Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Harjutused töötamisel sundasendis (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Rakvere Ametikool





Harjutused töötamisel sundasendis
Referaat








Rakvere 2011
Sisukord
Sisukord......................................................................................................................2
Sissejuhatus................................................................................................................3
Töötooli valik istuvale tööle......................................................................................4
Harjutusi tööajal........................................................................................................5
Harjutused seljale ......................................................................................................6
Harjutused jalgadele .................................................................................................7













Sissejuhatus:
Füsioloogilised ohutegurid on füüsilise töö raskus, korduvliigutused, sundasendid, sundliigutused ning muud samalaadsed tegurid, mis põhjustavad üleväsimust ning võivad aja jooksul viia tervisekahjustuseni.
Sundasendis olles peavad lihased töötama staatiliselt ehk ilma võimaluseta vahepeal lõtvuda. See aga põhjustab nende kiiret väsimist ning ülepinge tekkimist. Kui samad sundasendid korduvad päevast päeva, ning midagi ei võeta ette nende kahjuliku toime vähendamiseks ja korvamiseks, siis lihaste ülepingeseisund süveneb ning lõpuks tekivad valu ja muud vaevused.
Sundasendite ja Sundliigutustega koormame skeletilihaseid, liigeseid ja luustikku. Pidev töö jalgadel põhjustab nii jalaveenide, -liigeste kui ka -lihaste kahjustusi. Tekivad jalgade verevarustuse häired. Pidev ülakeha pööramine ning raskuste tõstmine koormab selgroo kaela-, rinna- ja nimmepiirkonda, mistõttu töötajatel on tihti nendes piirkondades krooniline valusündroom. Sundasenditest ja korduvliigutustest põhjustatud kutsehaigust nimetatakse ülekoormushaiguseks.
Sagedasemad sümptomid ülekoormushaiguse korral on:
• kaela-, õla-,
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Harjutused töötamisel sundasendis #1 Harjutused töötamisel sundasendis #2 Harjutused töötamisel sundasendis #3 Harjutused töötamisel sundasendis #4 Harjutused töötamisel sundasendis #5 Harjutused töötamisel sundasendis #6 Harjutused töötamisel sundasendis #7 Harjutused töötamisel sundasendis #8 Harjutused töötamisel sundasendis #9
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 30 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Tutifruti1 Õppematerjali autor

Lisainfo

Sundasendite kahjuliku toime vähendamiseks me saame esiteks parandada enda keha asendit nii, et koormuse all olevad lihased peaksid võimalikult vähe pingutama. Seda aitab meil saavutada ergonoomiliselt kujundatud töökeskkond.
Pidevast ühes asendis istumisest tekkivate pingete leevendamiseks peab töötool olema kvaliteetne jne...

sundasenis tööd tegema , sundasend

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

7
doc
AKUTRELLIGA TÖÖTAMISE OHUTUSJUHEND
937
pdf
Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat
139
pdf
Spordi üldained 1 tase
16
doc
Töö käsitsi raskuste teisaldamisega seotud riskid ja nende riskide vähendamise võimalused
34
doc
Sportlase lihashooldus konspekt
28
pdf
Alaselja vaevused-referaat
28
docx
Töökeskkonna riskianalüüs
102
pdf
Luumurdude-pehmete kudede ja liigesvigastuste füsioteraapia



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun