7. Veeta piisavalt aega lähedaste inimestega. 8. Arendada oma füüsilist vormi. 9. Elada tervislike eluviise järgides. 10. Koguda raha, et minna välismaale puhkama. 11. Leida suveks tasuv ja meeldiv töökoht. EESMÄRK Tähtsus, Edasilükkamatus Summa olulisus ehk kui kiire asjaga minu jaoks on 1 2 3 4 1. Sooritada edukalt kõik 10 9 19 sügissemestriks valitud ained. 2. Õppida piisavalt hästi, et järgmisest 7 9 16 semestrist saada õppetoetust. 3. Leide endale soodne korter kooli 8 8 16 lähedal
MINU EESMÄRGID EESMÄRK Tähtsus, olulisus Edasilükkamatus Summa minu jaoks ehk kui kiire sellega 1 2 3 4 1. Saada bakalaureus (õigeaegselt) 10 5 15 2. Olla sale (45-52kg) ja ilus 5 5 10 3. Leida oma elamispind (üürikorter) 6 5 11 4. Leida uus töökoht 8 6 14
Kati Kullamaa, 124117HAAB Minu eesmärgid EESMÄRK Tähtsus, Edasilükkamatus, Summa olulisus ehk kui kiire minu jaoks sellega on 1 2 3 4 1. Edukalt läbida 1. kursus 10 10 20 2. Edukalt(vähemalt hindele 3) sooritada aine 8 9 17 mikro-ja makroökonoomika 3. Edukalt sooritada ARK-i eksamid 7 9 18 4
Tallinna Tehnikaülikool Ehitusteaduskond Keskkonnatehnika instituut Harku spaa keskkonnamõju strateegiline hindamine Aruanne aines "Keskkonnamõju hindamine ja keskkonnaaudit" Koostas: Juhendas: Enn Loigu Tallinn 2014 Sisukord Sisukord.................................................................................................................. 2 1. Sissejuhatus:...................................................................................................... 4 2. Kavandatava tegevuse ja alternatiivide kirjeldus...............................................5 3. Mõjutatava keskkonna kirjeldus ja seisund.........................................................6 3.1 Asukoht..................................................................................................
Tulemuste analüüs. Eesmärgi saavutamiseks kombineerisin omavahel nii korvpalli, rattasõidu ja jooksmise ning seeläbi õnnestus mul püstitatud eesmärk saavutada. Lisaks sellele aitas kaasa järjekindel ja regulaarne kinnipidamine kindlatest aegadest ja päevadest ning samuti toetas ettevõtmist trennikaaslaste olemasolu. Olen endale võetud plaaniga rahul ja ei soovi seda muuta, kuna see sobib minu ajakavaga. 6 Tervisekäitumise muutmise projekt 2. EBATERVISLIKU TOITUMISE ASENDAMINE TERVISLIKUMAGA Eesmärk on hakata toituma raamatu pH IME (Robert young, PhD ja Shelly Redford Young) õpetuse järgi. Soovin seeläbi tasakaalustada oma toitumist ning hoolida oma südametervisest.
november 2010 6. Olümpiamängud http://www.miksike.ee/documents/main/referaadid/ateena_olumpiamangud.ht m 7. juuni 2011 7. Tervise uuring ja selle vajalikkus? http://www.trimm.ee/article/terviseuuring-spordis 23. november 2010 8. Vastupidavustreening. http://www.treenitargalt.ee/tag/jooksmine/ 10. detsember 2010 25 Lisa 1. Küsitlusleht Paide Ühisgümnaasiumi gümnaasiumiastme õpilastele Lugupeetud vastaja! Tere, minu nimi on Eveli Tammik ja palun Sul ära täita selle küsitluslehe, et aidata mind oma uurimistöö tegemisel. Minu uurimistöö teemaks on ''Jooksmise populaarsus Paide Ühisgümnaasiumi gümnasistide seas''. Ankeet on anonüümne! Sugu: M / N Vanus: .... Klass: .... 1. Kas käid regulaarselt jooksmas? a) Jah b) Ei, sest........................................................................................................... 2
klassi õpilased on tuttavad Mozarti loominguga hästi.Kõige kuulsam Mozarti töö selle eaka rühma hulgas on `Rekviem`, aga kõige tundumatu on `Väike öö serenaad`.Tõenäoliselt, see näitab, et lapsed meie koolis on huvitanud klassikalise muusika vastu. Joonis 2. Kuidas 6. klassi õpilased suhtuvad klassikalise muusikalise. Tõenäoliselt, ma oli väga rahul, et enamik lapsi viitab klassikalise muusika positiivselt ja mitte üks laps negatiivselt.On see hea, minu arvates, sest lastele meeldib see muusika.Klassikaline muusika on rahul ja mõjutab lapsele ainult positiivselt. Joonis 3. Missugused muusikastiilid 6. klassi õpilased eelistavad. Mina teadsin,et palju 6. klassi õpilasi kuulavad pop-muusika.Mõned kuulavad klassikalalise muusika ja muidugi räpp,sest räpp on väga populaarne tänapäevas. Mitte üks kuueklassi õppilane eelistab rokkmuusika. Joonis 4. Teosed,mis on tuntuvad 8. klassi õpilastele. Joonis 4
“ „Eeldame, et te otsustate…(midagi teha). Kuidas te selle läheneksite, et lõpptulemus oleks edukas?“ „Mida oleks vaja, et jõuaksite skaalal viielt kaheksani?“ (tähtsus) „Kuidas asjad peaksid teisiti olema?“ „Eeldame, et te jätkate muutuste tegemisega…(milleski). Mis võiks teie meelest viie aasta pärast juhtuda?“ „Milline hetkel võimatu asi, kui see oleks võimalik, võiks muuta kõike?“ „Kui te oleksite minu asemel, millist nõu te endale annaksite?“ „Kuidas on (seesugune käitumine) hoidud tagasi teie arengut, takistanud teid edasi liikumast?“ „Mida sooviksite kõige enam, et teie elus juhtuks aasta, viie või isegi kümne aasta pärast?“ „Midagi veel?“ „Kui te jätate suitsetamine maha, läheb teie hingamine tõenäoliselt kergemaks. Mida te sellest arvate?“ „Mida see teie jaoks arvate?“ „Mida see teie jaoks tähendab?“ „Mida te veel teada sooviksite?“
Kõik kommentaarid