Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Interneti turundus (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Interneti turundus #1 Interneti turundus #2 Interneti turundus #3 Interneti turundus #4 Interneti turundus #5 Interneti turundus #6 Interneti turundus #7 Interneti turundus #8 Interneti turundus #9 Interneti turundus #10 Interneti turundus #11 Interneti turundus #12 Interneti turundus #13 Interneti turundus #14 Interneti turundus #15 Interneti turundus #16 Interneti turundus #17 Interneti turundus #18 Interneti turundus #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-04-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 279 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor triin83 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
doc

Internetireklaam

...9 10. Kokkuvõte...................................................................................11 11. Kasutatud kirjandus........................................................................12 3 Millistele ettevõtetele on internetireklaam kasulik? Interneti kasutatavus ning olulisus argielus on ajas kordades kasvanud ning hetkeseisuga on Eestis ca 880 000 internetikasutajat. Interneti osatähtsus nii suhtlus-, müügi kui reklaamikanalina on kasvanud ka ettevõtete hulgas ­ TNS Emori andmeil omab kodulehte 41% Eesti ettevõtetest ning neist 30% soovib oma tooteid-teenuseid internetis müüa. Reklaamikanalina on interneti osakaal 2010 aastal ületamas 14%, olles televisiooni ning ajalehtede järel üks olulisemaid reklaamikanaleid. Internetireklaam on kasulik kõikidele ettevõtetele, kelle sihtgrupp internetti kasutab ning kes soovivad oma

Turundus
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

.......14 Kokkuvõte.....................................................................................15 Kasutatud kirjandus..........................................................................16 2 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISSEJUHATUS Tänapäeva ühiskonnas on enamikes kodudes olemas arvuti ja interneti kasutusvõimalus. Igapäevaselt kasutab internetti üle poole Eesti elanikkonnast. Interneti osatähtsus nii suhtlus-, müügi- kui reklaamikanalina on tõusnud ka ettevõtete hulgas. TNS Emori andmetel omab kodulehte 41% Eesti ettevõtetest ja 30% neist soovivad oma tooteid-teenuseid internetis müüa. Internetireklaam on kasulik kõikidele firmadele, kes omavad internetti kasutavat sihtgruppi ning kes soovivad oma konkurentsivõimet tõsta.

Ainetöö
thumbnail
2
docx

Turundus internetis

Tänapäeva moodsal info-ja meediamaastikul on reklaami viimine potensiaalsele ostjale aina raskem. Klient tuleb ise üles leida ja talle selgeks teha, miks on just see toode või teenus talle parim. Läbi aegade on olnud turundus televisiooni ning teiste infokanalite kaudu edukas, kuid nüüd on trendid muutumas ning inimesed ei veeda telekat vaadates enam nii palju aega kui vanasti. Raadiot kuulatakse ainult autos ning välireklaami piiratakse ning kõigele lisaks on sellised reklaamid kallid ning tihti ei pruugi need isegi kliendini jõuda. Seoses Interneti tormilise arenguga ning inimeste harjumuste muutumisega, on arenenud just Internet üheks suurimaks võimaluseks kliendini jõudmiseks ning enda tutvustamiseks.

Majandus
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2 Olulised murdepunktid Interneti arengus turunduskanaliks ....................................................................... 3 Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused ........................................................ 3 E-turunduse kasulikkus ettevõttele ................................................................................................................ 3 E-turunduse peamised ohud ja probleemid ..............................................................................

E-turundus
thumbnail
11
doc

Veebipõhine ostukeskus

.................................................. 9 KOKKUVÕTE ............................................................................................................10 KASUTATUD KIRJANDUSALLIKAD.................................................................... 11 SISSEJUHATUS Kaupa tellida ja osta on võimalik väga erineval viisil. Lisaks tavapärasele kaupluses kauba valimisele ning ostmisele levib järjest enam võimalus tellida kaupu erinevate postimüügikataloogide, telefoni, Interneti või TV-poodide kaudu, ehk teisisõnu sidevahendi abil.Samuti on levinud kaupade pakkumine viisil, kus müüja külastab kodusid või korraldatakse erinevaid esitlusüritusi kauba tutvustamiseks ning müümiseks. Kuigi neid võimalusi kasutada tundub esmapilgul mugav ja ahvatlev, tuleks siiski kaupade ostmisel sidevahendi abil või väljaspool äriruume olla tähelepanelik. Käesolev materjal tutvustab tarbija õigusi kaupade ostmisel väljaspool äriruume ning

Arvutiõpetus
thumbnail
10
doc

E-turundus

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
thumbnail
11
doc

Interneti levik maailmas

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFORMAATIKA TEADUSKOND Interneti levik maailmas Referaat aines ,,E-Turundus" Koostaja: Matrikli nr: Õpperühm: Juhendaja: Tallinn, 2008 Sisukord: Mis on internet?..........................................................................................................................3 Interneti ajalugu ja levik maailmas.............................................................................................3 Interneti leviku positiivsed küljed...............................................................................................5 Interneti kasulikkus ettevõtetele ja internet turunduses..................................................

Turundus
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

Eelised: unikaalne toode, kaasaegne tehnoloogia, kogemustega tööjõud(blogijad, it-mehed), pakume klientidele kauba koju toomist, koostöö otse tootjaga, madalamd hinnad ja püsikulud, klientidele lihtne ligipääsetavus(internet), suhtearendus ja usalduse loomine, klientide tagasiside arvessevõtmine ( kodulehe muutmine), klientide nõustamine enne ostu sooritamist, interaktiivsed toote tutvustused, järelmaksu võimalus, toote tagastamis võimalus, interneti kaudu tasumise võimalus. Peamised konkurendid: Netikuller, E-bay 4 Turu analüüs Turusituatsioon ja ­arengutendentsid Antud hetkel on toode turul suhteliselt tundmatu, sellest tingituna puudub meil algne klientuur. Seetõttu plaanime aktiivselt meie toodet tutvustada veebikeskkondades. Samuti ei saa me loota konkurentidele, et nad tutvustaksid antud toodet, kuna neid on vähe ja nad ei tegele toote tutvustamise ja turule toomisega

Turundus




Kommentaarid (2)

guidokang profiilipilt
guidokang: ojajajaj jajaj
19:30 24-08-2011
Joumisteed profiilipilt
Joumisteed: hea materjal
22:49 31-10-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun