Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Innovatsiooni kvaliteet: mis ja kuidas on selles mõõdetav ? (1)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis ja kuidas on selles mõõdetav ?
 
Säutsu twitteris
Essee
Innovatsiooni kvaliteet: mis ja kuidas on selles mõõdetav ?
Innovatsiooni kvaliteet peab tagama idee eduka ellu rakendamise . Ei saa olla korraga innovaatiline mitmes valdkonnas ehk siis tuleb keskenduda kindlale suunale ja teha seda hästi. Hea märksõna oleks siinkohal projektijuhtimise põhimõte, mis suunab tegelema sellega, milles oled parim – do what you do best and outsource rest. Innovatsiooni eesmärgiks on positiivne muutus, muutmaks kedagi või midagi paremaks. Tootlikkuse kasvu kaasa toov innovatsioon on peamine majandusliku rikkuse kasvu allikas.
Eristatakse kahte tüüpi innovatsioone: tehnoloogilised innovatsioonid on oluliselt täiustatud tooted või protsessid, mittetehnoloogilised innovatsioonid on uuendused turunduses ja erinevates organisatsioonides. Organisatsiooni kontekstis võib innovatsioon läbi efektiivsuse, tootlikkuse, kvaliteedi, konkurentsivõimelisuse, turuosa jne. parendamise olla seotud tulemuste ning kasvuga. Kõik organisatsioonid saavad uuendusi kasutusele võtta, sealhulgas näiteks haiglad , ülikoolid ja kohalikud omavalitsused. Kvaliteedi loomine on tähtis kliendi rahulolu loomiseks kui ka tema üllatamiseks. Kuigi innovatsioon tavaliselt lisab väärtust, võib innovatsioonil olla ka negatiivne või destruktiivne mõju — kui uuenduste läbi viimisel lõhutakse vanu organisatsioonilisi vorme ja tavasid või muudetakse seni hästi toimivaid tooteid ja protsesse kehvemateks.
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Innovatsiooni kvaliteet-mis ja kuidas on selles mõõdetav- #1 Innovatsiooni kvaliteet-mis ja kuidas on selles mõõdetav- #2 Innovatsiooni kvaliteet-mis ja kuidas on selles mõõdetav- #3 Innovatsiooni kvaliteet-mis ja kuidas on selles mõõdetav- #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor klaPP Õppematerjali autor

Lisainfo


Kommentaarid (1)

YBD profiilipilt
YBD: suur tänu hea materjali eest!
22:55 08-05-2013


Sarnased materjalid

161
pdf
Juhtimise alused
73
docx
Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse
25
docx
Oranisatsioonijuhtimine - eksam
25
pdf
Operatsioonijuhtimine konspekt
55
docx
KAASAEGNE JUHTIMINE JA PERSONALI KOOLITUS
194
pdf
KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING
48
docx
Avalik juhtimine kokkuvõte
17
docx
INIMRESSURSI JUHTIMISE KORDAMISKÜSIMUSED



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun