SWEDBANK AB TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI Koostaja: Gerili Narusing, K17 KÕ Rakvere 2017 1 SISUKORD 1ÄRIIDEE KIRJELDUS............................................................................................................3 2ÄRIPLAANI EESMÄRK.........................................................................................................4 2.1Ettevõtte missioon ja visioon.............................................................................................4 3ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS...............................................................................................5 4INFRASTRUKTUUR...............................................................................................................8 5SWOT-ANALÜÜS...................................................................................................................9 6RISKIANALÜÜS.......................................
hinne............................................12 10.Konkurents............................................. ...............15 11.Turundusplaan....................................... ...............17 12.Personal ja juhtimine.............................................18 13.Finantsplaneerimine............................... ..............19 ................................................................... .................20 1. Kokkuvõtte Üldiselt siis meie äriplaanist.. Meie äriplaan on teha üks võimas ja huvitav, täielik turismimagnet teha, ehk luua majutus, mis pakub ühtlasi ka jahindust. Isik kes soovib siia aja kinni panna, tal on võimalus nautida oma nädalavahetust, nautida metsa võlusi, samas aga küttida ise omale liha, kasvõi teha sellest õhutsöök, seda süüa mõnusalt õhtul lõkkeääres või olla oma mõnusas hüttis kaminatule saatel. Selline äriplaan ja idee on uudne, kuna sellist võimalust Eestis pole pakutud, ning see lööks läbi meie riigis
9) Kehtestatakse pakendi tagasiostu seadus- Makrokeskkonna sündmus. Mõjutab enamus ettevõtlusvaldkondi. 10) Kaupluseketid ostavad üha enam kaupu kindlatelt tootjatelt- Mikro- ja makrokeskkonna sündmus. Tootjate jaoks on see hea, kui pidevalt on kindlad kliendid ja kindlasti saavada ka need kauplused antud tootjate peale kindlad olla. Teistel tootjatel või uutele tegijatele on raske turul tegutseda või sinna siseneda ja seega majandus tegevus ei elavne. Turundusuuringute olemus, liigid ja ülesanded Milliseid andmeid vajaksite järgmise aasta jäätisemüügi plaani koostamiseks? Kuidas ja kust võib neid andmeid leida? Eelkõige on vajalikud andmed eelnevate aastate läbimüükide kohta. Kasuks tulevad märkused erakorraliste sündmiste kohta piirkonnas, mis võivad mõjutada kauba tarbimist. Lisaks on kasuks andmed, mis võimaldavad ennustada ilma. Turu-uuringu probleem Situatsioonikirjeldus:
MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele tegemist on funktsionaalse lojaalsusega, kui kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima hinnataseme või teeninduskvaliteedi puudujääke ja jätkab käimist samas kaupluses. Tal on mugav ja kasulik valida selle kaupluse tooteid või teenuseid. Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele tegemist on afektiivse lojaalsusega, kus kliendil on konk
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Strateegiline juhtimine ILUSAIM KLUBI Strateegiline plaan Juhendaja: Tallinn 2012 SISUKORD Ilusaim klubi Sissejuhatus Minu firma ,,Ilusaim klubi" tegeleb iluteenuste pakkumisega, pakkudes lisaks veel spordiklubi teenust ning erinevaid koolitusi. Soovi korral on võimalik ka rentida ruume, sünnipäevade või muude kokkutulekute jaoks. Minu väike ettevõte asub Harjumaal Tallinna linnas ilusas Nõmme roheluses. Hoone ümber on ka veidi maad, kus on võimalik samuti pidada soojemal ajal sünnipäevi või muid kokkutulekuid. Hoone asub metsa piiril. Alumisel korrusel asub administratsioon, ooteruum ja pood. Teisel korrusel on ilusalong, mis koosneb: kosmeetiku toast, juuksurite ruumist, kü
Tööjõunõudluse suurenedes alaneb töötuse määr 2012. aastal 11,2%ni ja 2015. aastaks alaneb tööpuuduse määr 7,6%-ni. Vastavalt elanikkonna tööhõive suurenemisele on suurenenud ka erinevate kaupade ja teenuste tarbimine. Erinevate näitajate alusel on maailmamajandus üle saamas 3 aastat kestnud mõõnast. Siiski on arengud riigiti väga erinevad. Euroala võlakriis jätkub endiselt ja sellest tingitud on Eesti majanduse kasvuhoog aastal 2012 raugemas. Eesti majandus kasvas alates 2011. aasta algusest kuni sügiseni varasemaid ootusi ületades. Seda toetas eelkõige soodsa turukonjunktuuri ärakasutamine, kuid ka sisenõudlus kosus järjest enam. Eesti ekspordimaht on pärast majanduslangust kasvanud muljetavaldavalt. Nii Eesti majapidamised kui ka ettevõtted ostsid rohkem kestvuskaupu, hoogustus investeerimistegevus ning julgemalt kaasati ka laenuraha. Jõulisemat majanduskasvu on saatnud prognoositust
vanurid kinos ning pubides. Samas võib ka suurendada teatritükkide reklaami noorte seas ning vastupidi kinodes näidata ka rohkem keskealisi ning vanemaid huvitavaid filme. Kiirtoitlustuse müügimaht ilmselt suureneb sel hetkel kui suure sündivusega perioodi lapsed koolieas on kuid väheneb nende keskikka jõudmisel. Restoranide käibe ajutine tõus kuna keskealised käivad tihedamini väljas söömas ning samuti ka gümnaasiumi või kõrgkoolide õpilased. Elanikkonna vananemise tendents aga võib restoranide teenistusele pikemas perspektiivis halvasti mõjuda, kuna vanurid enamasti ei saa endale väljas söömas käimist lubada. Käivet saab tõsta soodsate päevapakkumiste ja päevapraadidega. Raamatukauplused peaksid tähelepanu pöörama noorsookirjandusele ning õppekirjandusele ning uudiskirjandusele. Samuti vanade raamatute odavatele pakkumistele.
Juba praegu hinnatakse Eesti noorte seas Phat Farmi kvaliteeti ja disaini. Eelneva töö on teinud eelkõige selle kaubamärgi asutaja, ühtlasi ka hip-hop muusika viljeleja, Russell Simmons. Meie eesmärk on siseneda edukalt Eesti turule ning pakkuda kvaliteetseid kaupu noortele, kes hindavad originaalsust ja kvaliteeti. Samuti soovime saavutada vähemalt 40% turuosast. Poliitiline ja sotsiaalne keskkond kujunevad meie firma jaoks soodsaks- majandus stabiliseerub ning rahvaarv meie sihtgrupi näol kasvab. Turule kavatseme tulla läbi jaotuskanalite, milledeks valisime esialgu suuremad spordipoed. Hiljem on plaanis avada ka oma esinduspoed nii Tallinnas kui ka Tartus. Finantsprognoosidest selgus, et projekt on tulutoov ning kasulik ka investorile, kes ka sellesse uskus ning investeeris asutusse 500 000 krooni. 3
Kõik kommentaarid