Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas selline idee üldse tekkis ehk teiste sõnadega tänu millele teie firma ilmus Eestis?
  • Midagi head võrreldes sellega millega meie olime juba harjunud Ja mul vedas Miks siis mitte kasutada sellist ideed et teenida raha?
  • Kui kaua teil läks et ideed välja mõelda ja plaanida kuidas seda ellu viia?
  • Kuidas saite aru et just see idee on edukas?
  • Kuidas teie ise arvate kas teil oli piisavalt kogemust ja pädevust et hakata oma firmaga tegeleda?
  • Mis oli teie motivatsiooniks et sellist firmat asutada?
  • Kuidas teie arvate millised oskused peavad olema isikul kellel plaanides on uue firma asutamine?
  • Mitu inimest teil töötas alguses ja kuidas teie valisite kes hakkab teie firmas tööd tegema?
  • Kuidas teie firma ilmus milliste probleemidega oli tegu alguses?
  • Mitu tundi päevas oli vaja töötada enne seda kui teie firma hakkas edukalt arendada?
  • Mis on teie jaoks kõige tähtsam faktor otsustamiseks kuidas käituda ja mis teha kui see on seotud teie firmaga?
  • Kuidas teie otsustate mis on teie firma jaoks hea ja mis on halb otsus?
  • Midagi millest on vaja kinlasti eemale hoida?
  • Millised eesmärgid olid teil paika pandud ja kui kiiresti teie neid saavutasite?
  • Kuidas teie firma arenes kas saate kirjeldada kõige olulisemaid sündmusi teie ettevõtte arengus?
  • Kui palju teil oli omakapitali ja kui suure osa laenu oli vaja pangast võtta?
  • Millised olid teie jaoks kõige suurem edu?
  • Millised olid teie jaoks kõige ebameeldivad ebaõnnestumised võibolla saate ka öelda kuidas neid saaks vältida?
  • Kuidas oli plaanitud juba alguses?
  • Kuidas teie parandate oma teenuste lisaväärtust?
  • Miks just teie teenus on parim võrreldes teiste teenustega selles kindlas valdkonnas?
  • Mis on innovatiivne teie teenuses ja palju konkurente teil on praegusel hetkel?
  • Kes on teie kliendid ja millised on nende huvid?
  • Kes maksab teile teenuste kohta ja kuidas need suhted toimivad ?
  • Mitu töötajaid teil praegu on?
  • Millisel momendil teie firma hakkas kasumit tooma kas see oli ennem või hiljem teie plaanitud momendist?
  • Missuguses seisus teie ettevõtte praegu on kas firma areneb edasi firma on stabiilne või firma on äralangemise momendil?
  • Kui jah kuidas selline partnerlus toimib?
  • Mis ootab teie firmat tulevikus kasutades neid andmeid mis teil praegu olemas on?
  • Millised eesmärgid on kõige tähtsamad ja mille tuleb rohkem tähelepanu pöörduda?
  • Kui teil oleks võimalik minevikusse tagasi minna ja midagi teha ümber mis teie tahaksite teha?
  • Mis teil tulemuseks tuli välja?
  • Kuidas teie ise arvate?
Vasakule Paremale
Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #1 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #2 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #3 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #4 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #5 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #6 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #7
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-12-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Polineisha Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
pdf

Intervjuu ettevõtjaga ja SWOT

Intervjuu ettevõtjaga. Intervjuu on tehtud digitaalseid trükkimisteenuseid pakkuva ettevõtte omanikuga. Tegemist on mikroettevõtega, mis alustas oma tööd 2008. aastal Tartus ning alates 2011 aastast asub Tallinnas. Praegu töötab seal 7 inimest. Aastal 2015 firmakäive on kasvanud kuni 315000 eurot ning aastal 2016 prognoositakse veel kasvu. Firmal on hästi lai spekter trükkimisteenuseid: altes visiitkaartidest kuni fotoklaasi tootmiseni. Korralik printimismasinate park lubab neil leida personaalset komplekset lahendust peeaegu igale soovile. Ettevõtte omanik on sihikindel ning väga töökas. Tal on kõrgharidus nii IT- kui majandusvaldkonnas. Enne antud firma avamist oli tal juba kuskil 3 aastane ettevõtmiskogemus. Idee avada trükkimisteenusi pakkuva ettevõtte tekis tal üsna spontaanselt. Tuli soov proovida ennast sellises valdkonnas kuna tundus, et turg nõuab veel pakkumist. Ettevõtte on asutatud ilma konkretseäroplaanita ja nii kliendi, kui konkure

Ettevõtlus alused
thumbnail
6
docx

INTERVJUU ETTEVÕTJAGA

iseloomu jooned, tänu millele oli ta väga ambitsioonikas ning valmis kõvasti tööd teha. Meeskonna tol ajal ettevõtjal ei olnud, kuid oli kindel partner, kes jagas tema äriideid ning oli valmis neid välja töötada. Rääkides suhetest ühiskonnaga tuleb mainida, et noortel ettevõtjatel olid vaid üksikud tutvused logistika sfääris, kus nad tahtsidki tegeleda, aga praktika näitab, et sellest absoluutselst piisas. Ettevõtjatel peaaegu ei olnud stardikapitali, kuid oli väga põhjalik äriplaan, millest nad tulid rääkima suure ettevõttesse, et rahalist abi ja toetust saada. . Lisaks pangast oli võetud tohutu suure riskiga krediit (Summa suurust ettevõtja ei nimeta). Siin omas väga suurt tähtsust see, kuidas nad „serveerivad“ ennast ja oma äriideed suurele ja võimsale ettevõttele. Tänu põhjalikule äriplaanile, teise firma abile ning oma kõva koostööle partneriga, ei olnud Ardinan OÜ äriplaanis peaaegu ühtegi miinust. Probleemiks aga oli see, et meretransport ja

Majandus
thumbnail
28
docx

INTERVJUU ETTEVÕTJAGA

 Milliseks ettevõtjaks end peate? Millised on Teie isikuomadused?  Millised oskused ja kogemused on teil ettevõtluse alal?  Kui vana Te olite ettevõtet rajades?  Kuidas leidsite äriidee, miks valisite just selle tegevusala?.  Millised olid Teie esialgsed eesmärgid?  Milles seisneb Teie ettevõtte konkurentsieelis?  Kuidas te ettevõtte tegevust planeerisite?  Kas Teil oli ettevõtte alustamiseks paberile pandud äriplaan, kui jah, siis kui põhjalik?  Kui hästi saite esialgsed plaanid realiseeritud?  Kuidas ja kes finantseerid ettevõtte rajamist? Kui palju läks vaja stardikapitali?  Kui palju läks aega ettevõtte tegevuse algusest kuni hetkeni, mil jooksvad tulud ületasid kulu?  Mis juhtus pärast ettevõtte käivitumist?  Millisena näete oma ettevõtet viie aasta pärast?  Millised Teie iseloomuomadused toetavad edu ettevõtjana, millised aga häirivad või

Majandus
thumbnail
10
docx

Ettevõtja intervjuu

· Millised olid Teie eesmärgid? Eesmärk oli/on kuhugi jõuda ja. Kuna firma on alles uus, siis need eesmärgid pole täitunud veel täiel määral. · Milles seisnes/seisneb Teie ettevõtte konkurentsieelis? Konkurentsieelis on erilisusel, paindlikkusel ja kiirusel. Eriti hästi on need meie viimastes töödes välja löönud. · Kuidas te ettevõtte tegevust planeerisite? Kas Teil oli ettevõtte alustamiseks paberile pandud äriplaan, kui jah, siis kui põhjalik? Ettevõtte planeerimine tuli alguses ideena välja, kuna oskused on olema, siis milleks täita töökohti kui saab neid ka ise luua. · Kui hästi õnnestus esialgsed plaanid realiseerida? Enamvähem, tasapisi. Kiirustada pole vaja. Realiseerin ikka veel oma plaane, ideid on palju ja peabki olema. · Millistest kaalutlustest lähtuvalt valisite ettevõtte juriidilise vormi (FIE, OÜ, AS, ..)?

Ettevõtluse alused
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

Majanduse alused 1. Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluh

Majanduse alused
thumbnail
8
doc

Äri planeerimine Intervjuu ettevõtjaga

Intervjuu ettevõtjaga Ettevõtte iseloomustus Ettevõte Heka Puit OÜ on asutatud 2013 aastal, Saaremaal. Tegevusalaks on puidust tarbe- ja dekoratiivesemete valmistamine ja muude puittoodete tootmine. Teistest allikatest on ettevõtte kohta infot veel ka inforegistris, CSAregistris, vähesel määral facebookis ning EASi leheküljel. Intervjuu ülevaade Idee alustada üldse ettevõtlusega said Heka Puit OÜ omanikud tänu hobile, millest saigi hiljem äri. Motiivideks oma firma alustamisel olid- võimalus oma tööaega ise planeerida ning teha seda, mis meeldib. Samuti kolimine maale, kus töökoha leidmine polnud kerge, nii tunduski oma ettevõttega tegelemine olevat parim valik. Peamiseks eesmärgiks oli muidugi saada edukaks, aga ka ettevõtluse alal ennast arendada. Lisaks kindlustada ka pensionifond ning tagada parem elukvaliteet. Oma ettevõttega alustamist julgustasid nii sõbrad kui ka kool. Viimases rääkisid õppejõud, et palgatö

Analüüsimeetodid...



Lisainfo

Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun