkus, kütuse- ja hooldekulu Keskmisena koristasid kombainid tunnis 2,2 ha ja 8,3 t vilja. Päeva tootlused olid keskmisena 18,0 ha ja 69 tonni teri. Maksimaalselt koristati päevas (kombainide keskmisena) 31 ha ja 133 tonni. Suurima päevakoristus oli MF 7274 - 36 ha. Suurim kogutud saak päevas oli NH CX 860 ­ 185 tonni. Vaatluse all oli Eestis enam müüdud 9 suurevõimsusega kombaini: Claas Lexion 460, New Holland CX 860 (2 tk), Massey Ferguson 7274, John Deere 9780 CTS (2 tk), John Deere 9680 , Case 2388, Don 1500 B. Alljärgnevates tabelites esitatud kombainide mitmed töönäitajad, nagu kütusekulu, tootlikkus jt pole kombainide omavahelise paremuse hindamise aluseks ettevõtete majandus-looduslike tingimuste erisuste tõttu. Tabel .4. Vaatlusaluste kombainide tehnilised andmed Heedri Koris- Kombainijuhi Jrk vl Võim- Koris-

Põllumajandus
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

Majanduse alused 1. Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluh

Majanduse alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun