ning kui palju punkte kogub mida rohkem kogub punkte, seda meeldivamaks muutub kliendi peatumine hotellis. 2 Scandic Scandic Hotels on põhjamaade juhtiv hotellikett, mis on osa Hilton International Grupist. Scandicu võttis üle 2001 aasta suvel Hilton kaubamärk. Hilton on esindatud 50 riigis. Talle kuulub 1900 hotelli, konverentsikeskused ja kasiinod. Scandic hotellid asuvad Eestis, Itaalias, Rootsis, Norras, Soomes, Taanis, Saksamaal, Belgias, Hollandis ja Leedus. Eestis on kolm Scandicu hotelli: Scandic Hotell Ranna, Scandic Hotell Santa Barbara ja Scandic Hotell Palace. Scandic hotellides on teretulnud nii äri- kui ka puhkusereisijad. Nende eesmärgiks on pakkuda kliendile alati rohkem, kui ta oodata oskab, ning väiksemate kulutustega , kui ta arvestanud on
1. Mis on majutustoode? On klendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago.söök, jook, , lõhnad, materjalid, värvid mööbel disain.rahuldus ja turvatunne. Külastuseelne koha tellimine, sisseregistreerimine saabumisel, väljaregistreerimine lahkumise, pakihoid,arveldamine, puhtus ja kord, külalislahkus, toitlustamine, muud teenused, bassein, juuksur, kauplused rõivaste puhastus, jne. Majutustoode on kompleksne sulam erinevatest teguritest, mis üksteise koosmõjul peaksid meelitama külastajaid seda tarbima.
tegevusele, maksude tasumine, investeeringud, eksport, statistikaametile vajalik finantsinformatsioon, tööhõive. 3. Majutuja hotellikülastuse saab tinglikult jaotada 4 osaks, mille kohta kasutatakse mõistet KLIENDITEEKOND või klienditsükkel. Nimeta 4 klienditeekonna osa: (4 p) ja külastaja peamisi tegevusi klienditeekonna eri osadel (4p). 1) Vastuvõtt- registreerimine,arveldamine 2) Hotelli interjöör- väljanägemine, teenused, võimalused 3) Majutusosakond- majutsettevõtte toad, välimus,puhtus, mugavus 4) Toitlustusosakond- hotelliklientide toitlustamine Klienditeekond algab kliendi esmasest kontaktist sihtkoha ( maa, regioon, maakond, vald, linn, jne) ja majutuskohaga ehk juba esimesest kokkupuutepunktist hotelliga. 4. Milliste kriteeriumide alusel liigitaksid sina majutusettevõtteid Eestis, et külastajale oleks arusaadav
Koostada ERD mudel, mis rahuldab all pool kirjeldatud tingimusi. Skeem tuleb joonistada ainut infoloogilisel tasemel st. olemite omadusi pole vaja kirjeldada. Aga kes seda selguse mõttes soovib teha see võib seda teha. Meil on hotelli broneerimisteenuse vahendamise veeb: www.bookit.com. Meie klientideks on ühelt poolt hotellid, kes pakuvad ööbimiskohti ja teiselt poolt eraisikud, kes broneerivad ööbimiskohti ja lähevad hotelli lõpuks ka ööbima. Hotellide omanikud saavad meile ennast klientideks registreerida. Hotellide omanikud on juriidilised isikud: ettevõtted või FIE-d (füüsilisest isikust ettevõtjad). Iga registreerinud juriidiline isik registreerib endale üks kuni mitu kasutajat. Kasutajatest mõned on administraator-kasutajad, kes saavad hallata teisi kasutajaid ja hotellide kirjeldusi. Iga omaniku kasutajad saavad tegeleda ainult selle kasutaja hotellidega - ühel omanikul võib olla mitu hotelli.
Kõik kommentaarid