Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Hasartmängude Levik Noorte Seas (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliseid hasartmänge oled mänginud?
  • Kui tihti mängite hasartmänge?
  • Mis on suurim summa mille olete võitnud?
  • Kaua olete hasartmänge mänginud?
  • Mis põhjustel mängite hasartmänge?
  • Mis asi on sõltuvus?
  • Milliseid hasartmänge oled mänginud?
  • Kui tihti mängite hasartmänge?
  • Mis on suurim summa mille olete võitnud?
  • Mis on suurim summa mille olete kaotanud?
  • Kaua olete hasartmänge mänginud?
  • Mis põhjustel mängite hasartmänge?
Vasakule Paremale
Hasartmängude Levik Noorte Seas #1 Hasartmängude Levik Noorte Seas #2 Hasartmängude Levik Noorte Seas #3 Hasartmängude Levik Noorte Seas #4 Hasartmängude Levik Noorte Seas #5 Hasartmängude Levik Noorte Seas #6 Hasartmängude Levik Noorte Seas #7 Hasartmängude Levik Noorte Seas #8 Hasartmängude Levik Noorte Seas #9 Hasartmängude Levik Noorte Seas #10 Hasartmängude Levik Noorte Seas #11 Hasartmängude Levik Noorte Seas #12 Hasartmängude Levik Noorte Seas #13 Hasartmängude Levik Noorte Seas #14 Hasartmängude Levik Noorte Seas #15 Hasartmängude Levik Noorte Seas #16 Hasartmängude Levik Noorte Seas #17 Hasartmängude Levik Noorte Seas #18 Hasartmängude Levik Noorte Seas #19 Hasartmängude Levik Noorte Seas #20 Hasartmängude Levik Noorte Seas #21 Hasartmängude Levik Noorte Seas #22 Hasartmängude Levik Noorte Seas #23
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-10-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor killuminati0 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
27
doc

HASARTMÄNGUD JA NENDE LEVIK NOORTE SEAS

Tallinna Kuristiku Gümnaasium Helen Leitalu 10.b HASARTMÄNGUD JA NENDE LEVIK NOORTE SEAS Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Liisi Rannast-Kask Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1. HASARTMÄNGUDE OLEMUS...............

Ühiskond
thumbnail
8
docx

Sõltuvused

võimelised seksuaalolukorraks. Millised teguris takistavad/soodustavad sõltuvusse jäämist? Tarbija omadused - Vanus, sugu, mina-pilt ja enesehinnang, organismi üldseisund, geneetiline eelsoodumus. Ümbritsev keskkond - suhted peres, vanemate kasvatusstiil, majanduslik olukord, kooli mikrokliima, sõpruskond. Uimastitarvitamise eripärad - tarbitava aine omadused, tarvitatava aine kogus, aine tarvitamise sagedus ja aeg. Tubakas Suitsetamine on väga laialt levinud nii noorte kui ka täiskasvanute seas, kuid paljud inimesed ei teadvusta seejuures, et tubaka puhul on tegemist siiski uimastiga. Kuigi see on seaduslik, tekitab tubakas tugevat sõltuvust, millest saadakse aru alles selle küüsis olles. Tubakas sisaldab nikotiini, mis on võimas närvimürk ja põhjustab sõltuvust ning muudab meie organismi tegevust, nagu teisedki uimastid. Seetõttu on palju kergem suitsetamist ennetada kui sellest hiljem lahti saada.

Psühholoogia
thumbnail
11
doc

Sõltuvused

Sõltuvuse teke Üldjuhul tekib sõltuvus vajadusest leevendada sisemist iha või piina või igatsusest millegi enama järele. Põhjuseks võib olla mõni väline surve, näiteks emotsionaalsed traumad, rahalised raskused või üleskasvamine stressirohkes keskkonnas ja/või füüsilise väärkohtlemisega. Inimesel võib esineda tugev vajadus peita kõik oma mured ja probleemid. Sõltuvus võib tekkida uimastite, tubaka või alkoholi tarbimisest, aga ka hasartmängude mängimisest või interneti kasutamisest. Sõltuvuse tekkeks kuluvat aega mõjutavad inimese isikuomadused, aine või tegevuse omadused, väärkasutuse intensiivsus ja paljud teised tegurid. Sõltuvuse märgid · Seletamatud äraolekud. Sõltuvusse sattunud inimene ei suuda enam ise oma elu juhtida, peamine peaskummitav idee on igatsetud aine või tegevus. Otsitud vabandused ja pikaajalised äraolekud muutuvas üha vähem usutavateks. Mõnikord

Psühholoogia
thumbnail
20
odt

ALKOHOLISM JT SÕLTUVUSHAIGUSED JA PERESUHTED. MÕJU LASTE ARENGULE. KUIDAS LEIDA ABI.

Kiili Gümnaasium ALKOHOLISM JT SÕLTUVUSHAIGUSED JA PERESUHTED. MÕJU LASTE ARENGULE. KUIDAS LEIDA ABI. Referaat Lauri Arumeel, 10. klass Kiili 2015 1 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................3 Alkoholism.......................................................................4 Alkoholismi ravi...............................................................5 Mängurlus ja selle ravi......................................................6 Narkomaania ja selle ravi..................................................7 Sõltuvushäirete mõju peresuhetele ja laste arengule.........8 Kokkuvõte..........................................................................9 Kasutatud materjalid.........................................................10 2

Inimeseõpetus
thumbnail
4
doc

Kasiinosõltuvus-ettekanne

Seda on rohkem kui 2000 dollarit iga mehe, naise ja lapse kohta Ameerika Ühendriikides. See on summa mis pannakse mängu legaalselt, ebaseaduslikult liikuvad rahad võivad aga vabalt selle summa kahekordselt ületada. Eestis on ligi 25.000 hasartmängusõltlast, mis on 2,4 protsenti elanikkonnast. Haiglaslikest mänguritest 40 protsenti tunnistas, et panevad päevas mängu enam kui 1000 krooni. Reklaamid suurendavad hasartmängude säravat muljet, kuid tegelikult on asi palju hullem. Probleemse mängurlusega seostuvad ohud on kerged tulema lõhenemine tööl ja perekonnas, depressioon, enesetapp ja antisotsiaalne käitumine kõik see, mida me näeme tänapäeval, on alati selle sõltuvusega kaasnenud. Kõik sõltuvushaigused on üksteisega sarnased. Hasartmängusõltuvus meenutab alkoholismi. Mäng

Eetika
thumbnail
25
docx

Arvutimängude populaarsus, uurimistöö

näitel". Uurimistöö eesmärgiks on anda ülevaade, kas Vastseliina Gümnaasiumi põhikooli õpilased mängivad arvutimänge, milliseid mänge mängitakse, kas arvutimängud on neile kuidagi kasu või kahju toonud, mis põhjusel hakati mänge mängima ning kas mängitakse iga päev. Eesmärgi saavutamiseks püstitasin järgmised ülesanded: otsida infot mängude ajaloost ja tuntumatest mängudest Internetist; uurida põhikooli õpilaste seas läbiviidud küsitluse käigus õpilaste mängimise eripärasid. Püstitatud ülesannete täitmiseks lugesin teemakohast materjali Internetist, et saada ülevaade mängude loomisest ning kuulsamatest mängudest. Vastseliina Gümnaasiumi õpilaste mängude mängimise uurimiseks koostasin ning viisin läbi küsitluse. Selle materjali põhjal on valminud uurimus. · Esimeses peatükis tutvustatakse uurimismeetodit ja vastajate valimit.

Arvutiõpetus
thumbnail
8
doc

Sõltuvuskäitumise erinevad vormid

2 Tallinna Ülikool Sõltuvuskäitumine Patoloogiline hasartmängimine (problem gambling) (DSM-IV järgi - Diagnostic and Statistical Manual of Menthal Disorders, Fourth Edition. American Psychiatric Assotsiation, Washington,1994) Pidev ja korduv hasartmängijalik käitumine, mis avaldub vähemalt viiena järgmistest tunnustest: 1. Isik tunneb suurt huvi hasartmängude vastu (n. tugev soov varasemaid mängusituatsioone uuest läbi elada, järgmise mängu või mängimiseks vajaliku raha hankimise planeerimine). 2. Isik peab mängima järjest suuremate summade peale, et saavutada küllaldast pinget. 3. Korduvad ebaõnnestunud katsed kontrollida või vähendada mängimist või sellest loobuda. 4. Mängimise vähendamine või lõpetamine põhjustab rahutust või ärritust. 5

Psüholoogia
thumbnail
38
docx

„LEAGUE OF LEGENDS“ JA SELLE POPULAARSUSUSE PÕHJUSED TAPA GÜMNAASIUMIS

-11. klassi õpilased mängivad ja palju nad kulutavad aega selle mängimisega. Käesolev uurimistöö keskendub mängule „League of Legends“ , kus saab lähemalt tutvuda selle mängumaailmaga, kuidas tuleb seda mängida, mis on selles mängus erilist ja miks see mäng on nii populaarne tänapäeval. Samuti saab ka ülevaate Tapa Gümnaasiumi õpilastest, kes on selle mänguga kokku puutunud. Uurimismeetoditeks on küsitlus Tapa Gümnaasiumi 6.-11. klassi õpilaste seas, kus püüan põjalikult analüüsida õpilaste teadmist selle mängu kohta. Enda uurmistöö eesmärgini jõuan analüüsides küsitluse tulemusi, milles saab teada paljud meie kooli õpilased mängivad seda mängu ja palju nad kulutavad aega selle mängimisega. Samuti saan teada miks meeldib see mäng meie kooli õpilastele. Uurimistöö allikateks on suuremas osas internetipõhised artiklid, mis kirjeldavad selle mängu tegevust. 5

Ühiskond




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun