Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Jean- Jagques Rosseau "Emile" kokkuvõte (1)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas möödusid lapseiga ja noorus?
  • Kui tähtsad olid Rosseaule aastad Pariisis?
  • Kuidas lõppes Rosseau elutee?
  • Millises teoses väljenduvad kõige eredamalt Rosseau pedagoogilised vaated?
  • Milles seisneb Rosseau kasvatussüsteem?
  • Mis tuleks teha et kujundada õigesti inimest?
  • Millist teed näitab loodus lapse kasvatamisel?
  • Kui tähtis on vanema roll lapse kasvatamisel?
  • Milline on lapsele hea õpetaja ja kasvataja?
  • Milliseks kujuneb �mile elu ja kasvatus?
  • Kuidas reageerite �mile nutule ja kannatustele?
  • Kuidas suhtuda laste sõltuvustesse?
  • Kuidas mõjutab lapse arengut füüsilise valu tajumine?
  • Millised on selles vanuses õiged kasvatusvahendid?
  • Milline on �mile kasvukeskkond?
  • Miks lapsed valetavad?
  • Kuidas lahendate valetamise probleemi �milega?
  • Milline peaks olema lapse kõlbeline õpetus?
  • Mida arvate erinevate ainete õppimisest lapseeas?
  • Miline oleks lapse õige areng ja kasvatus?
  • Milline on �mile karastamine ja füüsiline areng?
  • Kuidas toimub �mile õppimine?
  • Milline on raamatute tähtsus �mile elus?
  • Milline põhimõte valitses �mile kasvatuses?
  • Milline on �mile oma 15 eluaastal?
  • Milline on oma loomuses �mile neil aastatel?
  • Missuguses usus �milet kasvatatakse?
  • Milline noormees on �mile?
  • Milline naine on Sofie?
  • Kuidas toimus �mile ja Sofie tutvumine ja edasine kooselu?
Vasakule Paremale
Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #1 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #2 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #3 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #4 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #5 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #6 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #7 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #8 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #9 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #10 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #11 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #12 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #13 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #14 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #15 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #16 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #17 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #18 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #19 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #20 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #21 Jean- Jagques Rosseau-Emile-kokkuvõte #22
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor marel4 Õppematerjali autor
Kokkuvõte raamatust Emile

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Jean-Jacques Rousseau elulookirjeldus

Jean-Jacques Rousseau Elulugu Rousseau sündis Genfis 28. juunil 1712. aastal. Ta luges raamatuid juba viie- või kuueaastaselt ja õppis muusikat. Sügavat mõju avaldas poisile Plutarchos. Ta õppis linna kirjutaja juures, siis vasegraveerija juures, kuni põgenes kodulinnast Annecysse ühe katoliku preestri juurde ­ poiss astus katoliku usku. Siis lasi preester talle muusikat õpetada, õppis ka botaanikat, siis kunsti ja teadust, milles näitas üles erilist andekust. Ta hakkas komponeerima ka laule, katsetas füüsika alal ja koduõpetajana. Rousseau on aga öelnud, et ei kõlba kasvatajaks. Ta mõtles ka nootide ülestähendamist lihtsustada ja sellele ehitas ta lõpuks oma lootused. Pariisis üritas läbi lüüa nootide kirjutajana ja kirjanikuna, kirjutas võistluskirjutisi, mis krooniti auhinnaga. Kirjutas ka töö riigikorralduse kohta. Tema tähtsust võib suruda mitmesugustesse vormelitesse, kuid nad kõik tuletuvad tegevusest, et ta julges kõnelda sellest, mis täit

Sissejuhatus kasvatuseteadusesse
thumbnail
8
docx

Rousseau

Rousseau arvates pole inimesed loodud selleks, et sipelgatena hunnikus elama. Ei tohiks lubada seda, et lapsele pärast sündimist kitsad ihukatted antakse. Kasutada võiks mähkmeid, mis lapsel liigutada lasevad. Laste kiigutamine pole samuti tarvilik ja kui laps juba tugevamaks saab tuleb lasta lapsel roomata! Tavalise kasvatusviisi juures on ainult kehaline arenemine tähtis, et juba varakult last ette valmistada iseseisvaks eluks. Rousseau Emile oli orb. Olgugi, et tal olid nii ema kui ka isa. Sest Rousseau võttis tema kasvatamisega üle ka ema isa kohustused ja õigused. Ema ja isa peab austama, kuid õpetaja sõna kuulama! Palju kõneldakse ka hea õpetaja omadustest. Rousseau arvates peaks õpetaja olema võimalikult noor. Lapsed on küll vanade vastu mõnikord õrnad, kuid ei armasta neid kunagi. Isa kohustused lapse kasvatamisel on kahjuks kõige viimased. Kes oma isakohustusi ei suuda täita, sel pole ka õigust isaks saada

Pedagoogika alused
thumbnail
72
docx

Kasvatusteadused

Kasvatus naitumiseni *õpeta oma lapsele empaatiavõimet *õpeta kõiki inimesi armastama *head tehes saadakse ise heaks *õppige kogemustest Sofie ehk naine – tal on: *hea kujutlusvõime *lihtne ja peen maitse *ei vali omale juhuslikke ehteid *armastab seda, mis talle sobib *ta on huvitav ja võluv *teeb käsitööd *tunneb kõik majapidamistöid *hea moraaliga *armastab voorust *tahab meeldida ühele korralikule mehele *on viisakas ja tähelepanelik *Sofie Telemachoks sai Emile 22.10.2014 Kasvatusteadused Ene-Silvia Sarv PEDAGOOGIKA  TEADUS- teooriad- kirjeldab, seletab, juhatab, ennustab  FIOLSOOFIA- tähendused, seosed, maailmavaade,väärtused, inim pilt, teadmise olemus  KASVATUSTEGELIKKUS- kool, kodu, tänav, filmid, sõbrad ÕPPIMISTEOORIA RAJAJAD

Alusharidus
thumbnail
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

KASVATUSE KLASSIKA ---------------------- Maie Tuulik Tallinn 2010 SISUKORD Saateks 1. Mis on must kasvatus? 2. Miks on kasvatus oluline? 3. Mis on kasvatuse mehhanism? 4. Missugused on kasvatuse eesmärgid? 5. Kas jutt indigolastest on bluff? 6. Miks on eneseteadvuseni nii pikk arengutee? 7. Kas laps on täiskasvanule võrdne partner? 8. Kas laps peab sõna kuulama? 9. Miks on harjumused vajalikud? 10. Mis vägi on memme musil? 11. Mis värvi on armastus ? 12. Milles on kiituse imeline jõud? 13. Kas last tohib karistada? 14. Miks tuleb last vabadusele juhtida? 15. Mis on kõlbeline enesetunnetus? 16. Miks on vaja leida kesktee? 17. Miks Peeter Põllu kasvatusõpetus ei vanane? Lõpetuseks Viiteallikad SAATEKS Meie raamaturiiulid on täis

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika
thumbnail
8
docx

FILOSOOFIA

Kui ei usu ja jumalat polegi, elame moraalselt halba elu. Skeptik peaks ristiusu väiteid vähemalt põhjalikult uurima. Kui inimene on valiku teinud, otsustanud, et jumal on olemas, siis rajab inimene ka oma elu jumalale. Inimene on oma vaimu tõttu ingel, oma madaluse tõttu peaaegu loomad. Inimene on vaheolend. ,,Inimene on pilliroog, aga mõtlev pilliroog." Prantsuse tuntumad valgustajad: Voltaire (Francois Marie Arouet) Denis Diderot Montesquieu Jean Jacques Rosseau (1712-1778) Sündis Genfis. Isa oli kellassepp, sündides jääb emast ilma. Isa jätab poja sugulastele kasvatada. Õpihimuline, lugemishuviline, ei huvitunud koolist. Haridustee lünklik, oli suur seikleja. 1 katoliku preestri vahendusel satub elama kellegi Pr Warensi juurde, kes keelitab teda astuma katoliku usku. U 8 aastat elab selle tädi juures, tegeleb filosoofia, kirjanduse ja muusikaga. 1741 läheb Pariisi, et olla koduõpetaja. Saab tuntuks Pariisi radikaalsemate

19 sajandi teise poole ja 20 sajandi filosoofia
thumbnail
26
docx

KASVATUSEMEETODID JA ABINÕUD

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST12 KÕ1 KASVATUSEMEETODID JA ABINÕUD Õpimapp Õppejõud: MÕDRIKU 2013 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS.............................................................................................. 3 1.Kavatusmeetodid...................................................................................... 4 1.1Vabakasvatus...................................................................................... 4 1.2Mittesekkuv kasvatus..........................................................................5 1.3Autoriteedi- põhine kasvatus...............................................................5 1.4Autoritaarne kasvatus.........................................................................6 1.4.1Autoritaa

Pedagoogika
thumbnail
28
doc

Lapse areng

Tallinna Ülikool Kasvatusteaduste instituut Klassiõpetaja Külli Kelder ÕPIMAPP Tallinn 2011 J. I. Clarke; C. Dawson; D. Bredehoft ,,Millal saab küllalt?" On olemas kolme liiki järelandlikkust: · Mõistest liiga palju ja küllalt mittearusaamine · Ülehoolitsemine oVanemad hoolitsevad üle tehes liiga palju, hellitades ning pöörates neile üleliia tähelepanu. Sellega panevad vanemad lapse mõtlema ainult iseendale ning ei lase lapsel õppida vajalikke tegevusi · Leebe kasvatus oVanematel puuduvad reeglid või nad ei nõua olemasolevate reeglite täitmist. Liigne järelandlikkus on üheks lapse hooletussejätmise vormiks. See ei lase lapsel täita oma arenguülesandeid ega õppida elus toimetulekuks vajalikke oskusi. See võib hilisemas elus põhjustada palju probleeme, näiteks kui osata teha asj

Lapse areng
thumbnail
46
doc

LASTE JA VANEMATE SUHTED PEREKONNAS

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool III ST I KÕ Kaidi Toropov LASTE JA VANEMATE SUHTED PEREKONNAS Õpimapp Aineõpetaja: Anu Leuska Mõdriku 2009 1 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS...........................................................................................................................................................4 1. VANEMAROLLI TÄHTSUS..................................................................................................................................5 1.1 Vanemaks olemine..................................................................................................

Perepsühholoogia




Kommentaarid (1)

minaolensee profiilipilt
Liisi R.: Väga rahul failiga.
13:09 23-12-2015



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun