Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Enda kui õppija analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Keskkooli tasemele Kuid mida õppida?
  • Kuhugile sisse ei saa?
  • Kuid kas ikka on?
  • Millised olid siis minu ootused ja hirmud?
  • Kui ma alguses arvasin suudan ma seda?
  • Kuid milline ma siis nüüd olen?
  • Miks ma kooli läkin kas mul on ikka seda vaja?

Lõik failist

Enda kui õppija analüüs #1 Enda kui õppija analüüs #2 Enda kui õppija analüüs #3
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-02-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 104 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 219332 Õppematerjali autor
Eneseanalüüs

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

MIDA TÄHENDAB – VASTUTAN OMA VALIKUTE EEST

Sotsiaaltöö õppetool MIDA TÄHENDAB ­ VASTUTAN OMA VALIKUTE EEST Essee Õppejõud: Anne Reinsoo Mõdriku 2014 Mis on vastutus? Kas see on kohustus kellegi või millegi ees, vajadus tagada millegi ladus toimimine või kohustus enda või kellegi teise tegevuse tagajärgedest aru anda? Kas see on isiklik, kollektiivne, sotsiaalne või juriidiline vastutus või on tegu vastutusega oma tegude, sõnade ja valikute eest? Vastutus on tagajärgede kandmine oma tegude või tegemata jätmiste eest. Vastutuse võtmine või andmine tähendab teadmist, et tegevust hinnatakse ja hinnangu tulemusel on moraalsed või materiaalsed tagajärjed (hüved, positsioon) inimesele või organisatsioonile, mida inimene esindab. (Vikipeedia)

Akadeemilise kirjutamise alused
thumbnail
5
doc

Mina Õppijana

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST12KÕ1 MINA ÕPPIJANA Essee Õppejõud: MÕDRIKU 2013 Ma alustasin oma õppija staatust 1996-st aastast, kui astusin esimesse klassi aimamata hariduse ja selle vajalikkuse tegelikku tähendust. Sel ajal tundus kõik kuidagi kerge ning jäi kiiresti meelde. Mida rohkem aega edasi seda raskemaks kõik muutus. Kui põhikool sai lõpetatud oli kindel eesmärk saada kätte keskharidust tõendav dokument, mida paljud tööandjad kangesti nõuavad. Nii läksingi ma edasi keskkooli, seal oli kõik hoopis

Kirjandus
thumbnail
2
docx

Essee õpistiilid

Õpistiilid Olles ise õppija ja samal ajal õpetaja näen seost nende kahe vahel väga palju. Alles see oli kui nühkisin koolipinki ja tunnistan ausalt ­ mind ei huvitanud see õppimine karvavõrdki. Tahtsin olla koos oma sõprade ja sõbrannadega. Põhikooli ajal vedasin ennast kuidagimoodi läbi. Kui õpetaja andis kodus õppida siis mina panin kirja kõik, mida olen oma olukordadest õppinud. Isegi Peter Honey ja Alan Mumford väidavad, et iga inimene õpib teatud kindlatest olukordadest. Nii ka mina

Pedagoogika alused
thumbnail
3
doc

Eneseanalüüs: Mina õppijana

nii või teisiti viimane aeg õppida, kui on soov selle haridusega ka hiljem erialast tööd leida. Esimene vari minu enesekindlusele langes juba sisseastumiskatsetel, kus nägin suurt hulka väga noori inimesi, kes otse gümnaasiumipingist ellu astumas. Tekkis kahtlus, kas olen ikka konkurentsivõimeline. Vastupidiselt minu kahtlustele ja hirmudele selgus, et olin tublim, kui oodatagi oskasin. Sain ülikooli riigieelarvelisele kohale jättes paljud noored konkurendid enda selja taha. See tõik motiveeris mind väga ning annab teotahet siiani. Nüüd kõrgkoolis õppides tunnetan täielikku vastutust oma õppimise eest. Saan ja suudan end suunata oma õppeprotsessis ise ning vajakajäämisel süüdistan vaid iseennast. Küpsemas eas õppijal on võrreldes otse gümnaasiumist tulnud õppuriga isegi teatud eelised. Mul on võimalik kasutada suuremat hulka varasemaid teadmisi, töö- ning elukogemust. Samas on

