Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Kategooria infosüsteemide arendusprotsess - 8 õppematerjali

Informaatika >> Infosüsteemide arendusprotsess
thumbnail
31
doc

Autoparkla infosüsteemi arendus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Infosüsteemide arendusprotsess" Bussijaam Üliõpilane: Anneli Kaldamäe Õpperühm: LAP-81 Juhendaja: E. Õunapuu Tallinn 2003 Sisukord SISUKORD...............................................................................................................................................2 1. ÜLDVAADE.........................................................................................................................................4 1.1 TAUST JA ÜLDKONTSEPTSIOON........................................................................................................4 1.1.1 Sisemine kontekstidiagramm..................................

Informaatika → Infosüsteemide...
124 allalaadimist
thumbnail
8
doc

B-web: väärtusahel

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut B-web: VÄÄRTUSAHEL referaat õppeaines Infosüsteemide arendusprotsess IDU5681 Õppejõud: Enn Õunapuu Autor: Anneli Kaldamäe (991476) Õpperühm: LAP-81 Tallinn 2003 Sisukord SISUKORD....................................................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS...........................................

Informaatika → Infosüsteemide...
55 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Business Intelligence Governance

Business Intelligence Governance Noe Gutierrez, 2006 (www.infosys.com/industries/retail-distribution/white-papers/bi-governance.pdf) Probleemipüstitus Klassikalises suures ettevõttes on korraga käsil hulk erinevaid IT projekte. Tihti on keeruline projekte niimoodi prioritiseerida, et nii tänased "põletavad" vajadused kui ettevõtte pikaajalised eesmärgid saaksid rahuldatud. IT projektide haldamiseks ehk "IT governance'iks" nimetatakse ettevõttesisest reeglistikku, mille järgi ärivajadusi ja võimalusi prioritiseeritakse ning uusi projekte ellu kutsutakse. Viimastel aastatel on populaarne ärianalüüsisüsteemide (Business Intelligence) rajamine. Kuna need süsteemid on reeglian kallid ja keerulised, on kallis ja keeruline ka ärianalüüsi projektide haldamine. Autor pakub välja üldise raamistiku ärianalüüsi projektide haldamiseks, nimetades selle "Business Intelligence Governance" protsessiks. Pakutud lahendus BI haldamiseks nimetatakse...

Informaatika → Infosüsteemide...
28 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Effective Benchmarking for Project Management

Effective Benchmarking for Project Management Project Management Institute, 2006 (http://projectmanagement.ittoolbox.com/white-papers/effective-benchmarking-for- project-management-1153) Probleemipüstitus Arikli teemaks oli projektijuhtimise efektiivsuse/jõudluse mõõtmine. Probleemipüstituse põhiteesiks oli "you cannot effectively manage what you cannot measure". Selleks, et ettevõte püsiks konkurentsis, peavad ettevõtte protsessid olema efektiivsed. Kui tehnilisi protsesse on võrdlemisi kerge mõõta (näiteks ajaühikus valminud tooteid või ajaühikus tehtud eksimusi lugedes), siis juhtimist/projektijuhtimist mõõta on sootuks keerulisem. Pakutud lahendus Artikli autor pakkus välja üldkasutatava mõõdikute süsteemi projektijuhtimise jaoks. Mõõdikute väärtusi ajas jälgides ja konkurentidega võrreldes saab projektijuhtimise efektiivsust üsna edukalt hinnata. Autor juhtis tähelepanu, et projektijuhtimise kui võrdlemisi "pehme" valdkonna e...

Informaatika → Infosüsteemide...
42 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Info modelleerimise eksam.

Info modelleerimise eksam. Ärikirjeldus. Me pakume oma klientidele parkimisteenust. Autoparklal on sissepääs ja väljapääs. Iga pääsu juures on tõkkepuu. Tõkkepuu juures asub kaardilugeja. Kaardilugeja loeb parkimiskaardilt andmeid ning fikseerib parklasüsteemis parkimise alustamise ja lõpetamise aja. Parkimise korraldamiseks on kasutuses kahesuguseid parkimiskaarte: püsiklientidele mõeldud plastikust püsikliendikaardid ja juhuklientidele mõeldud ühekordsed papist kaardid. Kaartidel on erinevad tüübid (püsiklient, ühekordne klient, parkla hooldaja, jms). Püsikliendi parkimiskaardile peab saama märkida püsikliendi nime, kasutaja eesnime ja perenime Püsikliendi plastikkaarte väljastatakse ettevõtte kontoris, sellel on fikseeritud unikaalne tunnus. Ühekordseid parkimiskaarte väljastab ning kogub kokku kaardilugeja, kaardil on unikaalne tunnus. Meil on kahte tüüpi kliente, kes parkimisel eristatakse parkimiskaardi alusel:  püsiklient ...

Informaatika → Infosüsteemide...
6 allalaadimist
thumbnail
38
pdf

Projektide juhtimine Piirangute Teooriat kasutades

Projektide juhtimine Piirangute Teooriat kasutades Koolituse konspekt Selle materjali edastamine kolmandatele pooltele on keelatud vastavalt A.Y.Goldratt Baltic OÜ ja IT Kolledži vahelise lepinguga. A.Y.Goldratt Baltic OÜ Margus Püüa IT Kolledž A.Y.Goldratt Baltic OÜ Sisukord Sisukord ................................................................................................................................................................ 2 Sissejuhatus Piirangute teooriasse ...................................................................................................................... 4 Analüüsi tehnikad ...........................................................................................

Informaatika → Infosüsteemide...
21 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Protsessid majanduskeskkonnas - Turutüübid

Turutüübid Täielik konkurents Monopolistlik Oligopol Monopol konkurents Firmade arv Väga palju palju vähe (üksikud suurfirmad) üks (suur ettevõte) Toodang Ühesugune (hüvise Erinev (tooted on Erinev ja ühesugune Unikaalne (sarnased homogeensus) väikeste asenduskaubad erinevustega) puuduvad) Mõju Hinnavõtja (puudub Väike (mõningane Vastastikune sõltuvus (kontroll Hinnategija (täielik kontroll hinnale kontroll hinna üle) kontroll) hinna üle suur, kartellkokkulepe hinna üle) ...

Informaatika → Infosüsteemide...
0 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Protsessid majanduskeskkonnas eksam

Tiim A Praktikum 4 1) Juhtumite tõsiduse astmed: Juhtum(minor incident) - tarkvara viga; visuaalne viga veebilehel Oluline juhtum(major incident) - tavalisest palju aeglasem laadimiskiirus; veebilehel olev link ei tööta Eriolukord(critical incident) - cloud, mida kasutame, on kõigi töötajate jaoks maas; turvarikkumine Kriis, hädaolukord(crisis) -kliendi andmete kadumine; kliendile suunatud teenus on kõigi klientide jaoks maas 2) Ticketi juhtimishalduse tööriistas võiksid olla järgnevad väljad suvalises järjekorras: *kategooria (määrata, mis valdkonna probleemiga on tegu, nt tellimus, maksed, etc) *osakond (automatiseeritud, info tuleb välja töötatud süsteemist vastavalt kliendi poolt öeldud probleemi sisule/kategooriale) *kasutaja nimi (osaliselt automatiseeritud), (kui oled varem mingeid välju oma kasutaja nimega täitnud, siis täidab automaatselt ära,...

Informaatika → Infosüsteemide...
9 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun