Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui püsikulud on 300000 eurot ja firma planeerib toote müüki hinnaga 15 eurot tükk, siis milline on kasumiläve punkt ühikutes ?
  • Kui palju peab tootja müü ?
  • Millal on uue toote hinna kujundamisel sobiv kasutada turu ammutamise („turu koorimise”) strateegiat ?
  • Milline on toote hinnaelastsus ?
  • Millal on tegemist hinnavälise konkurentsiga ?
  • Kui palju maksab toode nüüd ?
  • Milline on põhiprobleem, kui ettevõte tahab kasutada hinnapõranda hinnakujundusmeetodit (piirkulude hinnameetodit) ?
  • Milline väide on lõpptarbijate turu kohta õige ?
  • Milliseid termineid võib selle kohta kasutada ?
  • Mis on jääktulumäär ?
  • Millise näitaja teadmine on optimaalse hinna kehtestamiseks kõige kriitilisem ?
 
Säutsu twitteris
November 2013 ………………………………………….
HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA
  • Firma muutuvkulud tooteühikule on 8 eurot. Kui püsikulud on 300000 eurot ja firma planeerib toote müüki hinnaga 15 eurot tükk , siis milline on kasumiläve punkt ühikutes?
    Ühiku jääktulu =15-8=7
    Kasumiläve punkt ühikutes= 300000/7=42857,14…………………………………………………………………………………….
  • Tootja poolt soovitatud jaehind on 80 eurot tükk, millest jaemüüja hinnatäiend on 40%. Kui ühiku otsesed tootmiskulud ( töötasu ja materjal) on 20 eurot ühikule ja püsikulud on 40000 eurot, siis kui palju peab tootja müüma, et jõuda kasumilävele?
    ……………………………………………………………………………………..
    ……………………………………………………………………………………..
  • Kui tootmismaht kahaneb, siis ühiku muutuvkulud:
  • kahanevad samuti,
  • vähenevad,
  • jäävad samaks,
  • mitte ükski eelnev variant pole õige.
    4. Millistes tingimustes on turu hõlvamise (“suure turuosa”) strateegiat sobiv kasutada (rohkem kui 1 õige vastus)
  • nõudlus on elastne
  • toode on iseloomult massturundusele sobiv
  • konkurentide sissetung on tõenäoline
  • kiire raha sissekasseerimine turult on tähtis
  • meil on patent , mis kaitseb konkurentide turule tungimise eest
  • toode on väga ego-tundlik
  • Tarbijate väärtustaju ostu sooritamisel ei mõjuta
  • kaubamärgi maine
  • kaupluse maine
  • eelmised makstud hinnad
  • baashinnad
  • toote omahind
  • ükski eelnevalt loetletud teguritest
    6. Millal on uue toote hinna kujundamisel sobiv kasutada turu ammutamise („turu koorimise ”) strateegiat?
  • kui uue toote erakordsuse imidž on tähtis
  • kui suur müügikäive ja turuosa on tähtsad
  • kui tarbijad moodustavad nn massturu
  • kui on eeldusi masstootmise efekti saavutamiseks
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA #1 HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA #2 HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA #3 HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA #4 HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA #5
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-01-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 82 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kajajurgenson Õppematerjali autor

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    22
    doc
    Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused
    9
    doc
    Turunduse eksami küsimuste vastused
    79
    doc
    Majandusanalüüs
    110
    docx
    Turunduse alused konspekt
    126
    doc
    Lõpueksami küsimused ja vastused 2008
    1
    docx
    Rahvusvaheline turundus
    120
    docx
    TURUNDUSE ALUSED
    1072
    pdf
    Logistika õpik





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun