[2] [3] [4] Sisukord [peida] 1 Tooraine punk rock zanrid 1,1 Anarcho punk 1,2 Christian punk 1,3 Crust punk 1,4 Garage punk 1,5 Glam punk 1,6 Hardcore punk 1,7 Horror punk 1,8 natsi punk 1,9 Müra rock 1,10 Oi! 1,11 Riot Grrrl 1,12 Skate punk 1,13 Street punk 1,14 Taqwacore 1,15 Trallpunk 2 Punk rock fusion zanrid 2,1 2 tone 2,2 Celtic punk 2,3 Chicano punk 2,4 Cowpunk 2,5 Dance-punk 2,6 Deathrock 2,7 Folk punk 2,8 Gypsy punk 2,9 Pop punk 2,10 psychobilly 2,11 Punk blues 2,12 Punk metal 2,13 Ska punk · Anarcho punk Anarcho punk on osa punk subkultuur, mis koosneb ansamblid, gruppide ja üksikisikute toetuseks anarhism läbi nende muusikat. Samuti on kasutatud üldmõistet viidata mis tahes punk muusika anarhist lüüriline sisu. See asutati 1970ndate keskel Ühendkuningriigis. Silmapaistev näide on juhm, iiveldus, eritus ja Chumbawamba. Crust punk Peamine artikkel: Crust punk
....................................................................................................7 2.2 Klassikaline rock ehk rock'n'roll.................................................................................8 2.3 Folkmuusika.................................................................................................................8 2.3 Jazz fusion....................................................................................................................9 2.4 Heavy Rock................................................................................................................10 2.5 Punk Rock..................................................................................................................10 2.6 Grunge........................................................................................................................11 2.7 Soul.....................................................................................................
Say it Loud, Im Black and Im Proud. See lugu sai mustade manifestiks, puudutas mustade eneseteadvust. Brown sai mustade liidriks. Vastuoluline tüüp. George Clinton Larry Graham- leiutas Slapping Bassi Sly and the Family Stone Hard Rock Rokimuusikastiil mille juured on 60.-date garaazirokis (Ameerika rokibändid, kes mängisid Beatlete muusikat ja kuulsaks ei saanud- ülevõimendatud kitarri kasutamine) ja psühhedeelias. Hard rocki alla kuuluvad punk, grunge, folkrock. Hard rocki ja heavy metali vahe: erinevus on laadis, imidzi vahe Esimene heavy laul- "Helter Skelter" Motley Crue ja ka "Shes so heavy" Mustad tekstid, tumedad meloodiad. Millest erineb hard rock varemast muusikast? Muusika oli agressiivsem, valjem, kitarride osatähtsus suurenes. Vokalisti kõrgemad nõudmised. Cream Jimi Hendrix The Who The Kinks Rolling stones Deep Purple loodi 68. Londonis ning on koos Black Sabbathi ja Led Zeppeliniga hard rocki ja heavy metali pioneerid. "Smoke on the water" 1972.
Levimuusika ajalugu 1 LEVIMUUSIKA AJALUGU MUUSIKAÕPETUSE KONSPEKT 8 KLASSILE ÕISMÄE HUMANITAARGÜMNAASIUM KOIDU ILMJÄRV Õismäe Humanitaargümnaasium 06.09.06 Koidu Ilmjärv Levimuusika ajalugu 2 SISUKORD 1. Mis on levimuusika. lk. 3 2. Lööklaul ehk hit, evergreen . lk. 5 3. Folkmuusika. lk. 6 4. County ja western. lk. 7 5. Tin Pan Alley popmuusika. lk. 9 6. Muusika ja äri. lk. 11 7. Rhythm and blues. lk. 12 8. R ock’n’roll. lk. 14 9. 50-ndate aastate
Huvitavaks teemaks tõotab kuju- neda küsimus, kas džässmuusika mõjutusi võib leida meie süvamuusikaloomes. Käsitlemist vääriks ka kõikide sõja tõttu kodumaalt lahkunud džässmuusikute saatus. Märksõnad: džäss, džässorkestrid, džäss ja tantsumuusika, džäss ja kontsertmuusika. 5 DISSERTANDI TEEMAKOHASED PUBLIKATSIOONID I. Tiit Lauk 2008. Estonian Jazz 1918–1940 and under the Conditions of Soviet Power. “Jazz hinter dem Eisernen Vorhang”/ “Jazz behind the Iron Curtain”. Intern. jazz conference, Warsaw 26–28.09.2008. Teesid. R. Ritter (toim.). (Ilmumas sept. 2008). II. Tiit Lauk 2008. Džässmuusika Eestis 1920–1945. “Muusikakasvatus eile, täna, homme”. II rahvusvaheline kraadiõppe üliõpilaste teaduskonverents 24.04.2008, Tallinna Ülikool. Teeside kogumik. Tiina Selke (toim). Tallinn: TLÜ kirjastus, 23. III. Tiit Lauk 2008
Kõik kommentaarid