Kuidas ma teeksin Eestis heategevust miljoni euroga? Ollakse arvamusel et Eestis on heategevus alles lapsekingades nagu paljudki meie muud ühiskondlikud tegevused. Kuid samas on positiivne märgata, et heategevuse roll Eesti ühiskonnas on siiski viimastel aastatel märkimisväärselt kasvanud. Väga palju on märgata heategevusega seotud projekte ning tegevusi. Firma nime sidumine mõne heategevusliku projektiga on mõnes mõttes ka prestiizi küsimus. Ja õnneks siinjuures võidavad mõlemad pooled- abivajaja
,,Heategevus pole see, kui sa annad inimestele, mida sina tahad anda, vaid see, kui sa annad neile seda, mida neil vaja on." Terry Pratchett Maailmas on üle seitsme miljardi inimese, kuid mitte keegi meie seast ei ole niivõrd võimas, et pakkuda tervele inimkonnale enda näol õlga, millel nutta. Küll aga on meie võimuses muuta maailm õnnelikumaks paigaks ning seda ilma suurema vaevata, tuleb kõigest avada oma silmad ning märgata neid inimesi, kes meid igapäevaselt ümbritsevad. Juba vanarahva tarkus ju ütleb, et kus viga näed laita, seal tule ja aita. Kõik heateod saavad alguse märkamisest ning suurendatud tähelepanust ümbritseva suhtes tuleb vaadata enda ninaotsast kaugemale. Me ei kõnni mööda tänaval hüsteeriliselt nutvast inimesest, kuid teadaolevalt on suur osa meie seast väga kinnise iseloomuga persoonid, kes ei näita oma tundeid kunagi vabatahtlikult välja ning koguvad probleeme
Kuidas ma teeksin Eestis heategevust miljoni euroga? Eestis ei ole just suur valik, kus saaks teha heategevust. Teatud aladel on selgelt tunda probleeme, mis on hädavajalikud ning mis oleksid nende lahendused. Kõige kergem oleks teha vaade tulevikku ning statistikale põhinedes teha valik. Samas ei ole miljon eurot väga suur raha, et saaks ühele alale annetada raha tänapäeva tehnika soetamiseks või aidata organisatsioone või firmasid, et nad saaksid oma eesmärgid täita. Eestis ei ole tuletõrjujatel just kõige parem olukord sagedased depoode sulgemised kaotavad töökohti ning madal palk ei vääri nende töö raskust.Kõige ohtlikumaks peetakse põlevasse majja minemist, sest seal võivad päästjat varitseda ootamatud ohud: võib kuhugi kukkuda, midagi võib peale variseda, lisaks suits, ving, kuumus. Depoodes olevad sõidukid ei ole tänapäevase tehnikaga- tuletõrje, ekstraktsiooni- ning esmaabivarustusega- ning paljud on pärit ka nõukogudeajast, mis vajava
Heategu Heategu tähendab kellegi aitamist, hea tegemist, ilma, et midagi vastu loodetaks saada. Hea tegemine ei ole raske ja ei tähenda kohe seda, et peaks rikas olema. Heategu on kellegi teise aitamine, mitte sellepärast, et ise kasu saada, vaid selleks, et kellegi teise elu paremaks muuta. Endal hakkab kohe parem tunne, kui sa tead, et oled kedagi aidanud. Head saab teha mitmel viisil. Üheks võimaluseks on annetamine, mis on ka kõige lihtsam ja levinum. Eriti tänapäeval, kus ka telefoni teel on võimalik annetada. Tihti on televisioonis erinevaid reklaame, kus kutsutakse inimesi üles annetama, näiteks laste abistamiseks. Eriti on selliseid reklaame palju jõulude ajal, mis ongi hea tegemise aeg. Teiseks võimaluseks on teha vabatahtlikku tööd. Näiteks aidata mingit üritust korraldada. Töö ei ole vabatahtlik töö, kui sa ei taha seda teha. Vabatahtliku töö eest ei saada ka rahalist palka, vaid hoopis teadmisi ja kogemusi. Veel on ka võimaluseks näiteks toidupang
ja mugavad riided. Ülejäänu sõltub juba inimese enda tahtejõust ja visadusest, kui väga ta omale seatud eesmärki saavutada soovib. Sportides saab inimene kontrollida ja muuta oma tervist. Sellega õpib ta end paremini tundma, milleks ta on suuteline või mis võimeid ta omab. Sarnaselt ütles ka vana kreeka filosoof Sokrates:" Kui inimene jälgib oma tervist, on raske leida arsti, kes teaks temast paremini, mis on ta tervisele kasulik". Heategevus on meeli ergutav rõõm, mida saab inimene teha raha kasutamata ja samas ka midagi vastu ootamata. Inimene, kelle moraalsed väärtused on kõrged, paistab kõige paremini silma teiste seas kui ülla rüütlina ning kui juhtub ,et heategija ise peaks olema abivajaja, siis võib see ilmuda kusttahes, keda ta aidanud on. Nii nagu vanasõna ütleb, et kõige suurem rõõm on andjal. Aidates teisi saab saavutada hingepaitavat rahulolu, mis vangistab kõik argipäeva mured ja raskused
Näiteid sellisest käitumisest võib tuua poliitikast. Kuigi võimukandjate eesmärk peaks olema rahvale hea elu tagamine, siis tihti toimitakse hoopis enda huve silmas pidades ning just siin on raha suureks mõjutajaks. Tagajärjed võivad sellisel käitumisel olla erinevad, kuid kindel on see, et ausa inimese südametunnistusel on sellist koormat raske kanda. Rahaga saab teha ka palju head. Maailmas on miljoneid inimesi ja loomi, kes ise endaga hakkama ei saa ja vajavad abi ning just heategevus saab seda neile pakkuda. Suured annetused miljonäridelt või paljude inimeste väike panus- mõlemad muudavad abivajaja jaoks palju. Kuigi raha on väga mõjuvõimas vahend, siis inimsuhetes on see jõuetu. Siin peab paika ütlus, et õnne osta ei saa. Olen korduvalt kuulnud inimesi ohkavat: "Kui mul vaid oleks miljon krooni...". Need inimesed arvavad, et raha lahendaks kõik nende mured. Tegelikult aga ei tee paks rahakott kedagi ilusamaks, targemaks ega toredamaks
1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev
Kommunikatsioonitegevuse skaala äriorganisatsioonis võib olla väga lai: · kliendikommunikatsioon · turunduskommunikatsioon · meediasuhted · korporatiivkommunikatsioon, sh korporatiivne sotsiaalne vastutus · suhtekorraldus · sisekommunikatsioon · sotsiaalpoliitiline suhtekorraldus · finants- ja investorsuhted · kriisikommunikatsioon · sponsorlus ja heategevus. Ettevõtte kommunikatsioonitegevuse juhtimisel on võimalik kasutada kõiki eespool toodud kommunikatsioonitoiminguid. Eesti äriettevõtete praktika näitab, et eelisjärjekorras on turunduskommunikatsioon, kliendikommunikatsioon, korporatiivkommunikatsioon, meediasuhted ja sisekommunikatsioon. Teiste kommunikatsioonitoimingute kasutamine sõltub juba ettevõtte eripärast ja ei ole nii levinud. Kõige
Kõik kommentaarid