Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Erivajadustega laste psühholoogia alused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis laste käitumises on teistmoodi?
  • Mis psüühikas toimub?
  • Mis leiab aset õppimise ja õpetamise käigus?
  • Kuidas lapsed õpivad?
  • Mis psüühikas võib valesti minna?
  • Millistel tingimustel see realiseerub?
  • Kuidas mida ja kuna lastele õpetada?
  • Kuidas täpselt keskkonnast toimuvad muutused mõjutavad psüühikat?
  • Millal tuleks eksamiks õppima hakata et see hästi sooritada?
  • Kuidas ülesannet täidan?
  • Milleni pidin jõudma kas täitsin eesmärgi?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Erivajadustega laste psühholoogia alused #1 Erivajadustega laste psühholoogia alused #2 Erivajadustega laste psühholoogia alused #3 Erivajadustega laste psühholoogia alused #4 Erivajadustega laste psühholoogia alused #5 Erivajadustega laste psühholoogia alused #6 Erivajadustega laste psühholoogia alused #7 Erivajadustega laste psühholoogia alused #8 Erivajadustega laste psühholoogia alused #9 Erivajadustega laste psühholoogia alused #10 Erivajadustega laste psühholoogia alused #11 Erivajadustega laste psühholoogia alused #12 Erivajadustega laste psühholoogia alused #13 Erivajadustega laste psühholoogia alused #14 Erivajadustega laste psühholoogia alused #15 Erivajadustega laste psühholoogia alused #16 Erivajadustega laste psühholoogia alused #17 Erivajadustega laste psühholoogia alused #18 Erivajadustega laste psühholoogia alused #19 Erivajadustega laste psühholoogia alused #20 Erivajadustega laste psühholoogia alused #21 Erivajadustega laste psühholoogia alused #22
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-06-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 152 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rudeboyy Õppematerjali autor
Erivajaduste psühholoogia aines ja ülesanded, erivajaduste liigid

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
52
pdf

Erivajadustega laste psühholoogia eksamiküsimused

1. Erivajaduste psühholoogia aines ja ülesanded. Seosed naaberteadustega, eriti arengupsühholoogiaga. Hariduslike erivajaduste määratlus. Erivajaduste psühholoogia on psühholoogia haru, mis uurib hälbinud arenguga laste, noorukite ja täiskasvanute psüühikat. Hälbima ­ kõrvale kalduma keskmisest eakohasest arengust, võib olla ka positiivne. Mida väiksemad lapsed, seda suuremad muutused arengus. Teooriast saab üldised teadmised, kuid tuleb olla valmis praktikas ümber häälestuda. EV psühholoogia ülesanded: o Õppida orienteeruma erinevate arenguhälvete olemuses (lapse peas toimuv, peidetud), nende põhjustes ja ilmingutes (väliselt näha);

Eripedagoogika
thumbnail
30
odt

Erivajadustega laste psühholoogia alused (TÜ baka eksami kordamisküsimused)

BA eksami kordamisküsimused ja vastused ERIVAJADUSTEG A LASTE PSÜHHOLOOGIA ALUSED 1. ERIVAJADUSTE PSÜHHOLOOGIA AINES, ÜLESANDED JA UURIMISMEETODID. Erivajaduste psühholoogia on psühholoogia haru, mis uurib hälbinud arenguga laste, noorukite ja täiskasvanute psüühikat. Hälbima – kõrvale kalduma keskmisest eakohasest arengust, võib olla ka positiivne. Mida väiksemad lapsed, seda suuremad muutused arengus. Teooriast saab üldised teadmised, kuid tuleb olla valmis praktikas ümber häälestuda. Erivajaduste psühholoogia ülesanded:  Õppida orienteeruma erinevate arenguhälvete olemuses (lapse peas toimuv, peidetud), nende põhjustes ja ilmingutes (väliselt näha)

Eripedagoogika
thumbnail
18
docx

Õpiraskuste psühholoogia

AINE KOOD SHHI.03.009 ÕPIVÄLJUNDID Aine läbinud üliõpilane - on kursis õpiraskuste tänapäevaste käsitlustega; - on kursisõpiraskuste psühholoogilise olemuse ja käitumuslike väljendustega; - on kursis tunnetusprotsesside arengu erisustega õpiraskustega lastel; - on kursis õpiraskustega laste emotsionaalse ja sotsiaalse arengu erisustega; - tunneb õpiraskustega laste arendamise põhimõtteid. ÕPPEMATERJALID World Health Organization (1999). F81 Õpivilumuste spetsiifilised häired. Raamatus RHK-10 V peatükk. Tartu: Tartu Ülikool. Lk 234243. World Health Organization (1999). F82 Motoorika spetsiifiline

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
26
docx

Õpiraskuste psühholoogia konspekt

õpiraskused" - tavakäsitlus nii spetsialistide kui üldine arvamus. VAP: NSVL- lisaaasta ning teine programm, aga üldised eesmärgid samad. Justkui kasvaks laps probleemist välja. Ületatav aga siis, kui lapse probleem on vähe väljendunud ja rakendatakse õiget metoodikat. Eesti seadused  “PGS” o klassid õpiraskustega lastele o õpiabirühmad  “HEV õpilaste klassides ja rühmades õppe ja kasvatuse korraldamise alused ning õpilaste klassi või rühma vastuvõtmise või üleviimise, klassist või rühmast väljaarvamise ning ühe õpilase õpetamisele keskendatud õppe rakendamise tingimused ja kord”  “Põhikooli riiklik õppekava” o I kooliastmes: ÕR-te äratundmine ja abi pakkumine o II kooliastmes: ÕR-tega lastele abi pakkumine  “Pedagoogide kvalifikatsiooninõuded”

Eripedagoogika
thumbnail
78
doc

Õpiraskuste psühholoogia

"Kui hinded kehvad, siis on õpiraskused" - tavakäsitlus nii spetsialistide kui üldine arvamus. VAP:NSVL- lisaaasta ning teine programm aga üldised eesmärgid samad justkui kasvaks laps probleemist välja. Ületatav aga siis, kui lapse probleem on vähe väljendunud ja rakendatakse õiget metoodikat. Eesti seadused  “PGS” - klassid õpiraskustega lastele - õpiabirühmad o “HEV õpilaste klassides ja rühmades õppe ja kasvatuse korraldamise alused ning õpilaste klassi või rühma vastuvõtmise või üleviimise, klassist või rühmast väljaarvamise ning ühe õpilase õpetamisele keskendatud õppe rakendamise tingimused ja kord”  “Põhikooli riiklik õppekava” - I kooliastmes: ÕR-te äratundmine ja abi pakkumine - II kooliastmes: ÕR-tega lastele abi pakkumine  “Pedagoogide kvalifikatsiooninõuded”

Eripedagoogika
thumbnail
38
docx

Arengupsühholoogia eksamiks kordamine

Arengupsühholoogia Kuldvillak:  Nii nimetatakse kõnest arusaamist: retseptiivne kõne  Nii nimetatakse u. 4. elukuul tekkivat täis- ja kaashäälikute kombineerimist: lalisemine  Need on eesti laste esimesed sõnad: emme, aitäh, nämm-nämm  Selles vanuses hakkab laps kasutama kahesõnalisi lausungeid: 2aastaselt  Chomsky lõi selle kõne omandamise teooria: kõneorgani teooria  Dekontekstualiseeritud kõne viitab sellele: rääkimine asjadest, mida ei ole siin ja praegu  See on kuulsaim lapse kiindumusstiili mõõdik: võõra situatsiooni katse  Seda kasvatusstiili iseloomustab kõrge nõudlikkus ja madal soojus: autoritaarne kasvatusstiil

Arengupsühholoogia
thumbnail
28
docx

Arengupsühholoogia kokkuvõte

Lapseea häirete etiloogia Lapseea häirete põhjused Pole ühtset põhjust · Orgaanilised · Füüsilised haigused/kahjustused · Temperament · Keskkond Häirete epidemioloogia ·Käitumishäired > emotsionaalsed probleemid ·Psühholoogilised probleemid P > T ·Emotsionaalsed probleemid T > P ·T käitumishäirete ja depressiooni esinemise sagedus vanusega ·Phäirete levik 10. Ja 20. Eluaasta vahel järk ärgult vaibub (v.a depressioon) Cohen jt (1993), Laste ja noorukite...(2006) Vanus ja arenguhäired Tõusud: 6-7-a (kooliminek), 9-10-a, 14-15-a ·Vastsündinu ja imikuiga ­ raske eristada somaatilistest ·Väikelapsed ­ seotud kommunikatsiooniga ·Eelkooliiga ­ emotsioonid, arenguhäired ·Koolilapsed ­ käitumine ja õpivilumus, emotsioonid ·Noorukid ­ emotsioonid, isiksus, käitumishäired, ainete tarvitamine jne. Soolised erinevused ·Poiste probleemid on seotud noorema eaga

Arengupsühholoogia
thumbnail
59
docx

Psühholoogia raamatu konspekt-Maruste Bachmann

kiiremini kui sini-rohelises spektriosas. (Kollane-sinine kleit näide,lk15). Tee vahet 3 psühholoogial: 1. Eelteaduslik psühholoogia-vanim, levinuim. Koosneb rangelt süstematiseerimata praktiliste teadmiste ja käibetõdede kogumist inimese hingeelu, käitumise, inimtüüpide ja inimestevaheliste suhete kohta. Nn elutarkus, elupsüholoogia, terve mõistus jne. Nõrkuseks on halb tõesuse kontroll ja piiritlemata usaldusväärsus. 2. Filosoofiline psühholoogia – tekkis koos filosoofiaga, süsteemne ja range ülesehitus võrreldes eelteaduslikuga. 1 3. Teaduslik psühholoogia-tekkis 19 saj keskel, eristavaks jooneks on teadmiste suur usaldusväärsus. Mõistete täpne defineerimine, nähtuste võimalikult objektiivne ja range mõõtmine. Psühholoogia (ühiskonnateadus, mis uurib peam, tervet, normaalset psüühikat ja käitumist) ja psühhiaatria (arstiteaduse haru, mis käsitleb psüühika haiguse v

Üldpsühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun