Freddy Kriisa Fazer SISUKORD SISSEJUHATUS.............................................................................................3 FAZERI PAGARITÖÖSTUS EESTIS.........................................................4 FAZER AMICA..............................................................................................5 MISSIOON, VISIOON JA VÄÄRTUSED...................................................6 MAITSEELAMUSED...................................................................................
TALLINNA TEENINDUSKOOL Regina Klotskova 011PK Fazer Referaat Juhendaja: Eha Martma Tallinn 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS.......................................................3 FAZERI VÄÄRTUSED JA LOOME MAITSE ELAMUSED..4 FAZERI TOOTED....................................................5 MINU PERE EELISTUSED.........................................6 RUKKILEIVA AJALUGU..........................................7 LEIVA- JA SAIA TOOTED ERIVAJADUSTEGA INIMESTELE........................................................8 KOKKUVÕTE.......................................................9 SISSEJUHATUS Lühidalt Fazerist Fazer Grupile pandi alus 1891
toodab riistvara, tarkvara ning muud tarbeelektroonikat. Ettevõtte tuntuimad riistvaralised tooted on Macintosh seeria arvutid, iPod, iPhone ja iPad. Apple tarkvara nimekirjast võime leida Mac OS X operatsioonisüsteemi, meediapleieri iTunes, rakenduskomplekti iLife, mis on loodud fotode, filmide ja muusika organiseerimiseks, redigeerimiseks ja avaldamiseks. 10 Fazer Ajalugu Maitseelamusi enam kui 100 aastat! Fazer äriidee on olnud edukas rohkem kui 100 aastat ning pisikesest kondiitriärist on välja kasvanud rahvusvaheline kontsern. Olemus Missioon, visioon ja väärtused on nende tegevuse nurgakivideks. Missiooniks on maitseelamuse loomine ja visioon on olla juhtiv toiduainete ettevõte meie poolt määratletud turgudel. Nende klientide vajadused on aluseks kõigile nende sisemistele ja välistele tegevustele. Tugevus suutlikkus toota tooteid, teenuseid ja maitseelamusi kõrgeima kvaliteediga
.................................................................. SISSEJUHATUS........................................................................................................................................... ÄRIETTEVÕTETE ÜLDISELOOMUSTUS................................................................................................ AS Kalev Chocolate Factory..................................................................................................................... AS Fazer.................................................................................................................................................... AS Laima................................................................................................................................................... TOOTED. TOODETE SORTIMENDI ANALÜÜS...................................................................................... AS Kalev Chocolate Factory tooted..................................
Kõik kommentaarid