Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on tarbijateks ?
  • Keda nähakse ettevõtte toodete potentsiaalsete tarbijatena ?
  • Kuidas ja miks just nii turgu segmenteeritakse ?
  • Kes on esialgseks sihtgrupiks ?
  • Miks võetakse sihikule just see turusegment ?
  • Milles on antud sihtgrupi spetsiifika, nt turustuskanalite või sobivate reklaamikanalite osas ?
  • Milline on sihtgrupi võimalik muutumine/laienemine tulevikus ?
  • Mida neile pakutakse ?
  • Millised hüved pakutavate toodete ja teenustega tarbijate jaoks kaasnevad ?
  • Milles seisneb toodete eripära ja konkurentsieelis ?
  • Milliste uute toodete väljaarendamine on perspektiivne edaspidi ?
  • Kuidas tegutsetakse ?
  • Milline on ettevõtte toimimise eripära ?
  • Milline on ettevõtte suurus, esialgne töötajate arv ?
  • Milliste äripartneritega tehakse koostööd, kas kasutatakse allhankijaid ?
  • Millel baseerub ettevõtte tasuvus, mis tagab tegevuse efektiivsuse, kuludealase konkurentsivõime ?
  • Millised on edasised arenguplaanid ?
  • Mis on lubatud, registreeritav ?
  • Mis on äriliselt kasulik ?
  • Midagi tähendama ?
  • Kelle taskus on sinu raha ?
  • Kuidas sa kavatsed selle oma taskusse saada ?
  • Kuidas nendega suhted üles ehitame ja neid säilitame ?
  • Kui palju läheb raha vaja selleks, et rajada ettevõte ja jõuda esimese müügitehinguni ?
  • Miks? milles väljendub ?
  • Milline on tegevusala ettevõtete majandustegevuse edukus viimastel aastatel ?
  • Kuidas väikeettevõtja valib asukoha ?
  • Kus omanik on ainuke töötaja, on pereettevõte ?
 
Säutsu twitteris
ETTEVÕTLUS 2
Kordamisküsimused
Juhan Teder
2012/2013
EL ettevõtluse “suur pilt“. Ettevõtja ja palgatöötaja karjääri eelistamise põhimotiivid (Eurobaromeetri uuring), ettevõtlusega alustamise põhimotiivid (GEM uuring)
Eri suurusega ettevõtete osakaal
92% mikroettevõtted (0-9 töötajat)
7% väikeettevõtted (10-49)
0,2% suurettevõtted (250+)
SMEs – Small and Medium Enterprises – 0-249 töötajat. (VKEd)
Mikro -( 25% aastas
  • o   Eeldab väljumisvõimalust 3-5 (10) aasta pärast
  • o   Eeldab juhtimismeeskonna kompetentsust ja usaldusväärsust
  • o   Osaleb ettevõtte juhtimises

    Finantseerijate ootused äriplaani suhtes
    • Senised majandustulemused peaks võimaldama hinnata majandustegevuse edukust . Senine finantsaruandlus peaks olema korrektne .
    • Ettevõtte tulevikuperspektiivid peaks olema selgelt ära toodud ning ettevõtte eesmärgid ja taotletava finantseerimise sihtotstarve on selged.
    • Äriplaan peaks olema realistlik, vältida tuleks liigoptimismi.
    • Tähtis on plaani selgus ja arusaadavus.
    • Laenu korral olgu tagasimaksmise allikad selged ja väheriskantsed. Laenukohustuste maksmise võimalikkust kajastab rahavoo prognoos.
    • Äriplaan peaks katma otstarbekat ajaperioodi. (Nt 1 aasta täpsemalt ja 2 aastat üldistatult). Arvestada ka laenu tähtajaga.
    • Ettevõtte juhtkond ja omanikud peavad olema usaldusväärsed.
    • Projekti teostatavusega seotud riskid peaks olema avatud.

  • Stardikapitali vajadus ettevõtte rajamisel.
    Finantsplaneerimise käigus planeeritakse: alustava ettevõtte korral stardikapitali vajadus, tegutseva ettevõtte korral äriplaani realiseerimiseks vajalikud investeeringud . Sellest lähtuvalt sõltub planeeritu detailsus:
    • kasumiprognoos kuude lõikes esimeseks tegevusaastaks ja kvartalite lõikes teiseks tegevusaastaks;
    • kasumiprognoos aastate lõikes planeerimisperioodiks (nt kolm aastat, kui eesmärgid on püstitatud kolmeks aastaks);
    • rahavoogude prognoos kuude lõikes esimeseks aastaks ja kvartalite lõikes teiseks aastaks;
    • rahavoogude prognoos aastate lõikes planeerimisperioodiks;
    • bilansside prognoos aastate lõpu seisuga planeerimisperioodiks.

    Ettevõtte rajamine väikese stardikapitaliga
    • Inglise keeles termin “Bootstrapping” – olukord kus ettevõtja käivitab ettevõtte väikese stardikapitaliga, kasutades vaid isiklikke finantse või rajatava ettevõtte poolt saadavaid tulusid.
    • Samuti võib kasutada mitmesuguseid leidlikke vahendeid kulude alandamiseks, toetuste saamiseks jms.
    • Seda tehakse enamasti seetõttu, et muud ei jää üle.

    Eelised ja puudused
    • Positiivne: säilib täielik kontroll otsustuste üle.
    • Negatiivne: suurem finantsrisk . Ei pruugi jätkuda kapitali, et kasvada otstarbekas tempos .

  • Surmaoru mõiste (Death Valley Curve)
    kui kaua ettevõte miinust tootes vastu peab. Кривая на графике, показывающая, как сокращается венчурный капитал, инвестированный  в новую компанию, по мере того, как эта компания, до того как ее доходы достигнут планируемого уровня, несет издержки подготовки производства. Такое размывание капитала создает для компании трудности в привлечении новых инвесторов дополнительного венчурного капитала.


  • Võimalikud stardikapitali allikad. Omakapitali ja laenu kui kapitaliallikate eripära (millal kasutatav, mõju rahavoole ja kasumiaruandele).
    Finantseerimisallikatena võib arvestada:
    1.     Isiklikud vahendid
    2.     Sugulaste ja sõprade vahendid
    3.     Pangakrediit - lühi- ja pikaajalised laenud, arvelduskrediit
    4.  Liising ( Finants - või kasutusliising), lähedane on järelmaks
    5.      Tarnijate poolt antav krediit
    6.     Ettevõtluse tugisüsteemi toetus
    7.     Väärtpaberite müük
    8. Riskikapital – fondid ja äriinglid
    9.     Klientide poolt antav avanss (krediit)
    10. Laenu-hoiuühistud, väikelaenugrupid
    11. Laen eraisikuna, sh õppelaen
    (Laenukontorite laenud, laenud eraisikutelt, pandimaja, SMS-laen)
    Omakapital
    • Jooksev rahavoog on ebapiisav
    • Tulevikunägemus peab olema selgelt positiivne, isegi kui ebakindlus on suur
    • Tagatised puuduvad
    • Tugev sekkumine juhtimisse
    • Kõrgeim hind!
    Laenud
    • Tugev ja stabiilne ajalooline rahavoog,
      lihtsalt määratletavad tuleviku rahavood
    • Tulevikuootused on positiivsed ja selged
    • Piisavad tagatised (1.5x turuväärtus)
    • Head suhted pangaga

    Mõju rahavoole ja kasumiaruandele
    • Pangalaen :
      madal hind
      tuleb tasuda põhiosamakseid ja intresse
    • Omakapital:
      kõrge hind
      kasumiaruandele otsest mõju ei ole
      põhiosa tagasimaksed puuduvad

  • Riskikapitali kasutamine ettevõtte finantseerimisel (millal kasutatav, erinevus pangalaenust, äriinglid, riskikapitali fondid). учебник
    Äriinglid-jõukad eraisikud , kes investeerivad oma raha uute ja kasvavate ettevõtete omakapitali, ilma et neil oleks nende ettevõtetega perekondliku seost. Lisaks panustatakse arengusse oma teadmised, kogemused, suhtevõrgustik.
    Ettevõtluse arendamise Sihtasutus (EAS)
    Toetused ja teadlikkuse tõstmine
    Inkubaatorid
    KredEx
    Ekspordigarantiid
    Laenu-, liisingu- ja pangagarantiide tagatised
    Kapitalilaenud
    Eluasemelaenude käendused, korterelamute toetused
    Arengufond
    Riigi riskikapitalifond teadmistemahukatele ja suure potentsiaaliga projektidele kapitali hankimiseks
    Arenguseire

  • Plaanilise kasumiaruande ja rahavoogide prognoosi kajastamine äriplaanis.
    Märkused kasumiaruande kohta:
  • Käibemaksukohuslasel on tulud ja kulud kasumiaruandes käibemaksuta.
  • Erakorralisi tulusid ja - kulusid ei planeerita.
  • Finantstuludest ja – kuludest planeeritakse reeglina vaid laenuintressi.
  • Laenu saamine pole tulu ega tema tagasimaksmine kulu – laen ei kajastu kasumiaruandes.
    Rahavoogude prognoos:
    Rahavoog iseloomustab ettevõtte rahaliste vahendite jääkide muutust. Prognoosi koostamise eesmärgiks on tagada ettevõtte likviidsus .
    Rahavoogude prognoosi koostades arvesta raha tegeliku liikumisega, rahavoogude prognoos ei ole sama, mis kasumiaruanne .
  • Tasuvuspunkti arvutamine.
    Püsikulud
    Tasuvuspunkt = -------------------------
    Hind – Muutuvkulud
    Tasuvuspunkt mitmekesise toodangu puhul:
    Püsikulud
    Tasuvuspunkt = -------------------------
    Muutuvkulud
    1 - ----------------------
    Müügimaht
  • Finantsülesanded – võib tulla lihtsate arvudega peastarvutamise ülesandeid, kalkulaatorit vaja ei lähe.
    Rahavoogude prognoos: põhivalem
    Raha perioodi algul
    + laekumised perioodi jooksul
    • väljaminekud perioodi jooksul

    Raha perioodi
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #1 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #2 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #3 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #4 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #5 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #6 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #7 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #8 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #9 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #10 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #11 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #12 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #13 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #14 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #15 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #16 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #17 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #18 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #19 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #20 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #21 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #22 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #23 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #24 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #25 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #26 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #27 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #28
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 28 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-11-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 112 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor onde20 Õppematerjali autor

    Meedia

    Lisainfo

    Sisukord

    • Eurobaromeetri uuring), ettevõtlusega alustamise põhimotiivid (GEM uuring)
    • Eri suurusega ettevõtete osakaal
    • Mikro
    • Väike
    • VKE-d
    • Kokku
    • Ettevõtteid
    • Tööhõive
    • Töötajaid
    • Ettevõtja karjääri eelistamise põhimotiivid
    • GEM (Global Entrepreneurship Monitor)
    • Ärivõimaluste
    • Sundettevõtjad
    • Äriidee kolm võtmeküsimust
    • Kes on tarbijateks?
    • Mida neile pakutakse?
    • Kuidas tegutsetakse?
    • Kolm põhivõimalust ärivõimaluse leidmiseks (2 loeng)
    • Äriidee allikad
    • Füüsilisest isikust
    • Äriühingul
    • Piirangud äriühingu ärinimele
    • Ärinime valikul kaalutletav
    • Tegevusala kajastamine
    • Ettevõtja(te) perekonnanime(de) kasutamine ärinimes
    • Ärinime pikkus ja keerukus
    • Huumori kasutamine ärinimes?
    • Keel? Kirjapildi vastavus hääldusele?
    • Põhistrateegia
    • Strateegilised ressursid
    • põhiosa
    • Infrastruktuur
    • Väärtuspakkumine
    • Klientidega seotud komponendid
    • Ettevõtte tulud ja kulud
    • VÕTME
    • RESURSID
    • PARTNERID
    • VÄÄRTUS-PAKKU
    • KLIENDI
    • SUHTED
    • SIHTGR
    • TEGEVUSED
    • MÜÜGI
    • KANALID
    • VÕTMEKULUD
    • TULUM
    • Tegevusharu atraktiivsus
    • Sihtturu atraktiivsus
    • Tegevusharu
    • Tegevusharu ja konkurentsi analüüs
    • Lai määratlus
    • Kitsam määratlus
    • Rahvusvaheline majandusolukord
    • Ettevõtlusvormi valikul arvestatavad tegurid
    • Ettevõtte asukoha valik
    • Kuidas väikeettevõtja valib asukoha?
    • Asukoha valikut mõjutavad tegurid jaekaubanduses
    • Täpsema asupaiga juures arvestada järgmiste teguritega
    • Asukoha valik hulgimüüjatel
    • Asukoha valikut mõjutavad tegurid tööstusettevõtetel
    • Asukoha valikut mõjutavad tegurid teenindusettevõtetel
    • Olulised võivad olla veel
    • Äriplaani olemus, sihtgrupid, kasulikkus, nõuded äriplaanile
    • Äriplaani võimalikud sihtgrupid
    • Kasulikkus
    • Äriplaani struktuur
    • Laenuandjate (panga) ja riskikapitali erinevad ootused ja käitumine
    • Riskikapital
    • Finantseerijate ootused äriplaani suhtes
    • Stardikapitali vajadus ettevõtte rajamisel
    • Ettevõtte rajamine väikese stardikapitaliga
    • Eelised ja puudused
    • Surmaoru mõiste (Death Valley Curve)
    • Finantseerimisallikatena võib arvestada
    • Omakapital
    • Laenud
    • Mõju rahavoole ja kasumiaruandele
    • Äriinglid
    • Ettevõtluse arendamise Sihtasutus (EAS)
    • KredEx
    • Plaanilise kasumiaruande ja rahavoogide prognoosi kajastamine äriplaanis
    • Märkused kasumiaruande kohta
    • Rahavoogude prognoos
    • Tasuvuspunkti arvutamine
    • Tasuvuspunkt mitmekesise toodangu puhul
    • Rahavoogude prognoos: põhivalem
    • Rahavoogude prognoosi erinevus kasumiaruandest
    • Rahavoo koostamisel tuleb arvestada näiteks
    • Käibe, kulude ja kasumi seos
    • KÄIVE - (PÜSIKULUD + MUUTUVKULUD) = KASUM
    • Väikeettevõtte juhtimislaud
    • Arvete käibesagedus
    • Varude käive
    • Ettevõtte kasvupotentsiaal – elustiili- ja kasvuettevõtted
    • Olulised
    • Kasvu motiivid, kasvuga seotud ohud
    • Ettevõtte elutsükkel – alustamine, kasv ja laienemine, küpsus, langus
    • Greineri organisatsiooni elutsükli mudel
    • Arenguetapp, selle
    • Sellele järgnev kriis
    • Kriisi lahendamine
    • Kasv loovuse kaudu
    • Kasv suunamise kaudu
    • Kasv delegeerimise kaudu
    • Kasv koordineerimise
    • Kasv koostöö kaudu
    • Kasv ettevõtetevahelise
    • Adizese elutsükli faaside käsitlus
    • Ichak Adizese ettevõtte elutsükli
    • Ettevõtte eesmärgid erinevates elutsükli
    • Läbikukkumise tõenäosus sõltub (D. Storey)
    • Sisemine ja väline kasv, nende eelised ja puudused
    • Sisemine ehk orgaaniline kasv
    • Väline kasv
    • Sisemine kasv
    • Sisemiste kasvustrateegiate eelised ja puudused
    • Valised kasvustrateegiad
    • Väliste kasvustrateegiate eelised ja puudused
    • Turu hõlvamine
    • Toote arendamine
    • Turu laiendamine
    • Diversifitseerimine
    • Ettevõtte strateegiliste valikute eri tasandid (14. loengu esimesed kaks joonist)
    • Vertikaalse integratsiooni olemus, plussid ja miinused
    • Vertikaalne integratsioon
    • Vertikaalse integratsiooni strateegiad
    • Tahapoolse suunatus vertikaalse integratsiooni eelised
    • Ettepoole suunatud vertikaalse integratsiooni eelised
    • Vertikaalse integratsiooni puudused
    • Diversifitseerimise mõiste
    • Диверсификация
    • новолат
    • лат
    • Диверсификация производства
    • Veel ühinemistest (liitumistest)
    • Omandamised (ülevõtmised)
    • Strateegilised liidud
    • Ühisettevõtted
    • Stateegiliste liitude ja ühisettevõtete eelised ja puudused
    • Pereettevõtted – mõiste, osakaal, eelised, puudused ja probleemid, põlvkonnavahetus
    • Lisaprobleem – perekonna määratlemine
    • Pereettevõtete osakaal ja näited
    • Pereettevõte ei pruugi olla väike ettevõte
    • Pereettevõtte eelised
    • Pereettevõtte puudused ja probleemid
    • Põlvkonnavahetus – ideaaljuhtum
    • Põlvkonnavahetus – probleemid ja vead
    • Liftikõne – olemus, vajadus
    • Liftikõne ettevalmistamine

    Teemad

    • EL ettevõtluse “suur pilt“. Ettevõtja ja palgatöötaja karjääri eelistamise põhimotiivid
    • Eurobaromeetri uuring), ettevõtlusega alustamise põhimotiivid (GEM uuring)
    • Mikro
    • 49)
    • Kesk
    • 249)
    • kokku
    • Suur
    • )
    • ettevõttes
    • palgatöötaja karjääri eelistamise põhimotiivid
    • opportunity entrepreneurs
    • necessity entrepreneurs
    • Äriidee kolm võtmeküsimust
    • Kolm põhivõimalust ärivõimaluse leidmiseks (2 loeng)
    • Ärinime valik
    • ärinimele esitatavad nõuded Äriseadustiku alusel
    • Piirangud äriühingu ärinimele
    • Ärinime valikul kaalutletav
    • Tegevusala kajastamine
    • Ettevõtja(te) perekonnanime(de) kasutamine ärinimes
    • Kas ärinimi peab midagi tähendama? - AS KTM
    • Ärinime pikkus ja keerukus
    • Kauplustes ükski tädi ei oska seda õigesti kirjutada.”
    • Huumori kasutamine ärinimes?
    • Viide asukohale
    • Keel? Kirjapildi vastavus hääldusele?
    • Esimesed tähed, täpitähed
    • bite and hook“, „bricks and clicks business model“
    • freemium business model“
    • Põhistrateegia
    • Strateegilised ressursid
    • Partnerluste võrgustik
    • Kliendisuhted
    • bite and hook“ „razor and blade“ business model
    • online
    • Cutting out the middleman model
    • Freemium business model
    • Multi-level marketing
    • Osterwalderi ärimudeli ülesehitus
    • põhiosa
    • VÕTME
    • VÄÄRTUS-PAKKU
    • KLIENDI
    • MÜÜGI
    • Äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel – kõige üldisemalt nende roll ja koht uue ettevõtte
    • rajamise protsessis
    • Eesmärk
    • sihtturg
    • Tegevusharu atraktiivsus
    • Turg
    • Tegevusharu ja konkurentsi analüüs
    • Siseriiklik majandusolukord
    • Tegevusharu iseärasusi iseloomustavad näitajad ja nende mõju
    • Porteri viie konkurentsijõu mudel, tegurid, mille mõjul konkurents tugevneb või nõrgeneb
    • Kaks täiendavat tegurit, mida peaks arvestama – huvigruppide mõju ja täiendkaubad
    • Tegevusharu liikumapanevad jõud
    • know-how
    • Kriitilised edutegurid
    • Strateegilised grupid tegevusharus
    • Ettevõtluse juriidilised vormid - teada ka nende orienteeruvat osakaalu Eestis, ettevõtlusvormi
    • valikul arvestatavaid kriteeriume, nõutavat miinimumkapitali
    • Välismaa äriühingu filiaal (216)
    • Ettevõtte asukoha valik
    • Asukoha valikut mõjutavad tegurid jaekaubanduses
    • Täpsema asupaiga juures arvestada järgmiste teguritega
    • Asukoha valik hulgimüüjatel
    • Asukoha valikut mõjutavad tegurid teenindusettevõtetel
    • Olulised võivad olla veel
    • Äriplaani olemus, sihtgrupid, kasulikkus, nõuded äriplaanile
    • Äriplaani võimalikud sihtgrupid
    • Finantseerijate ootused äriplaani suhtes. Panga ja riskikapitali erinevad ootused ja käitumine
    • Stardikapitali vajadus ettevõtte rajamisel
    • Surmaoru mõiste (Death Valley Curve)
    • Võimalikud stardikapitali allikad. Omakapitali ja laenu kui kapitaliallikate eripära (millal
    • kasutatav, mõju rahavoole ja kasumiaruandele)
    • Finantseerimisallikatena võib arvestada
    • Riskikapitali kasutamine ettevõtte finantseerimisel (millal kasutatav, erinevus pangalaenust
    • äriinglid, riskikapitali fondid). учебник
    • Plaanilise kasumiaruande ja rahavoogide prognoosi kajastamine äriplaanis
    • Märkused kasumiaruande kohta
    • Rahavoogude prognoos
    • Tasuvuspunkti arvutamine
    • Tasuvuspunkt mitmekesise toodangu puhul
    • Finantsülesanded – võib tulla lihtsate arvudega peastarvutamise ülesandeid, kalkulaatorit vaja ei
    • lähe
    • ei tohi olla negatiivne)
    • Rahavoogude prognoosi erinevus kasumiaruandest
    • Rahavoo koostamisel tuleb arvestada näiteks
    • Käibe, kulude ja kasumi seos
    • Väikeettevõtte juhtimislaud
    • Tootlikkus
    • Võlgade või varude käive (tähtsus sõltub tegevusalast)
    • Ettevõtte rajamine väikese stardikapitaliga Bootstrapping (10. loeng)
    • Bootstrapping
    • Ettevõtte kasvupotentsiaal – elustiili- ja kasvuettevõtted
    • Olulised
    • Kasvu motiivid, kasvuga seotud ohud
    • Ettevõtte elutsükkel – alustamine, kasv ja laienemine, küpsus, langus
    • Greineri organisatsiooni elutsükli mudel
    • iseloomustus
    • kaudu
    • koostöö kaudu
    • Adizese elutsükli faaside käsitlus
    • faasid
    • elukaarel
    • faasides Adizese kohaselt
    • Sisemine ja väline kasv, nende eelised ja puudused
    • Ettevõtte strateegiliste valikute eri tasandid (14. loengu esimesed kaks joonist)
    • Vertikaalse integratsiooni olemus, plussid ja miinused
    • Diversifitseerimise mõiste
    • diversificatio
    • diversus
    • facere
    • Ettevõtete ühinemised ja ülevõtmised, strateegilised lii
    • dud, ühisettevõtted
    • merger
    • acquisition
    • hostile takeover
    • Pereettevõtted – mõiste, osakaal, eelised, puudused ja probleemid, põlvkonnavahetus
    • Liftikõne – olemus, vajadus

    Kommentaarid (1)

    jbrok profiilipilt
    12:12 04-02-2016


    Sarnased materjalid

    28
    doc
    Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused
    30
    doc
    Ettevõtluse kordamisküsimused
    26
    doc
    Ettevõtluse eksami kordamisküsimused 2016
    16
    docx
    Ettevõtte kordamisküsimused
    46
    doc
    Ettevõtluse eksami kordamisküsimuste vastused 2014
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    14
    doc
    Eksam - Ettevõtluse alused vastused 2011
    60
    doc
    Ettevõtluse alused





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !