Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline Väga vänge?
  • Milline valitud toodetest vastab kõige paremini Teie poolt kirjeldatud tarbija vajadusele?
  • Millised on valitud toodete puhul asendustooted?
  • Milles seisnevad iga võrreldud toote kaks peamist nõrkust ja tugevust?
  • Milline võrreldud toodetest on konkurentide poolt kõige haavatavam?
  • Palju konkureerivatest toodetest?
  • Milliste tunnuste abil saab Teie poolt analüüsitava toote puhul kvaliteeti hinnata?

Lõik failist


JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS
Iseseisev töö õppeaines „ Turundus “ MS.0755
Konkurentsianalüüsi käigus tuleb:
  • Võrrelda ja analüüsida kolme sama vajadust rahuldavat toodet (kaupa või teenust), mida pakuvad erinevad ettevõtted.
  • Rahuldatava vajaduse kirjeldamine
    Maslow 'i vajaduste püramiidi järgi on inimese esmasteks vajadusteks füüsilised vajadused. Kui inimesel on kõht täis, koht, kus elada, puhtad riided ja ise puhas siis alles siis hakkavad rolli mängima muud vajadused. Kuna hambapasta on (suu)hügieeni üks osa on see esmatarbekaup ja rahuldab esmatarbevajadusi. Pasta lõppemisel on esimene automaatne reaktsioon minna seda juurde ostma ja iga endast lugupidav inimene selleta läbi ei saa.
    Hambapasta ostuprotsess algab tarbija vajaduse tunnetusest - tarbija ostukäitumine on motiveeritud, sest tekkinud on probleem, mis vajab lahendamist: hambapasta on otsas aga hambaid on vaja pesta! Vajaduse rahuldamiseks pöördutakse kas jaekaubandusettevõttesse, apteeki vms ja ostetakse kas juba kindlaks kujunenud toode eelnevate kogemuste baasil ja harjumuste põhjal või proovitakse hoopiski uut toodet kellegi teise soovitusel või mõjutusel. Hambapasta ostu juures võib erinevate tarbijate käitumine olla väga erinev, sest muutuvad nii keskkond, inimesed
  • JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS #1 JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS #2 JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS #3 JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS #4 JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS #5
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-05-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 78 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Marju R Õppematerjali autor
    Konkurentsianalüüs 20p hinnatud

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    7
    doc

    Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine

    soovitavad) heas toonis) 1.3. Võrreldavate toodete/ teenuste analüüs Vastake teenuste analüüsimisel järgmistele küsimustele: 1) Milline valitud teenustest vastab kõige paremini Teie poolt kirjeldatud tarbija vajadusele? Põhjendage vastust. Parimat teenust pakkus Vanalinna Heaolusalong, kus hinnati juuste seisukorda ausalt, lõikus arutati kliendiga läbi, teenust pakuti kiirelt (aega kulus vähem kui 30 minutit), hind oli mõistlik(hind oli 150 krooni piires). Tulemuseks olid üleootuste tervemad juuksed, arvestati kliendi soovi võimalikult minimaalselt juuste pikkust vähendada. Lisaks soovitati kliendi juuksetüübile sobivaid juuste hooldus- vahendeid ja pikemas perspektiivis soovitati korra kuus külastada juuksurisalonge, et juuksed jätkuvalt paraneksid. 2) Millised on valitud teenuste puhul asendusteenused?

    Turundus
    thumbnail
    4
    docx

    Konkureerivate toodete analüüs

    Kaimo Lorents K09 Konkureerivate toodete analüüs Jogurti tarbijad on eelkõige kindlasti lapsed, aga üldiselt on jogurt toode, mis olenemata soost, vanusest, haridusest või ühiskondlikust positsioonist, maitseb väga paljudele inimestele ja siinkohal kindlat sihtgruppi välja tuua ei ole ilmselt võimalik. Vajadus on põhjus, mis paneb inimesed tegutsema. Vajadus, esimese rühma moodustavad vajadused, mille rahuldamine aitab organismil ellu jääda. Neid nimetatakse füsioloogiliseks vajaduseks. Näiteks söömis-, joomis-, magamis-, hapnikuvajadus. Ootused toodetele tähtsuse järjekorras: 1. Väga oluline · Kvaliteet · Hind 2. Oluline · Maitse 3. Oluline, kuid mitte väga · Pakendi välimus Võrdluskriteerium A ettevõtte B ettevõtte C ettevõtte toode toode toode Metsamarja jogurti-

    Turundus
    thumbnail
    5
    docx

    Konkurentsianalüüs

    Konkurentsianalüüs Meie vajaduseks oli nälja kustutamine ning me otsustasime seda teha väljas süües. Tooteks valisime kanapasta, mida arvasime, et leidub enamikes söögikohtades. Väga oluliseks kujunes see, et me saaksime ostetud pastast kõhu täis. Oluline oli ka koha välimus ja sealne teenindus, sest kuna olime otsustanud väljas süüa, siis soovisime meeldivat kogemust. Mingil määral oli tähtis ka hind, sest soovisime, et ostetud pasta maksaks vähem kui 100 kr. Ülesande sooritamiseks valisime kolm erinevat söögikohta: · Werner, mis asub vanalinnas ning mis on kuulus heade kookide ja saiakeste poolest, kuid kust on võimalik ka kõiksugu muid sööke saada. · Dedi, mis asub Kaubamaja kolmandal korrusel ning mis on üldjuhul mõeldud seal ostlevatele inimestele. · La Dolce Vita, mis asub samuti vanalinnas. See on Itaalia restoran, kus põhitoiduks ongi pasta ja pitsa. Tabel 1. Toote võrdluskr

    Turundus
    thumbnail
    5
    docx

    Konkurentsianalüüs

    Konkureerivate toodete analüüs Kas tänapäeval saab üldse ilma arvutita? Ei, ilmselt mitte. Kui inimene ise seda otseselt ei kasuta, siis tehakse see tema eest ära, kuid ilma pole meie ühiskonnas enam kuidagi võimalik. Miks? Ei saa ju sellest söönuks, ei kaitse ta varga eest, ei armasta ega tunnusta sind. Kuid samas saad sa rahuldada väga palju vajadusi omades arvutit. Arvuti on info kandja, edastaja, säilitaja, koguja. Samuti ka meelelahutaja, töö- ja suhtlusvahend jne. Igal arvuti soovijal on omad nõudmised, põhiline on siiski suur mälumaht (siit ka kiirus), palju erinevaid funktsioone (CD/DVD mängija/kirjutaja, kaamera, bluetooth jm.), aku tööaeg, töökindlus, garantiiaeg, suurus ja ka välimus pole vähemtähtis. Et nõudmised on erinevad, siis on erinevaid tooteid väga palju. Igal arvutil on oma sihtgrupp, kelle vastavaid ootusi ta täidab. Meie valisime oma sihtgrupiks tava- ehk kodutarbija, kellele on oluline suhtlemine, isikliku info säilitamine (fotod, m

    Turundus
    thumbnail
    5
    rtf

    Konkurentsianalüüs. Telefonid

    Konkurentsianalüüs Mobiiltelefon on meie igapäeva elu lahutamatuks kaaslaseks. Peaaegu iga inimene omab vähemalt ühte telefoni. Inimesed kasutavad telefone erinevatel eesmärkidel. Vanemad inimesed kasutavand telefoni põhiliselt selleks, et oma lähedastega kontakti hoida. Neile sobiksid lihtsad telefonid, mis pole meeletult kallid. Osad inimesed kasutavad telefoni oma tööasjade ajamiseks ja neile on tähtis, et selles oleks olemas internet, mälu kogus piisav ja aku tööaeg suhteliselt pikk. Noortele on oluline, et telefonis oleks olemas wifi, hea kaamera kvaliteet, kuna paljud teevad telefoniga pilte, mälu maht piisavalt suur ja vaadatakse ka aku tööaega ja ka hinda. Telefoni ostes vaadatakse kõigepealt ikka hinda ja selle välimust. Siis vaadatakse juba kvaliteeti. Valisin just need telefonid, kuna nad on erinevast hinnaklassist ja firmad on tuntud Võrdluskriteerium Apple iPhone 5 32GB Samsung Galaxy LG Optimus L3 II

    Turundus
    thumbnail
    24
    docx

    KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

    turundusmeetmestiku koostamine tegevuskava koostamine teostus ja kontroll 9. Turundusplaani olemus ja vajalikkus Turundusplaan on kirjalik dokument, mis sisaldab ettevõtte või selle allüksuse jaoks väljatöötatud juhendeid turundusmeetmestiku elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks, seetõttu on turundusplaan ka väga vajalik. 10. Mis on sihtrühm? = sihtturg? 11. Turunduse 4P ja nende kirjeldus? toode hind koht edustamine 12. Konkurentsianalüüsi olulisus Väikeettevõtted on suuremate ettevõtete lakkamatute rünnakute all, mis kohati meenutab lausa sõjategevust. Selleks, et konkurentsisõjas võita, on vaja koondada reservid ja ressursid võimalikku läbimurdekohta (sinna, kus tootel või teenusel on suurim väljavaade olla edukas) ja asjalikku luureinfot vastaste kohta. Konkurentide analüüs võimaldab konkurentsiolukorrast ilma kliendipoolse ajakuluta põhjaliku ülevaate. Eriti vajalik kiiresti muutuva turu korral.

    Turundus
    thumbnail
    17
    docx

    TURUNDUS SPIKKER

    1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed

    Turundus
    thumbnail
    20
    docx

    TURUNDUSE EKSAM

    mõjutama demograafilisi trende, kuid tark turundaja võiks võimalusel võtta turunduskeskkonna suhtes ennetava, mitte tagantjärele targutaja roll. Selleks on tarvis teada, mida täpsemalt peetakse silmas ettevõtte turunduskeskkonna all. PEST-analüüs (ehk poliitiline, majanduslik, sotsiaalne ja tehnoloogiline analüüs) kirjeldab majanduskeskkonna erinevaid aspekte ja seda kasutatakse ettevõtte tegevuskeskkonna analüüsil. PEST analüüsi tähtsus- läbi selle leitakse SWOT analüüsis vajaminevaid väliskeskkonnast tulenevaid ohte ja võimalusi. Makromajanduslike väliste teguritena käsitletakse järgmisi keskkondi: ·demograafiline ­ tegeleb inimpopulatsiooni uurimisega suuruse, rahvastiku tiheduse, asukoha, vanuse, soo, rassi, töökohtade jms seisukohalt; ·poliitiline ­ sisaldab seadusandlust, valitsusasutusi ning huvigruppe, kes mõjutavad ja piiravad seeläbi nii organisatsioonide kui üksikisikute käitumist;

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun