Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Gümnaasiumi majanduse äriplaan (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Gümnaasiumi majanduse äriplaan #1 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #2 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #3 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #4 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #5 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #6 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #7 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #8 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #9 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #10 Gümnaasiumi majanduse äriplaan #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 40 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kaisaliisaj Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
doc

Praktika

SISUKORD SISUKORD...................................................................................................................................................................1 SISSEJUHATUS..........................................................................................................................................................2 ISIKLIKE EESMÄRKIDE JA ÜLESANNETE PÜSTITUS .....................................................................................................2 VALITUD PRAKTIKAETTEVÕTE - VALIKUKRITEERIUMID............................................................................................2 1. ETTEVÕTTE TEGEVUSE ANALÜÜS.................................................................................................................3 1.1 PRAKTIKAETTEVÕTTE KIRJELDUS ­ TEGEVUSALA, PEAMISED PAKUTAVAD TOOTED JA TEENUSED.....................3 1.1.1 Ettevõtte kujunemislugu...............................................

Äritegevuse alused
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

Pärnu Ülejõe Gümnaasium OÜ Äriplaan Koostas: Triin Kolk Juhendaja: Kristi Suppi Pärnu 2012 Sisukord 1. Kokkuvõte...............................................................................................................................3 1.1. Ettevõtte põhiandmed ......................................................................................................... 3 1.2. Ettevõtte taustaandmed........................................................................................................ 3 1.3. Äriidee..................................................................................................................................3 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated............................................................................. 4 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus....................

Majandus
thumbnail
38
docx

Äriplaan pizza koju

50 5.90 hakklihapitsa 7.50 5.90 kebabipitsa 7.50 5.90 jalapenopitsa 7.50 5.90 RISKIANALÜÜS OHUTEGUR RISKI ISELOOM KUIDAS ENNETADA Tururisk  Tarbijate eelistuste muutumine Keskenduda kliendi  Majanduse ebastabiilsus  Uued konkurendid soovidele, plaan lisada  Ostujõu langus menüüsse Hiinatoit, mis samuti oleks Võrus esmakordne Juhtimisrisk Tulude vähenemine ebaefektiivse Palgata lisaabi

Ettevõtlus alused
thumbnail
20
docx

Õpimapp

9) Kehtestatakse pakendi tagasiostu seadus- Makrokeskkonna sündmus. Mõjutab enamus ettevõtlusvaldkondi. 10) Kaupluseketid ostavad üha enam kaupu kindlatelt tootjatelt- Mikro- ja makrokeskkonna sündmus. Tootjate jaoks on see hea, kui pidevalt on kindlad kliendid ja kindlasti saavada ka need kauplused antud tootjate peale kindlad olla. Teistel tootjatel või uutele tegijatele on raske turul tegutseda või sinna siseneda ja seega majandus tegevus ei elavne. Turundusuuringute olemus, liigid ja ülesanded Milliseid andmeid vajaksite järgmise aasta jäätisemüügi plaani koostamiseks? Kuidas ja kust võib neid andmeid leida? Eelkõige on vajalikud andmed eelnevate aastate läbimüükide kohta. Kasuks tulevad märkused erakorraliste sündmiste kohta piirkonnas, mis võivad mõjutada kauba tarbimist. Lisaks on kasuks andmed, mis võimaldavad ennustada ilma. Turu-uuringu probleem Situatsioonikirjeldus:

Turundus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun