Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtte infosüsteemid nr 2 (1)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas äritehingute töötlemine on seotud ettevõtte strateegiaga?
  • Kuidas infosüsteemid on seotud ettevõtte juhtimistasanditega?
  • Kuidas infosüsteemid aitavad juhtidel oma rolli täita?
  • Kuidas infosüsteemid aitavad ettevõttel teovõimet suurendada?
  • Mitu tahvlit sokolaadi me eile tootsime?
  • Palju meil täna on laos suhkrut?
  • Mitu kauplust meie sokolaadiga kaupleb?
  • Kui palju raha kulub sokolaadi pakendamisele?
  • Millised on trendid?

Lõik failist

Ettevõtte infosüsteemid nr 2 #1 Ettevõtte infosüsteemid nr 2 #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 92 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor TENELI Õppematerjali autor
1. Kuidas äritehingute töötlemine on seotud ettevõtte strateegiaga? 
2. Kuidas infosüsteemid on seotud ettevõtte juhtimistasanditega?
3. Kuidas infosüsteemide abil on võimalik tihendada koostööd tarnijate ja klientidega?
4. Kuidas infosüsteemid aitavad juhtidel oma rolli täita?
5. Kuidas infosüsteemid aitavad ettevõttel teovõimet suurendada?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

Managment of IT

konkurentsivõimet tõsta otstarbekamate IT rakenduste ja efektiivsemate investeeringute kaudu. Infotehnoloogia on valdkond, kus tõelise edu tagab vaid kõigi oluliste osapoolte: strateegide (tippjuhtide), ärijuhtide, tehniliste asjatundjate (IT spetsialistide ja arvutifirmade) ning kasutajate üksteisemõistmine ja koostöö. Hinnates IT strateegia vajadusi igal konkreetsel juhul tuleb arvestada ka järgnevaga: · Valik. IT arendusprojektide valimine tuleb teostada ettevõtte strateegilistest prioriteetidest lähtudes ­ tuleb hinnata ühtses kontekstis kõigi ettevõtte valdkondade arendusprojektidega. Valiku etapp lõpeb käivitatud projektiga, millele on kinnitatud vastutajad, ajakava ja eelarve. · Muudatused. Tuleb arvestada, et uus IT rakendus toob ettevõttes endaga kaasa tihti suuri töökorralduse muutusi. · Raha. Lisaks traditsioonistele IT kulude ja eelarvetele tuleb suuremat rõhku panna uute strateegiliste IT projektide

Arvutiõpetus
thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

Ettevõtet defineeritakse kui vastastikuses sõltuvuses olevate ressursside (inimesed, protsessid, vastutused ja alluvusseosed, toetavad tehnoloogiad ja kapital) eesmärgipärast kombinatsiooni (n.ö. võrku), mis on: 1. vastastikuses koostoimes selleks, et koordineerida funktsioonide täitmist; vahetada informatsiooni; hankida rahastamist; luua töövooge; teha otsuseid jne 2. koostoimes keskkonnaga selleks, et saavutada ettevõtte eesmärke läbi keeruka vastastike koostoimete võrgu, mis on laiali jagatud üle geograafiliste asukohtade ja aja See definitsioon määratleb ettevõtet äri- ehk toimimis-/tegutsmissüsteemina (business system). Lisaks saab ettevõtet defineerida töösüsteemina (work system), kus inimesed ja/või masinad teevad tööd kasutades informatsiooni, tehnoloogiat ja muid ressursse eesmärgiga luua tooteid ja teenuseid

Infoharidus
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

· andmete edastamisel peab olema kasutatud korrektset meediat Vastavalt infovajadustele on vaja organiseerida infotöökorraldus või ­protsessid ning organiseerida infotööprotsesside jaoks vajalikud andmed ja nende paiknemine andmehoidlates. Organisatsioonis peab olema süsteem, mille eesmärkideks on: · pakkuda kvaliteetseid andmeid kvaliteetse informatsiooni jaoks organisatsiooni liikmetele ja temaga suhtlejatele, et toetada neid otsuste tegemisel · rahuldada ettevõtte iga (juhtimis-)taseme (töötaja/keskastme juht/tippjuht) infovajadusi nende kohustuste täitmisel (otsuste elluviimisel) organisatsioonis Sellist süsteemi nimetatakse infosüsteemiks. Infosüsteem (IS) (infotöö, süsteemitöö) Organisatsiooni info- ja süsteemitöökorraldus koos vastavate reeglite ja infotehnoloogiliste vahenditega Infotöö on töö, mille käigus toimub andmete:

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
94
docx

Juhtimise alused - slaidid piltidega ja kahed eksamiküsimused

� EMT tegutseb teenusepakkujana telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia vallas. EMT omab, haldab ja juhib telekommunikatsioonivõrke kohalikul turul. EMT arendab ja turustab telekommunikatsiooni ning infotehnoloogia teenuseid, lahendusi ja keskkondi. Näiteid elust- Swedbank .� Missioon .� Tundes oma klientide vajadusi, saame neile pakkuda kõige sobivamaid finantslahendusi ning seeläbi parandada nende igapäevast elujärge. Selle tulemusena suudame pidevalt suurendada ettevõtte väärtust ning anda positiivse panuse ühiskonna arengusse. .� Visioon .� Me tahame saada Põhja- ja Baltimaade juhtivaks finantsasutuseks. Olla juhtiv tähendab meile: suurimat kliendirahulolu; suurimat kasumlikkust igal koduturul; olla atraktiivseim tööandja igal koduturul. Taktikaline planeerimine .� Taktika keskendub peamiselt inimestele ja tegevustele, strateegia ressurssidele, keskkonnale ja missioonile. .� Taktika ja strateegia on alati seotud

Juhtimispsühholoogia
thumbnail
21
doc

Juhtimine, juhtimisaluste eksami vastused

sisemises koostegevuses ning seetõttu peetakse neid selles org-s õigeks ja õpetatakse uutele liikmetele kui sobivaid tunnetus- , mõtlemis- ja käitumisviise. Oluline on org liikmetele omased ühised väärtushinnangud, mis on aluseks otsuste tegemisel ja sanktsioonide rakendamisel. Org kultuur määrab, kuidas peab tööd tegema, mis on lubatud, mis keelatud, milline õige, milline vale käitumine. See ühtlustab töötajate käitumist, muudab ettevõtte funktsioneerimise stabiilsemaks, vähendab vajadust formaalse juhtimise ja formaalse kontrolli järele. Organisastiooni kultuuri määravad teatud kirjutamata seadused, mis on kujunenud koos organisatsiooniga. Seega kujuneb organisatsiooni kultuur välja juba organisatsiooni loomise käigus ja hiljem on seda raske muuta. Org kultuur määrab väärtused, juhtivad uskumused ja mõtteviisid, mida jagavad omavahel ühe org liikmed ning õpetavad ja annavad edasi org uutele liikmetele.

Juhtimine
thumbnail
15
doc

Juhtimine

organisatsioonis teaduslikult põhjendada, avastada selle üldisi seaduspärasusi ja luua mudeleid juhtimise tõhustamiseks. Nad uurivad töötajate motivatsiooni, nende töössesuhtumisega seotud küsimusi, tööga rahulolemist mõjutavaid tegureid, käitumist grupis ja gruppidevahelist käitumist. Koolkonna üheks eesmärgiks on näidata inimese käitumise neid iseärasusi, milliseid juht peab ettevõtte huvides arvestama. Tähelepanu pööratakse juhtimise sotsiaalpsühholoogilistele külgedele ja meetoditele, milledele eelnevad koolkonnad osutasid vähem tähelepanu. 14. Enamlevinud kvantitatiivsete teooriate põhiseisukohad 1.Kvantitatiivne juhtimisteadus (Management science) ...eeldab matemaatiliste mudelite ja statistiliste meetodite kasutamist ­ leiab rakendamist tootmisettevõtetes esma- ja keskastmejuhtimise tasandil, näit laovarude juhtimisel, org

Juhtimine
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

4. müük ja turundus – toote või teenuse info viimine klientideni, tutvustades nende omandamise ja kasutamise võimalusi. 5. teenindus– tegevused, mis seonduvad teenuste osutamisega toote väärtuste suurendamiseks või säilitamiseks nt paigaldus, remont, koolitus, varuosade tarnimine, toote kohandamine Abitegevusalad- toetavad põhitegevusi ja üksteist, tagades tegevussisendi hankimise, tehnoloogia, inimressursid ja erinevad ettevõtet hõlmavad funktsioonid. 1. Ettevõtte infrastruktuur – funktsioonid, mis tagavad igapäevaste tegevuste efektiivsuse, näiteks raamatupidamine, seadusandlus, haldusjuhtimine; 2. Personalijuhtimine – ettevõtte ja töötajate vahelised suhted. Tegevused, mida tehakse selleks, et töötajaid motiveerida ja arendada; 3. Tehnoloogia arendamine – tegevused, mis on seotud info haldamise ja kasutamisega teadmiste baasi tõstmiseks. Tehnoloogia arenguga ajas; kaasas käimine 4

Väärtusahele juhtimine
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

>1950ndad / 60ndate algus. Logistilisi süsteeme ei planeeritud ega määratletud. Tootjad tootsid, jaemüüjad tegelesid jaemüügiga, kuidas kaubad tootjatelt poodidesse / lõpptarbijatele jõuavad, oli kõigi jaoks kõrvalise tähtsusega. Jaotuslogistika all mõisteti laialivedu. Enamusel tootjatest omas suurt transpordivahendite parki oma toodete kohaletoimetamiseks. Kontroll jaotustegevuse üle vähene, koordinatsioon jaotusega ja hangetega seotud ettevõtte funktsioonide vahel puudus. 1960-ndad / 70-ndate algus. Jaotuslogistika (physical distribution) kontseptsiooni teke ja areng. Ettevõtte transpordi-, ladustamis-, kaubakäsitlus- ja pakkimistegevuste vahelise vastasmõju teadvustamine. Nende sidumine ühtseks süsteemiks ühtse juhtimise all efektiivsuse suurendamise eesmärgil. Kõige aktiivsemad jaotuslogistika arendamisel olid tootmisfirmad kui tarneahela tegevust määrav ja kontrolliv lüli 1970-ndad. Muutused tarneahela struktuuris

Logistika




Kommentaarid (1)

tsakuhhin profiilipilt
Allan Tsakuhhin: Mõned küsimused veidi ebamääraselt vastatud
12:03 05-06-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun