Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #1 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #2 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #3 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #4 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #5 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #6 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #7 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #8 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #9 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 57 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kristi Laan Õppematerjali autor
Too on valmistatud õppeaines Hinnapoliitika ning strateegia. Uuringu käigus külastasin Tartu erinevaid jaekauplusettevõtteid, kus Fazeri saiaküpsetuslett on olemas ning analüüsisin pakutavate toodete sortimenti ning hindasid (mis hinnad kus on ning mis võib erinevate hindade põhjuseks olla).

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
rtf

Nimetu

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor KOLME KONKUREERIVA ÄRIETTEVÕTTE TURUNDUSMEETMESTIKU VÕRDLEV ANALÜÜS Astra Säälik Juhendaja: Priit Tannik TARTU, 2011 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................................... SISSEJUHATUS........................................................................................................................................... ÄRIETTEVÕTETE ÜLDISELOOMUSTUS................................................................................................ AS Kalev Chocolate Factory..................

Kategoriseerimata
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI ÕPPERESTORAN JA TARTU KAUBAMAJA AS Praktikaaruanne Juhendaja: Vetka Vaike Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ ülesannete lühikirjeldus

Klienditeenindus
thumbnail
15
docx

Ettevõtte analüüs -Selver AS

põhimõtetel toimivaks kaupluseketiks kasvas välja igapäevase töö käigus. Aastatel 1998-2001 kujundati Selver ketiks, millel on ühtsed väärtused, arengueesmärgid ning identiteet. 2002. aasta oli Selveri jaoks aktiivse laienemise ja arengu aasta, mil Selver kahekordistas oma kaupluste arvu ning laienes pealinnast väljapoole. Teine aktiivne laienemisaasta oli 2005 - lisandus 9 uut Selverit. Selveri ketti kuulub hetkel 34 kauplust, neist 11 Tallinna erinevates piirkondades. Iga Selveri nimi viitab enamasti piirkonnale või linnajaole, kus Selver asub. Selveri missioon ehk peamine eesmärk on luua ja hoida kliendi usaldust. Loovad sõbraliku õhkkonna, teenindavad kiiresti ja asjatundlikult, pakuvad kvaliteetseid kaupu ja Selveri Köögi maitsvaid tooteid. Selveri kauplused asuvad liikluse sõlmpunktides ja võimaldavad seetõttu kliendile kiiret ja mugavat poeskäiku. Selveri eripäraks on oma Selveri Köök , mis pakub laias valikus maitsvaid ja

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
24
odt

Raamatupidamise praktika aruanne

2 2 ETTEVÕTTE TUTVUSTUS Selver on Eesti tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte. Selveri kaupluse ketile pandi alus 1995. Aastal, mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver. Aastatel 1998-2000 kujundati Selver ketiks, millel on ühtsed väärtused, arengueesmärgid ning identiteet. Selveri ketti kuulub hetkel 35 kauplust, neist 11 Tallinna erinevates piirkondades. Iga Selveri nimi viitab enamasti piirkonnale või linnajaole, kus Selver asub. Selveri eripäraks on Selveri Köök, mis pakub laias valikus maitsvaid ja uudseid salateid, kulinaari- ja pagaritooteid. Lisaks on Severil juba suur hulk oma kaubamärki kandvaid tooteid, mis on valmistatud spetsiaalselt Selverile. Selveris töötab üle Eesti kokku ca 3000 inimest. Selveri missioon e. peamine eesmärk on luua ja hoida kliendi usaldust. 2.1 Selveri struktuur (Joonis 1)

Praktika aruanne
thumbnail
27
doc

Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

ETK-le kuuluvad Maksimarketi, Konsumi, EDU, A, A ja O, E-Ehituskeskuse, Säästu, Hüva ja Säästukaardi kaubamärgid. EESTI TARBIJATE ÜHISTUD ASUTAMISE JÄRJEKORRAS: · Antsla (18.09.1902) · Pärnu MÜ (17.11.1902) · Rapla TÜ (04.04.1904) · Vändra TÜ (29.12.1904) · Saaremaa TÜ (10.11.1905) · Räpina TÜ (18.08.1906)-2006.a · Hiiumaa TÜ (09.05.1907) · Viljandi TÜ (26.01.1908) · Tartu TK (20.09.1908) · Lihula TÜ (12.10.1908) · Laekvere TÜ (25.03.1909) · Harju TÜ (13.08.1909) · Keila TÜ (27.08.1909) · Abja TÜ (18.09.1909) · Tõrva TÜ (18.08.1910) · Väike-Maarja TÜ (25.09.1910) · Haapsalu TÜ (03.04.1911) · Kilingi-Nõmme MÜ (26.04.1911) · Järva TÜ (03.09.1911) · Võru TÜ (03.11.1911) · TÜ Oma (23.05.1913) · Põltsamaa MÜ (02.01.1914) · Eesti Tarbijateühistute Keskühistu (07.05

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
39
doc

TOIDU- JA ESMATARBEKAUPADE JAEMÜÜGI ETTEVÕTTLUSEKSKKOND LÄTIS

(Vaarmets 2006) Laienemisotsuse tulemusena on mitmed hulgimüügifirmad, tootjad ja koostööpartnerid otsustanud Selveri plaanidega kaasa tulles samuti Lätti laieneda. Põhjuseks on kindlasti ka asjaolu, et sisseostu hakatakse koordineerima tsentraalselt ja põhiline koostöö jätkub juba tuttavate inimeste vahel. Kauplusepõhises tellimises hakatakse koostööd tegema Eesti firmade Läti filiaalidega. Hankijatega seoses on oluline nende hinnakujundus, tooteinfo tõlkimine, valuutaga seotud küsimused ja hindade ümmardamise küsimused valuuta konverteerimisel. Hankijate seas on põhiliseks muutuseks kaupade erinevus Lätis ja Eestis. Kaubavaliku tegemine on üks olulisemaid otsuseid mis mõjutab Selveri edukust Läti turul. Kuna Eestis on koostöö hankijatega juba 18 välja kujunenud ning levinud on elektrooniline andmevahetus, loodetakse sarnasele kiirele organiseeritusele ka Lätis

Ettevõtemajandus
thumbnail
96
doc

Toidukaubaõpetus

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Nimi ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Nimi, MA Mõdriku 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................................................4 1 KAUBAMÄRGI MÕISTE, ARENG JA KAITSE...........................................................5 1.1 Kaubamärgi mõiste.....................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi liigid.......................................................................................................5 1.3 Kaubamärgi ajalugu maailmas...................................................................................6 1.4 Kaubamärgi ajalugu Eestis..................................................................................

Kaubandus
thumbnail
110
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Liina Maasik, MA Mõdriku SISUKORD SISUKORD..........................................................................................................................2 SISSEJUHATUS..................................................................................................................4 1KAUBAMÄRK.................................................................................................................5 1.1Ajalooline taust ja areng.............................................................................................5 1.2Kaubamärgi kaitse.......................................................................................................7 2KAUBAMÄRK LEIBUR..................................................................................................8

Toidukaubaõpetus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun