TALLINNA TEENINDUSKOOL Regina Klotskova 011PK Fazer Referaat Juhendaja: Eha Martma Tallinn 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS.......................................................3 FAZERI VÄÄRTUSED JA LOOME MAITSE ELAMUSED..4 FAZERI TOOTED....................................................5 MINU PERE EELISTUSED.........................................6 RUKKILEIVA AJALUGU..........................................7 LEIVA- JA SAIA TOOTED ERIVAJADUSTEGA INIMESTELE...
1. Sissejuhatus Antud töö eesmärgiks oli uurida Fazeri saiaküpsetusleti hinnakujundust Tartu erinevates jaekauplustes. Kogusime andmeid 3 erinevast jaekaubandusettevõttest, kus see lett on olemas. Käesolevas uurimuses analüüsime Ringtee Selveri, Kaubamaja Toidumaailma ja Rimi Hypermarketi Fazeri saiatoodete sortimenti ning tarbijale kujundatud hindu. Töö käigus külastasime kõikide Tartus esindatavate jaekaubanduskettide poode, kuid selgus, et Fazer on esindatud neist vaid kolmes eelpool nimetatutest. 3 2. Fazer Eesti AS tutvustus Fazeri pagaritööstused (Fazer Leipomot OY) on Soome juhtiv pagaritööstusettevõte, mis kuulub 1891. aastal asutatud Fazeri kontserni. Pagaritööstused asuvad lisaks Soomele ka Eestis, Lätis, Leedus, Rootsis ja Venemaal. Fazeri
.................................................................. SISSEJUHATUS........................................................................................................................................... ÄRIETTEVÕTETE ÜLDISELOOMUSTUS................................................................................................ AS Kalev Chocolate Factory..................................................................................................................... AS Fazer.................................................................................................................................................... AS Laima................................................................................................................................................... TOOTED. TOODETE SORTIMENDI ANALÜÜS...................................................................................... AS Kalev Chocolate Factory tooted..................................
Pühendumine kliendile Meie klientide vajadused on aluseks kõigile meie sisemistele ja välistele tegevustele. Suurepärane kvaliteet Meie tugevus suutlikkus toota tooteid, teenuseid ja maitseelamusi kõrgeima kvaliteediga. Meeskonnavaim Hea koostöö annab meile võimaluse võita klientide usaldust ja saavutada meie ühiseid eesmärke. Neid väärtusi järgime me oma igapäevases töös, mida teeme alati südamega. Ajalugu: Maitseelamusi enam kui 100 aastat! Fazer äriidee on olnud edukas rohkem kui 100 aastat ning pisikesest kondiitriärist on välja kasvanud rahvusvaheline kontsern. Fazeri tuntumad brändid on tugeval turupositsioonil ja avatud uuendustele. Tuntumad brändid on maiustuste maailmas Karl Fazer, Dumle, Geisha ja Tutti Frutti.Fazer toitlustusteenused on Eesti turul tuntud Amica brändinimega. pagaritooteid müüakse samuti Fazer kaubamärgi all. Rakvere Lihakombinaat on Balti riikide suurim lihatoodete valmistaja. Oleme turuliidrid
SISUKORD Sissejuhatus 4 1. SRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI TEOREETILINE OLEMUS 6 1.1 Kättetoimetamissüsteem 7 1.2 Rajatise kujundus 12 1.3 Asukoht 15 1.4 Järjekordade haldamine 17 1.5 Teenindustase 20 1.6 Kvaliteet 24 1.7 Mahu ja nõudluse juhtimine 29 1.8 Informatsioon 32 2. ESMOFON AS TEGEVUSE ANALÜÜS 33 2.1 Esmofon AS lühitutvustus 33 2.2 Esmofon AS teenusepakett 35 2.3 Strateegilise teeninduskontseptsiooni o
Tartu Kutsehariduskeskus Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus Referaat Koostaja:Klaarika Leppik 2008 Sisukord lk 2 Sissejuhatus lk 3 ETK lk 4-7 Põlva Tarbjate Ühistu lk 8-10 Selver lk 11-14 Comarket lk 15 Rimi ja säästumarket lk 16 Prisma Peremarket lk 17-20 Maxima lk 21-22 Ektoni hulgikaubandus lk 23 Õiglase kaubanduse ajalugu lk 24
Mainori Kõrgkool Kvaliteedijuhtimine Quality Management (õppematerjal) Koostanud: dotsent Katrin Kreegimäe Tartu 2009 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................4 1. Kvaliteedi olemus............ ....................................................................................5 1.1.Toote kvaliteet..................................................................................................6 1.2.Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5.Kvaliteedi t?
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09KÕ Nastasja Musienko STRATEEGILISE JUHTIMISE PRAKTIKA aruanne õppejõud: Ain Suurkaev Mõdriku 2012 SISUKORD Sissejuhatus. Minu strateegilise juhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Praktikaaruandega tahan välja tuua olulise osa nii juhtimises kui ka väljakujunenud juhtimise strateegiates,millist rolli see mängib,millised on eesmärgid ja ülesanded. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, strateegilise dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teen
Kõik kommentaarid