1. Edukalt läbida 1. kursus 10 10 20 2. Edukalt(vähemalt hindele 3) sooritada aine 8 9 17 mikro-ja makroökonoomika 3. Edukalt sooritada ARK-i eksamid 7 9 18 4. Edukalt lõpetada autokool 8 10 18 5. Edukalt sooritada aine enesejuhtimine 10 10 20 6. Oma vanematega tihemini suhelda 10 9 19 7. Koguda raha Hispaania reisi jaoks 5 3 8 8. Rohkem raha teenida 4 3 7 9. Rohkem trenni teha 6 2 8 10
7. Veeta piisavalt aega lähedaste inimestega. 6 5 11 8. Arendada oma füüsilist vormi. 6 5 11 9. Elada tervislike eluviise järgides. 5 5 10 10. Koguda raha, et minna välismaale puhkama 8 7 15 11. Leida suveks tasuv ja meeldiv töökoht. Minu probleemid 1. Liiga vähene pühenduvus koolitööle. 2. Koolipäevad on pikad ja väsitavad. 3. Toidukaupde hinnad on tõusnud ja raha kulub palju. 4. Lähedaste inimestega tahaks rohkem aega veeta. 5. Bensiini hind on kõrge. 6. Matemaatiline analüüs on raske. 7. Liiga vähe saab magada. Probleemid Tähtsus Edasilükkamatus Summa 1 2 3 4 1
Laagri Kool klassi õpilaste toitumisharjumused Koostaja: Kaspar-Eerik Maarand Juhendaja: Merike Palts Harjumaa 2014 Sisukord Sisukord...........................................................................................................1 Sissejuhatus.....................................................................................................3 Tervislik toitumine............................................................................................4 Klassi küsimustik.............................................................................................5 Kokkuvõte......................................................................................................11 Kasutatud kirjandus.......................................................................................12 Lisa 1................................................................
Sisukord 1) Sissejuhatus..............................................................................................................................3 2) Üliõpilase Curriculum vitae (tööalane) ...................................................................................4 3) Iseseisev kontrolltöö.................................................................................................................6 4) Kahe järjestikuse tunnikava koos didaktilise materjaliga......................................................12 5) Kuulamis- ja kõnelemisoskuse kohta õppematerjal...............................................................25 6) Lugemis- ja kirjutamisoskuse kohta õppematerjal.......................................... ......................31 7) Mängu juhend ja läbiviimise kirjeldus....................................................................................37 8) Ühe artikli vaba refereering.............................................................
juhendaja: Elle Reisenbuk Tartu 2008 Sisukord Sisukord.............................................................................................................................2 Sissejuhatus....................................................................................................................... 3 1. Rahalised suhted............................................................................................................5 2. Probleemid ja nende lahendamine.................................................................................7 3. Moraalne tugi.................................................................................................................9 4. Ametialased mõjutused................................................................................................11 5. Väljakujunenud traditsioonid...................................................................................... 12 6
Võru Kesklinna Gümnaasium Vaido Halliküla Uurimistöö Autor: Mari-Liis Aalmaa 9.b klass Juhendaja: Sirje Künnapuu Võru 2009 Sisukord 1. Sissejuhatus.............................................................................................................................3 2. Vaido Halliküla elulookirjeldus.............................................................................................4 3. Vaido lapsepõlv...................................................................................................................... 5 4. Perekonnaseis..........................................................................................................................6 5. Esikohal on perekond....................................................................
Patsient liigub iseseisvalt, vahepeal kasutab keppi. Tasakaaluhäireid ei esine. Hinnang lamatiste tekkeriskile: Bradeni skaala järgi 16 palli. Madal risk. 4.5 Uni/puhkus Patsiendi hinnang une ja puhkusele: Patsient magab päevas umbes 8 tundi. Läheb magama tavaliselt 23.00 ning ärkab hommikul 7 paiku. Patsient tarvitab unerohtu peaaegu iga õhtu. Kui unerohtu ei tarvita, siis magab halvasti. Patsiendil probleemid uinumisega ja öösiti ärkab üles. Uinutitega magab hästi, hommikul puhanud ja pärast magamist valmis päevasteks toimetusteks. Unenäod olemas, aga mitte iga öö. Enne magamist tulutab tuba. Võõras kohas magab ka uinutitega. 4.6 Taju/tunnetamine Nägemine ning kuulmine eakohased. Patsient kasutab lugemisprille, ei kasuta 10 kuulmisaparaati
ILUTEENUSTE OSUTAMINE 2014 Sisukord Sisukord......................................................................................................................................2 1. Äriplaani kokkuvõte................................................................................................................3 2. Loodava ettevõtte üldandmed.................................................................................................4 3. Visioon, missioon ja eesmärgid...............................................................................................4 4. Ärikeskkond............................................................................................................................4 5. SWOT analüüs........................................................................................................................5 6. Toode/teenus, põhiprotsessid, omahinna arvestus...................................................................5 6
Kõik kommentaarid