Hambaarst
Töökirjeldus
Hammaste plombeerimine
Hambakivi eemaldamine
Hammaste väljatõmbamine
Hammaste juureravi
Proteesimine
Isikuomadused
Püsivus
Kohanemisvõime
Koostöövõime ja valmidus
Vastutusvõime
Täpsus
Suhtlemisoskus patsientidega ja kolleegidega
Käte osavus
Hambaarst Autor: Nastja Nerobova ERIALA • Hambaarsti töö on hammaste parandamine ja inimeste nõustamine hammaste tervishoiu ja hoolduse osas. • Kui patsient tuleb hambaarstile, siis uurib arst esmalt patsiendi kaebusi ja vaatab hambad üle. TÖÖTINGIMUSED • Hambaarstid töötavad polikliinikutes või erapraksises hambaravitehnikaga sisustatud kabinetis. • Hambaarsti tööruum peab olema hästi valgustatud ja puhas. • Hambaarsti töönädal on 4–5 päeva ja tööpäev kestab 6–8 tundi • Hambaarst kannab näomaski, kindaid, valget kitlit ja vajadusel ka kaitseprille TEADMISED • Hambaarstil peavad olema üldteadmised majandusest, loodusteadustest (keemia, bioloogia), inimese anatoomiast ja füsioloogiast, farmakoloogiast. • Erialateadmised on seotud hammaste ja suuõõne tervise ning patoloogiaga. OSKUSED • Hambaarst peab oskama ohutult käsitseda oma tööks vajalikke vahendeid.
Sisukord · Tiitelleht lk 1 · Sisukord lk 2 · Tööiseloom lk 3-4 · Töötingimused lk 5-6 · Kutsenõuded ja -eeldused lk 6-7 · Haridus ja väljaõpe lk 7-8 · Tööväljavaated lk 9 lk 2 Referaat Iluteenindaja elukutse Enelin Look Tartu Kivilinna Gümnaasium 8 a. klass 24.05.2009 a. Tööiseloom Iluteenindajad on klienditeenindajad, kes tegelevad inimese välimuse kujundamise ja hooldamisega. Nad tegelevad klientidega vahetult, pakkudes spetsialiseeritud teenuseid, mis aitavad klientidel saavutada paremat enesetunnet ja välimust. Iluteeninduse valdkonnas töötavad:grimeerija, jumestuskuntsnik,
Ametijuhend Massöör Ametikoht Anu Arak Teenistuja Koht asutuse struktuuris SPA Orhidee Vahetu juht Iluprotseduuride juht Alluvad Ei ole Esimene asendaja Teine massöör Kohustuslik hindamisvestlus vahetu juhiga Hindamine vähemalt 1 kord aastas. TÖÖ LÜHIKIRJELDUS Massööri töö eesmärgiks on pakkude SPA Orhidee klientidele kvaliteetset ja kliendi vajadustele vastavat massaažiteenust. Massööri kohustuste hulka kuulub ka om
paise vastu. Taime kõrvalmõjud. Tugev teoreetik. Hambaravi isa Pierre Fauchard - 1696a esimene hambaravi kabinet. 3 aastat hiljem Prantsuse kirurgia kolledzis hakati õpetama esimesi professionaalseid hambaarste. 1728 teos 848 lk ,,Suukirurgia ja hammaste ravi" anatoomia, ravi, taastamine, illustratsioonid. Kogu Euroopas oluline õpik, kadus käibelt habemeaja- hambaarst. kirurg. Tsentrum hambaravis Prantsusmaa. Järgnes Saksamaa, Inglismaa. Seoses Ameerika koloniseerimisega koondus ka hambaarst Inglismaalt USAsse. John Baker 1760 läks USAsse, tinglikult USA hambaravi algus. 19.sajand Ameerika hambaravis juhtiv riik. Kunsthambad. 1770 esimesed portselanist kunsthambad. Alexis Duchateau. 1790 disainiti esimene hambaravi tool Josiah Fagg. Pikendatud käepidemed, reguleeritav peatugi, konstrueeriti ka esimene jalgpedaaliga hambapuur. John Greenwood. Eestis 1930 aastatel aeglane jalgpedaal tõrkeks arstid. Mehaaniline asendus elektrilisega igale poole elekter ei jõudnud.
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Väikeettevõtluse eriala Ly Ploom PRAKTIKA ARUANNE Praktikapoolne juhendaja:Jlle Randjärv Koolipoolne juhendaja: Eva Vahtramäe, MA Mõdrik 2015 SISUKORD TEE PEATÜKKIDE KOHTA SISUKORD SISSEJUHATUS Praktika läbiviimiseks valisin ettevõtte Demos-Audit OÜ, mille peakontor asub Tartus. 1993. aastal loodud OÜ Demos-Audit alustas raamatupidamis- ja audiitorteenuste osutamisega Jõgevamaal Tormas. Kuna Demos-Audit teeb paljudele firmadele raamatupidamist, siis praktika juhendaja otsustas mind praktikale suunata Mustvee apteeki (kus raamatupidamise teenust osutatakse). Ka sellele firmale teeb Demos-Audit firma raamatupidamist. Praktika algas 08.12.2014 ja kestis kuni 13.03.2015. Praktika viisin läbi OÜ Mustvee Apteekis. Aruande kirjutamisel lähtusin nii parktikaprogrammis ette nähtud, kui f
Klienditeenindus ja teeninduskultuur Ester Raiend 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused · Teeninduslik hoiak Teenindaja isiksuseomadused ja hoiakud (positiivne või negatiivne suhtumine millessegi).
Klienditeenindus ja teeninduskultuur 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused · Teeninduslik hoiak Teenindaja isiksuseomadused ja hoiakud (positiivne või negatiivne suhtumine millessegi).
Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 1 2 Teeninduse kaks poolt Klienditeeninduse moodustavad · Materiaalne e a
Kõik kommentaarid