Ühiskond
thumbnail
6
doc

ÕPIOSKUSTE TÕHUSTAMISE ARUANNE

Mina isiklikult katsun endas leida motivatsiooni õppimiseks. Mulle meeldib õppida ja uusi teadmisi saada. Raskuste või probleemide korral julgen abi paluda kaaslaste käest ja usun, et nad aitavad mind. Olen seadnud endale reaalsed eesmärgid. Loodan, et suudan neid ka täide viia. Õpin tasa ja targu. Katsun oma testide ja ülesannetega hakkama saada. Ma arvan, et minu õpimotivatsioon ja oskused vajavad veel kõvasti lihvimist ja arendamist. Nii enda kui ka minu vanemate abiga olen ma tunduvalt arenenud oma erialas (treenerina).Kuigi tänapäeval on enamus konspektid internetis, mulle isiklikult meeldivad siiski rohkem paberkandjal konspektid. Saan loengute käigus teha märkmeid oluliste asjade suhtes. Armastan üksinda õppida. Meeldib õppida õhtusel ajal. Vajan õppimise ajal rahu ja vaikust. Mul ei tohi olla õppimise ajal segavaid faktoreid. Vahel kõnnin mööda tuba ja seletan antud teksti kõva häälega

Pedagoogika
thumbnail
2
docx

Õpiminapilt

eesmärki. Täna tean ma kindlalt mida ma soovin õppida ja kelleks tahan saada, seega on mul huvi antud valdkonna vastu väga suur ja ka minu eesmärk on kindel ­ saada õpetajaks. Seega usun, et minu õpitegevus saab olema täna palju mõtestatum ja eesmärgipärasem, sest ma tean miks ma õpin ja mida tahan saavutada. Täna ei mõtle ma ainult diplomile vaid lisaks ka teadmiste omandamisele. Loodetavasti saab minust hea õppija kuid seda alles peale mitme kuist praktiseerimist kui olen ennast õppinud analüüsima ning arvestan õppimise seaduspärasustega ning loodetavasti saab minust ka hea õpetaja, kuid seda alles tööle asudes/praktiseerides. Mulle meeldib eelkõige kogemustest õppimine kuna arvan, et see toob kaasa isiksuse püsiva muutuse. Kogemusest õppimist võib defineerida kui õppimisprotsessi, mis toimub vahetu ja või vahendatud kogemuse kaud mille

Areng ja õppimine
thumbnail
18
docx

LAPSE ARENGU KIRJELDUS

Ei sallinud nooremaid, kuna nende mõttemaailm oli lapsik. Mulle meeldisid täiskasvanud, ka siiani on see nii. Aga kuna olen siiski üsna salliv kõigi vastu, siis kui mulle miski ei meeldi, siis ma ei torma kohe sõimama ja räuskama, et vot mulle see ja see ei meeldi. Ma olen vait ja teen järeleandmisi. Ma olen küll väga otsekohene, aga eetilisus vahel ei luba teatud olukordades nii öelda, et see äeldu teist haavaks. Ma ei suru enda väärtuseid kellelegi peale. Ollakse selline nagu ollakse, see pole minu asi ega minu muuta. N vj jv bjnvkbvjkb mvjvvjcjcjhg 2 KESKMINE LAPSEIGA 7-12 a Kooli läksin ma seitsmeselt ja sain kohe ka 8a. Kuue aastaselt taheti juba mind kooli panna, aga mulle endale see aeg ei sobinud. Ma ei tahtnud ise koolis käia nii noorelt. Eelkoolis ma ei teinud üldse kaasa, ei kuulanud õpetajat ja mul oli koolist täiesti ükskõik

Pedagoogika
thumbnail
2
docx

Kuidas on kasvatatud mind ja milline see oleks võinud olla või on?

Kuidas on kasvatatud mind ja milline see oleks võinud olla või on? Loetu põhjal ma ei oskagi õelda milline kasvatusstiil nüüd minupuhul kõige õigem on. Arvan,et kõige rohkem sarnaneb minu kasvatusele see viimane-suunav kasvatus. Olen olnud alati oma ema jaoks väga kallis,samas on mu ema kogaueg väga tihedalt tööga seotud ning tänu sellele jäin tihti väiksemana vanaema hoolde. See aga ei tähenda,et ma poleks piisavalt saanud oma emaga aega veeta. Kunagi oli ikka nii,et niipea kui ta töölt tuli või kui tal vaba päev oli tegime me midagi koos-kas siis läksime jalutama,ujuma,kelgutama või tegime süüa.Emal oli alati minu jaoks aega,kui mina seda soovisin-see mulle meeldis. Kuid millegipärast,ma ei tea isegi miks, olin ma väiksemana väga armukade,kui ema pidi kuskile ööseks minema.Mäletan,et läksin ikka väga hüsteeriasse kui sain teada,et ema läheb kolmeks päevaks Tallinnasse.Ma hoidsin ta jalgadest kinni,nutsin ja keelasin-emme ei toh

Perekonna õpetus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun