TÕRVA GÜMNAASIUM Kristin Laas, Birgit Pinka, Eneli Uusmets 11.B klass AJALOOÕHTU 6. KLASSILE Praktiline töö Juhendaja: Eve Tilk Tõrva 2016 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS................................................................................................ 3 1.TÖÖ KÄIK..................................................................................................... 4 1.1 Materjalide kogumine............................................................................5 1.2 Ettevalmistused ajalooõhtuks...............................................................5 1.3 Mängude ettevalmistamine...................................................................5 2.AJALOOÕHTU.............................................................................
Kadrioru Saksa Gümnaasium MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6. KLASSIDE ÕPILASTE SEAS loovtöö Albert Korban, Rudolf Aun 7.B Juhendaja: Katre Tuisk Tallinn 2019 SISUKORD 1. SISSEJUHATUS …………………………………………………………………….. 3 2. TÖÖ KÄIK ……………………………………………………………………………4 3. UURIMUSLIK OSA ………………………………………………………………….5 4. KOKKUVÕTE ………………………………………………………………………..6 5. LISAD ……………………………………………………………………………….. 7 SISSEJUHATUS 2 Meie soovisime te
Olen tänulik………., et ta oli nõus olema meile juhendajaks. Tänan väga hea koostöö eest …...ja….... 3 Loovtöö etapid ja nende kirjeldused 1.1. Teema valimine Eelmise aasta kevadel saime teada loovtöö teemad. Mõtlesime juba enne teemade teada saamist, et oleks huvitatud just taolisest teemast, nagu meil valitud sai. Otsustasime minna ……….., kes oli nõus meile juhendajaks olema, loovtööst rääkima. 1.2. Ajakava koostamine Nõustusime õpetaja paika pandud ajakavaga. 1.3. Ettevalmistused tunniks Käisime mitmeid kordi õpetajaga rääkimas tunni ajakavast. Kui olime õpetajaga kokku leppinud, millal tund toimub ja rääkinud sellest, milliseid tegevusi võiks tunnis olla, panime paika ka täpsema tunnikava. Enne tunni algust käisime mängudeks vajalikke asju: palle, torbikuid jne võtmas. Võistluste jaoks kasutasime väikeseid rõngaid, kõndimistorbikuid ja palliga tasakaalu harjutava mänguasja. 1.4
KOHTLA-JÄRVE JÄRVE VENE GÜMNAASIUM Anasstassia Aboljanina Anna Lipskaja 11.B klass MULTFILMIKANGELASTE MÕJUST 11. KLASSI ÕPILASTELE Uurimistöö Juhendaja E.Prave Kohtla-Järve 2013 Sisukor Sissejuhatus.................................................................................................................................3 1. TEOREETILINE TAUST.......................................................................................................4 1. 1Mõju mõiste......................................................................................................................4 2. EMPIIRILINE TAUST...........................................................................................................7 2.1. Meetodi valiku põhjendus..........
Loksa Gümnaasium Arvuti ja interneti kasutamine 8.a klassis III. kooliastme loovtöö
................11 5.3 Kris Õmbluse teekond jalgpallis..................................................................11 6. Saalijalgpall...................................................................................................... 12 7. Turniiriks valmistumine.................................................................................... 12 7.1 Reeglid........................................................................................................ 14 7.2 Turniiri läbiviimine....................................................................................... 16 7.3 Turniiri statistika ja tulemused....................................................................16 Kokkuvõte............................................................................................................. 17 Kasutatud kirjandus.............................................................................................. 18 Lisad.......................................................
Samuti meeldib meile õpetaja Peedu Alas, kes on väga hea juhendaja. Eesmärk oli luua kooli õpilastele huvitav vabaaja veetmise vahend, mis oleks ka arendav. Rajad ei ole mõeldud väljas mängimiseks, küll aga on nad teisaldatavad. Töö ülesehitus: Teemale vastava info otsimine internetist. Vajaliku materjali koguse arvutamine. Tööjooniste valmistamine ja mõõtmestamine. Elementide osade väljasaagimine ja koostamine. Elementide viimistlemine. Kirjaliku osa koostamine. 1 TÖÖKÄIK 3 Esmalt otsisime internetist ideid minigolfi radade kuvandamiseks. Leidsime palju vajalikku informatsiooni kodulehekülgedel: http://www.happygolf.lt/e-shop/more/3, http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Minigolf_Karmiel.JPG, kuid paljud ideed mõtlesime ise
Tallinna 32. Keskkool Jasper Laur ja Eliise-Kristiina Altmäe 8.a klass KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE Loovtöö Juhendaja: õpetaja Maarit Jõemägi Tallinn 2017 SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................................................3 1 praegune kehalise kasvatuse ainekava................................................................................5 2 Kehaline kasvatus läbi õpilaste silmade..............................................................................6 3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk.......................................................................9 kokkuvõte............................................................................................................................13 kasutatud kirjandus........................................
Kõik kommentaarid