Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk (5)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk - 11 -
MAINORI KÕRGKOOL
Rakenduspsühholoogia õppesuund
Personalijuhtimise eriala









Lailo Halilova, Liis Peet
INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK
Referaat















Tallinn, 2008
SISSEJUHATUS

Moodsa maailma turundus on mõjutatud „postmodernismist”, mis tähendab, et kaob järjepidevus, olukordi pole võimalik ette ennustada, protsesside kontrollimine keeruline, kommunikatsiooniväli on kompleksne , vastuoluline. Turundus planeerib, kavandab, seab eesmärke, analüüsib, kontrollib, et tarbijateni jõuda. (K. Kerem ).

Oluliseks nähtuseks meediakeskkonnas on see, et aina enam ettevõtteid hakkab rakendama integreeritud turunduskommunikatsiooni põhimõtteid, mis tuginevad laiemale kommunikatsioonivahendite kompleksile. Integreeritud turunduskommunikatsioon on laiahaardelise kommunikatsiooniplaani loomise protsess, kasutades selleks ühendatuna mitmeid erinevaid toetusvõimalusi (sponsorlus, otseturundus , müügiedendus, suhtekorraldus ), mis tõmbavad paljusid ettevõtteid eemale traditsioonilisest massimeediareklaamist, et saavutada lisaväärtust ja tarbijatele suunatava sõnumi järjepidevust.

Media House´i arendusjuht Hanno Kindel möönab, et 1990. aastatel komeedina esile kerkinud integreeritud turunduskommunikatsiooni mõiste on tänapäeval varju jäänud, kuid iga turundaja kasutab neid iseenesest mõitetavalt koos. (6).

Põhjused, miks integreeritud turunduskommunikatsiooni põhimõtete kasutamine ettevõtete toetustegevuses on suurenenud, on see, et ta võimaldab luua ühtset identiteeti, kahesuunalist kommunikatsiooni ja edastada järjekindlat sõnumit. Integreeritud turunduskommunikatsiooni strateegia on suunatud pikaajaliste kliendisuhete loomisele ja säilitamisele.

Integreeritud turunduskommunikatsiooni strateegia koostamisel alustatakse tarbijate ja ettevõtete käekäiku mõjutavate sidusrühmade tundmaõppimisest, mille põhjal püstitatakse eesmärgid. Suhtlusprogramm tarbijagruppide mõjutamiseks koostatakse eesmärkidest lähtuvalt.

Integreeritud turunduskommunikatsioon on mitme erineva kommunikatsiooni kanali kasutamine, mis võimaldab jõuda erinevate tarbijarühmadeni (nt TV brändi kuvandi kujundamiseks ja müügikohareklaam müügikäibe tõstmiseka sama kampaania käigus).
(2: lk75, 76).

INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI MÕISTE

Integreeritud turunduskommunikatsioon kui uus turunduslik mõtteviis formuleeriti esmakordselt USAs 1980. aastate keskel. Seda on peetud 1990. aastate kõige märkimisväärsemaks turundusteooriaks. Integreeritud turunduskommunikatsiooni alusepanijateks on D. E. Schultz, T. R. Duncan, S. E. Moriarty, P. Kitchen ja L. Percy. Ingliskeelses kirjanduses on kasutusel mitu nimetust, mida võib võtta sünonüümidena- integrated marketing communications, integrated marketing, integrated communications. (1: lk 187).

Integreeritud turunduskommunikatsiooni paremaks mõistmiseks on toodud mõned definitsioonid .

„Integreeritud turunduskontseptsioon on turunduskommunikatsiooni planeerimise kontseptsioon , mis tunnustab tervikliku plaani lisaväärtusi, hindab erinevate kommunikatsioonivahendite strateegilisi rolle ja kombineerib kommunikatsioonivahendeid, saavutamaks selgust, järjepidevust ning suurimat mõju.” (D. E. Schultz).

„Integreeritud turunduskommunikatsioon on turunduskommunikatsiooni planeerimise kontseptsioon , erinevate kommunikatsioonivahendite- reklaam , müügisoodustus ja suhtekorraldus- kombineerimiseltekib lisaväärtus ning tarbijatele suunatakse selge, järjepidev ja maksimaalselt efektiivne sõnum.” (Ameerika Reklaamiagentuuride
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #1 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #2 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #3 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #4 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #5 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #6 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #7 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #8 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #9 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #10 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #11
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 185 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liisbethi Õppematerjali autor

Lisainfo

Integreeritud turunduskommunikatsiooni kasutamine võimaldab lahendada keerukaid kompleksülesandeid, millega turundaja kokku puutub. Kasutades erinevaid kommunikatsioonikanaleid saab turundaja jõuda erinevate eesmärkide saavutamiseni. Igale turunduslikule eesmärgile tuleb vaid leida oma kanal, mis selle ülesande täidab. Nii saavutataksegi sünergiline efekt.

integreeritud turundus , turunduskommunikatsioon , integrated marketing communications , integrated marketing , integrated communications , soovituskommunikatsioon

Mõisted

Sisukord

  • INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA
  • EESMÄRK
  • Integreeritud turunduskommunikatsioon
  • Internet
  • Tarbija
  • Sõnum
  • Otseturundus
  • Reklaam
  • Käitumine
  • Kinnistumine
  • Suhe brändi
  • Suhtumine
  • Brändi struktuur

Teemad

  • D. E. Schultz, T. R. Duncan, S. E. Moriarty, P. Kitchen ja L. Percy
  • integrated marketing communications, integrated marketing, integrated communications
  • BTL, below-the-line
  • Sõnum
  • one voice communication, seamless communication)

Kommentaarid (5)

Sanka729 profiilipilt
Sanka729: Õpin välismaal Integrated Marketing Communication' it seega antud materjal aitas väga hästi mõista, selle aine olemusest. Suured tänud
01:28 23-02-2013
ZnaxMAN profiilipilt
ZnaxMAN: Oli abiks! aitäh!
00:44 09-01-2014
kadripa profiilipilt
kadripa: suur tänu!
20:33 28-10-2013


Sarnased materjalid

28
docx
Integreeritud turunduskommunikatsioon
13
docx
Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk
168
pdf
E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE
69
doc
Turunduse eksam
110
docx
Turunduse alused konspekt
13
docx
Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs
24
docx
TURUNDUSE KONSPEKT
46
docx
TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !