Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtte iseloomustus (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Ettevõtte iseloomustus #1 Ettevõtte iseloomustus #2 Ettevõtte iseloomustus #3 Ettevõtte iseloomustus #4 Ettevõtte iseloomustus #5 Ettevõtte iseloomustus #6 Ettevõtte iseloomustus #7 Ettevõtte iseloomustus #8 Ettevõtte iseloomustus #9 Ettevõtte iseloomustus #10 Ettevõtte iseloomustus #11 Ettevõtte iseloomustus #12 Ettevõtte iseloomustus #13 Ettevõtte iseloomustus #14 Ettevõtte iseloomustus #15 Ettevõtte iseloomustus #16 Ettevõtte iseloomustus #17 Ettevõtte iseloomustus #18 Ettevõtte iseloomustus #19 Ettevõtte iseloomustus #20 Ettevõtte iseloomustus #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-03-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor SiretTara Õppematerjali autor
Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

TALLINNA TEENINDUSKOOL PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN Praktikaaruanne TALLIN 2010 Sisukord:........................................................................................................Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST..........................................................................................................5 2.1 Teenindusvormid ja teenindajate arv..................................................................................................................5 2.2 Teenindajate kohustused ja tööjaotus teiste struktuuriüksustega....................

Hotellimajandus
thumbnail
3
docx

Väärtused Eesti organisatsioonides

Väärtused Eesti organisatsioonides Analüüs Valisime oma anlüüsi teemaks ,, Väärtused Eesti organisatsioonides", sest arvame, et väärtused on justkui juhtimisinstrument ­ ettevõtte tuum, millest organisatsiooni liikmed peaksid oma tegevustes lähtuma. Selleks, et see effektiivselt toimiks on vajalik antud väärtused organisatsiooni liikmete vahel korrektselt ja selgelt lahti seletada, tuues välja kõige olulisema ning kujundades väärtusi kui kindlaid käitumisjuhiseid. Tänapäeva arenevas, globaalses ühiskonnas on äärmiselt oluline ettevõttetel, kes tegutsevad oma ühise eesmärgi nimel ja erinevates kultuurilistest

Majandus
thumbnail
12
doc

KODUTÖÖ MUUDATUSTE JUHTIMINE

EESTI HOTELLI- JA TURISMIKÕRGKOOL Siret Tara MUUDATUSTE JUHTIMINE HM33 Juhendaja: Urmas Orula TALLINN 2011 Sissejuhatus: Muutuste elluviimine organisatsioonis toob kaasa selle liikmetele vajaduse muuta oma käitumisi ning eeldab uute oskuste omandamist. Oskuste omandamisel on vajalik silmas pidada järgmisi etappe: (a) teadvustamine, et oskused on vajalikud, (b) arusaamine, millised oskused on vajalikud ning (c) harjutamine. Muudatuste elluviimise protsessid: Artikkel Äripäevast (http://www.ap3.ee/?PublicationId=31503ED6-39D4-4163-9D98- 74AA1E3959CE&code=4658/uud_uudidx_465807) ’’Radissoni hotelliketti haldav Rezidor võtab Baltimaades ja Peterburis üle kümme Norra ettevõttele Linstow kuuluvat hotelli. Eestis lähevad Radissoni kaubamärgi alla Reval Hotelsile kuuluvad Olümpia ja Central. Me kasvame tempos üks hotell nädalas. Kui me hotellihooneid oma

Hotellimajandus
thumbnail
7
pptx

Hotell Olüpmia ajalugu läbi aastakümnete

Hotell Olüpmia 26-korruselise Olümpia hotelli karkassi rajamisega tehti algust 1976. aastal. Hotell ehitati Tallinna kesklinna aadressile Liivalaia 33. Maja projekteerisid A. Andressoo, Toivo Kallas ja Rein Kersten. Esialgu oli mõttes luua kaksiktornid, sest rahastajaidki oli kaks: Inturist ja Tallinna Hotellikoondis. Teiseks põhjuseks oli olnud ka soov, et hotellikülastajad ja välismaalased puutuksid võimalikult vähe kokku. Sellest on hiljem ka tulnud torni jagamine kaheks osaks. Olümpia hotelli rajamine 1976. Olümpia hotelli ehitamine aastal 1978. aastal Hotelli Olümpia avamine 17. Suveolümpia Purjeregati puhuks oli N. Liidu tippsündmus. 6. aprillil 1980. aastal toimunud tolle aja moodsaima hotelli avamisüritusel osalesid EKP KK esimene sekretär Karl Vaino, Eesti NSV Ministrite Nõukogu esimees Bruno Saul, Eesti NSV välisminister Arnold Green ning hotelli piduliku avamise korraldajaks oli legendaarne Olümpia hotelli av

Ajalugu
thumbnail
6
doc

Ettevõtluse alused test 2

Rahulolev klient: ostab uuesti räägib teistele ettevõttest ja selle toodetest / teenustest pöörab vähem tähelepanu konkurentidele ostab pakutavaid uusi tooteid 2. Millele keskendub kliendikeskne turundus? Keskendub : kliendisuhetele ja arendamisele.( kõik osapooled rahul ) Vajatakse informatsiooni klientide vajaduste, soovide ja ootuste kohta, muutuste kohta klienditrendides jne. 3.Millistele MIKS küsimustele peab ettevõtte juht / omanik vastama turundustegevust planeerides? Miks ettevõtted kliente kaotavad? - Ettevõttel peaks olema kõige tähtsamad kliendi vajadused , tänu sellele saavutab ettevõtte edu ja konkurentsi võime. 4. Millised on kliendikesksuse põhimõtted turunduses? Kliendikeskse turunduse põhimõtted on järgmised: Määratle ettevõtte kliendid. Tunne oma kliendi vajadusi, soove, ootusi.

Ettevõtlus alused
thumbnail
34
doc

Vastuvõtutöö

(business to business), millest esimene on laiemale üldsusele ehk tuntum, kuid teine vaieldamatult käibeliider. 1.1 B2B ehk business to business B2B ehk business to business (eestikeelsena oleks vast kõige õigem öelda „firmadevaheline”) infovahetusest võime rääkida alates 1960. aastatest, mil osutus tehniliselt võimalikuks edastada andmeid erinevate ettevõtete infosüsteemide vahel. Üsna peatselt jõuti ka arusaamisele, et kui iga ettevõtte infosüsteemi arendaja lahendab andmevahetuse teema vaid temale meelepärasel viisil, jõuame olukorrani, kus tuleb omada eraldi liideseid kõigi B2B partneritega. Seetõttu algas elektroonilise infovahetuse standardite välja töötamine, millest on näiteks kasvanud välja EDI (Electronic Data Interchange) oma paljudes erinevates vormides. Edastatava informatsiooni formaadi teema kõrval on oluline ka viis, kuidas andmed

Turismimajandus
thumbnail
10
pdf

Check out

Kui arve on makstud, võib külastaja taas hotelli teenuste tarbimisel kasutada hotellisisest krediiti. Kaardikompaniid kehtestavad samuti päeva ja kuu makselimiite, mis tähendab seda, et teatud summast alates tuleb kliendi makse sooritamiseks saada kaardikompanii kinnitus. Makselimiit on kehtestatud kaardiomaniku turvalisust silmas pidades ning seda saab iga kaardikasutaja vastavalt oma vajadustele muuta. Hotellides on kasutusel kahte tüüpi arved: isiklikud arved (own accounts) ja ettevõtte arved (company accounts). Isiklike arvete eest tasuvad kliendid ise; ettevõtte arved tasub kas ettevõte või reisibüroo. Ettevõtte arved suunatakse pärast kliendi lahkumist raamatupidamisosakonda, mis tegeleb arvete esitamise ja raha laekumise kontrolliga. Ettevõtete ja reisibüroode klientide arved võivad koosneda sageli kahest eraldiseisvast arvest. Et ettevõtted tasuvad üldjuhul oma klientide majutuse ning selle juurde kuuluva

Maaturism
thumbnail
17
docx

ERIALAPRAKTIKA

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Organisatsiooni ja juhtimise õppetool Jevgenia Rudenko ERIALAPRAKTIKA Juhendaja: Milvi Tepp Tallinn 2012 SISUKORD 2 1. SISSEJUHATUS Erialapraktika üldeesmärgiks on rakendada teoreetilise õppe käigus omandatud teadmisi ja meetodeid konkreetse ettevõtte ühes funktsionaalses tegevusvaldkonnas. Antud erialapraktika kirjeldab müügipersonali juhtimist hotellis Dzingel. Praktika koht jäi valituks, sellepärast, et antud töö autor ise töötab valitud ettevõttes müügiosakonnas. Dzingel AS asutati aastal 1996. Ettevõte pakub toitlustus, majutus ja konverentsi teenuseid. Ettevõttel on kaks haru Pärnus: Lehekohvik ja Rannakohvik. Ettevõte annab püsivalt tööd umbes 70 inimesele ja hooajaliselt kuni 90 inimesele

Praktika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun