Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Estraveli turundusplaan (4)

4 HEA
Punktid
Estraveli turundusplaan #1 Estraveli turundusplaan #2 Estraveli turundusplaan #3 Estraveli turundusplaan #4 Estraveli turundusplaan #5 Estraveli turundusplaan #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 348 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katriinispikker Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
34
doc

Finantsanalüüs Estravel AS

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Grete Jakobson Katriin Mats Eneken Viks TH3 REISIBÜROO ESTRAVEL AS FINANTSARUANDLUSE ANALÜÜS Kodutöö Juhendaja: Margus Kõomägi Pärnu 2012 SISUKORD Sisukord...........................................................................................................................2 SISSEJUHATUS.............................................................................................................3 1. REISIBÜROO ESTRAVEL AS LÜHIÜLEVAADE.........................

Finantsjuhtimine
thumbnail
11
docx

Reisibüroo praktikaaruanne

SISSEJUHATUS Praktikakohaks valis praktikant taaskord Tartus asuva reisibüroo Minimatkad. Praktikakoha valikul lähtus praktikant tulevase praktikakoha asukohast ning suhtumisest, mis tuli reisibüroo poolt. Reisibürooga ühendust võttes enam CV-d näha ei soovitud, kuna ka eelmine praktika oli positiivselt sooritatud samas kohas. Minimatakad OÜ on Tartus asuv reisibüroo, mis alustas tegutsemist juba 1992. aastal. Büroo algusaegadel tegutseti Tallinnas, Valgas ning Tartus. Reisibuumi ajab tegutses Tallinnas lausa 2 bürood, kuid tänapäeval nii palju tööd enam ei jätku ning Minimatakad OÜ on tegutsema jäänud vaid Tartus. Hetkel tegutseb büroos 3 inimest- tegevdirektor, raamatupidaja ning reklaamija. Praktikat alustades oli büroo aadressiks Küütri16/Kompanii 4, kuid praktikaperioodi viimasel nädalal vahetas büroo asukohta ning uueks asukohaks sai Rüütli 4. Uus praktikaperiood sai kokku lepitud elektronposti teel. Praktikajuhendaks oli taaskord ettevõtte tegevdirek

Turism
thumbnail
1
docx

Põhimõisted reisikorralduses

Põhimõisted reisikorralduses City break ­ lühike linnapuhkus FIT -individuaalturist Komisjonitasu ­ teenuse vahendamise eest saadav tasu Pakettreis ­ reiskorraldaja poolt ühtse hinna eest pakutav vähemalt kaht reisiteenust sisaldav ning vähemalt 24 h jooksul osutatav reisiteenuste kogum Rahvuslik turism ­ (national tourism), hõlmab sise- ja väljaminevat turismi Rahvusvaheline turism - (international tourism), hõlmab sissetulevat - ja väljaminevat turismi Reisibüroo - on seaduse järgi äriregistris registreeritud ettevõtja, kes müüb resikorraldaja koostatud pakette, samuti vahendab mitmeid reisiteenuseid Reisikorraldaja ­ on seaduse järgi äriregistris registreeritud ettevõtja, kes koostab, müüb ise või pakub reisbüroole müügiks pakettreise Reisiteenuste pakett (reisipakett) - reisibüroos kliendi individuaalsetest soovidest kokku pandud reisilahendus. Vt taylor made reisipakett Siseturism - (domestic tourism), riigi residentide reisimine oma riigi territoori

Reisikorraldus
thumbnail
7
docx

Turismiettevõtlus

TURISMIETTEVÕTLUS SISSEJUHATUS TURISMIMAJANDUSE ALUSTESSE TERMINID: Turism ­ inimeste reisimine väljaspoole nende igapäevast elukeskkonda puhkuse, äri või muudel eesmärkidel kestusega vähemalt 24 tundi kuni üks kalendriaasta. Turismi alla kuuluvad reisid, mille eesmärgiks on muu kui tasustav tegevus sihtpunktis. Turismi alla ei kuulu reisid oma elukoha piires, rutiinreisid ja pikaajalised elukohamuutused. Laiemalt võiks turismi vaadelda kui süsteemset käsitlust: · Inimest, kes turisti või külastajana asub väljaspool oma igapäevast tegevuspiirkonda. · Turismiinfrastruktuuris ja -võrgustikest, mis rahuldavad turisti vajadusi. · Paikadest kust tulevad turistid ja paikadest, kuhu turistid lähevad ning nendevahelistest suhetest. · Suhetest turistide ja kohaliku kogukonna vahel. TURISMIMAJANDUS/ETTEVÕTLUS: Turismiettevõtluse/turismimajanduse all mõeldakse turismialast ettevõtlust, mis tegeleb

Turism
thumbnail
16
ppt

Müügianalüüs

6612 töötajat Üle 8.400.000 reisija aastas 258 000 kaubaühikut aastas Noteeritud NASDAQ OMX Baltic - TAL1T Kaupade jaemüügi areng ning müük tooterühma kohta Finantsnäitajad Tallinki brändi iseloomustavad Usaldus Innovatiivsus Kliendisõbralikkus Professionaalsus Rõõmsameelsus Struktuur Tallink Silja Oy- Soome-Rootsi liinidel operaator AS Tallink Duty Free, Tallink Silja AB- müük ja turundus Soomes OÜ Hansaliin- Müük ja turundus Rootsis AS Tallink Latvija- müük ja turundus Lätis Tallink-Ru- müük ja turundus Venemaal OÜ HT Hulgi Tolliladu- Avalik tolliladu OÜ HT Meelelahutus- Meelelahutus laevadel OÜ Tallink Travel Club- Reisibüroo teenused Laeva struktuur Müük ja turundus Tallinkil on kontorid Eestis, Soomes, Rootsis, Lätis ja Venemaal. Igas kontoris on oma müügi- ja turundusjuhid olemas. Müügi ja turundusosakond on jagatud kolmeks 1) müük, mis vastutab B2B, sealhulgas

Ärijuhtimine
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta.

Turundus
thumbnail
13
odt

KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL

Nii mõnigi kord on see olnud tõukeks ka kliendile, et ostu sooritada, sest Sportland müüb ennekõike emotsiooni, mitte hinda. 7 JUHTIMISTEGEVUS Ettevõtte struktuur jaotub järgmiselt: Tegevjuht, assistent, personali- ja koolitusjuht, laojuhataja, sisekontrolli & ehitusjuht, logistikajuht. IT: Kontserni IT juht, IT juht, Navisioni administraator. Turundus: Turundusjuht (traditional marketing), Turundujuht (modern marketing), Üritusturunduse projektijuht, Väljapanekute koordinaator. Müük & sisseost: SIG ostujuht, SPO Ostumüügijuht, Analüütik, Planeerija, Outdoor juht, Timberlandi brändijuht, Jalgrattakategooria brändijuht, O´neill, mizuno, TNF, Converse, Protesti brändijuht, Helly Hanseni brändijuht. Raamatupidamine: Pearaamatupidaja ­ finantsjuht, Raamatupidaja, Raamatupidaja ­ ja personaliabi, Raamatupidaja ­ LHP.

Klienditeenindus
thumbnail
20
docx

Õpimapp

Töö eesmärk oli leida lahendused probleemidele ja küsimustele, mis tekivad igapäevase turundustegevusega ning mis aitaks paremini omandda turunduse põhialuseid. Ülesannete lahendamisel on tekstitöötlusprogrammi MS World. Turunduse areng Kirjeldage ühe konkreetse ettevõtte turunduseesmärke. Turundus OÜ eesmärgiks on pakkuda kõige parema hinna -ja kvaliteediga teenust- me ei müü õhku! Me näitame, kuhu läheb kliendi poolt investeeritud raha, ehk oleme läbipaistvad. Turundus eesmärgiks on pakkuda kõiki teenuseid ühest kohast, ehk klient ei pea muretsema enam, kas keegi saab õigeks ajaks projektid valmis ja kas need on nii kvaliteetsed, et oleks vastuvõetavad. Meie projekteerime, valmistame, turundame ja analüüsime. Tooge välja tegurid, mis takistavad suhete tekkimist ostjate ja müüjate vahel konkreetses ettevõttes. · Liiga kõrge hind · Kliendi jaoks ebameeldiv müügikoht ja parkla olemasolu · Ebameeldiv klienditeenindus

Turundus




Kommentaarid (4)

ket142 profiilipilt
ket142: See ei ole kindlasti turundusplaan, pigem nagu lühiülevaade.
14:28 14-02-2018
MirellAbja profiilipilt
15:05 20-03-2018
RebekkaM profiilipilt
23:33 19-02-2018



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun