Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui soovitakse pakkuda lastega peredele elamusi?
  • Milliseid teenuseid potentsiaalne klient ostaks?
  • Millised teenused turul puuduvad või on neid piisavalt?
  • Kuidas sihtgrupi vajadusi rahuldada?
  • Missugused on kliendi nõuded kvaliteedile?
  • Milliseid ressursse on vaja kvaliteediootuse täitmiseks?
  • Kui soovitakse pakkuda lastega peredele elamusi?
  • Midagi kasulikku?
  • Millised on lastega perede kogemused teemaparkides?
  • Midagi kasulikku?
  • Kui elamus httpwwwvmee?
  • Millistes Eesti teemaparkides oled käinud?
  • Millistes välismaistes teemaparkides oled käinud?
  • Mis on Sulle külastustest positiivsena meelde jäänud?
  • Milliseid ebameeldivaid kogemusi oled külastatud kohtades saanud?
  • Mis peaks teemapargis olema et see oleks Sinu arvates lastega peredele hea koht?
  • Mida Sa sooviksid teemapargis näha ja teha?
  • Millised teemad pakuvad Sulle huvi?
  • Kui oluline see Sulle on et õpiksid teemapargis midagi kasulikku?
  • Kui jah siis mis vanuses nad on?
  • Mille kohta soovid infot?

Lõik failist

TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismiosakond
Liivi Hiienurm
ELAMUSEL PÕHINEVA TEEMAPARGI ARENDAMINE LASTEGA PEREDELE
HÕBEVALGE MÜSTEERIUM OÜ NÄITEL
Diplomitöö
Juhendaja : Karin Maandi
Pärnu 2012

Sisukord


Sisukord 2
Sissejuhatus 3
1. Teoreetilised käsitlused 5
1.2. Elamuse mõiste 9
1.3. Elamusliku toote disainimine 14
1.4. Lastega reisimise eripära 19
2. Tootearendus Hõbevalge teemapargis 26
2.1. Hõbevalge teemapargi idee 26
2.2. Uuring: lastega perede soovid ja vajadused teemapargis 29
2.3. Uuringu tulemuste analüüs 31
2.4. Ettepanekud Hõbevalge teemapargi arendamiseks 46
Kokkuvõte 53
Viidatud allikad 56
Lisad 60
Lisa 1. Disaintooted 60
Lisa 2. Hõbevalge teemapargi arendajad 60
Lisa 3. Ankeetküsimustik eFormularis 61
Lisa 4. Vastuseid küsimusele: „Mis peaks teemapargis olema, et see oleks Sinu arvates lastega peredele hea koht?” 65
Lisa 5. Intervjueeritavate pakutud ideid teemapargi arendamiseks 66
Lisa 6. Väärtused, mis on kooskõlas Hõbevalge teemapargi ideega. 67
Lisa 7. Objektid, atraktsioonid ja kohad, mida autor soovitab teemaparki rajada 67
Summary 68
Sissejuhatus 3
1. Teoreetilised käsitlused 6
1.1. Teemapargi olemus ja tõmbetegurid 6
1.2. Elamuse mõiste 9
1.3. Elamusliku toote disainimine 15
1.4. Lastega reisimise eripära 20
2. Tootearendus Hõbevalge teemapargis 26
2.1. Hõbevalge teemapargi idee 26
2.2. Uuring: lastega perede soovid ja vajadused teemapargis 29
2.3. Uuringu tulemuste analüüs 31
2.4. Ettepanekud Hõbevalge teemapargi arendamiseks 46
Kokkuvõte 53
Viidatud allikad 57
Lisad 60
Lisa 1. Disaintooted 60
Lisa 2. Hõbevalge teemapargi arendajad 61
Lisa 3. Ankeetküsimustik eFormularis 62
Lisa 4. Vastuseid küsimusele: „Mis peaks teemapargis olema, et see oleks Sinu arvates lastega peredele hea koht?” 66
Lisa 5. Intervjueeritavate pakutud ideid teemapargi arendamiseks 67
Lisa 6. Väärtused, mis on kooskõlas Hõbevalge teemapargi ideega. 68
Lisa 7. Objektid, atraktsioonid ja kohad, mida autor soovitab teemaparki rajada 69
Summary 70

Sissejuhatus


Ühiskond on pidevas arenemises ja kliendid muutuvad nõudlikumaks. Toimub areng teenindusühiskonnast elamusühiskonnani. Hoidmaks ettevõtet konkurentsis, ei piisa meelelahutuse ja turismiga seonduvates ettevõtetes vaid heast teenindusest – kliendid soovivad saada elamusi ja personaalselt kaasahaaravaid kogemusi.
Hõbevalge Müsteerium OÜ on ettevõte, mis tegeleb elamusi pakkuva ajaloolise teemapargi arendamisega. Idee on inspireeritud Lennart Meri raamatust „Hõbevalge” ja kuna teemapark põhineb suures osas selle raamatu ainesel, kutsutakse seda hetkel Hõbevalge teemapargiks. Seal hakatakse pakkuma hariduslikku meelelahutust ning üheks oluliseks sihtgrupiks on lastega pered.
Elamusliku toote arendamisel on oluline sihtgruppi tundma õppida. Teemapargi arendajatel puudub hetkel piisav arusaam lastega perede ootustest ja vajadustest , kuid see teadmine on teemapargi
Vasakule Paremale
Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #1 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #2 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #3 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #4 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #5 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #6 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #7 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #8 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #9 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #10 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #11 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #12 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #13 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #14 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #15 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #16 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #17 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #18 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #19 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #20 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #21 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #22 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #23 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #24 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #25 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #26 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #27 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #28 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #29 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #30 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #31 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #32 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #33 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #34 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #35 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #36 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #37 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #38 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #39 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #40 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #41 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #42 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #43 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #44 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #45 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #46 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #47 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #48 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #49 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #50 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #51 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #52 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #53 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #54 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #55 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #56 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #57 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #58 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #59 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #60 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #61 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #62 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #63 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #64 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #65 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #66 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #67 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #68 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #69 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #70 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #71 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #72 Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele #73
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 73 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-01-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liivihiienurm Õppematerjali autor
Elamusliku toote arendamisel on oluline sihtgruppi tundma õppida. Teemapargi arendajatel puudub hetkel piisav arusaam lastega perede ootustest ja vajadustest, kuid see teadmine on teemapargi arendusprotsessi puhul oluline.

Käesoleva töö eesmärk on selgitada elamusliku toote arendust lastega peredele ja teha ettepanekud sihtgrupipõhiseks tootearenduseks.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

(politsei, esmaabi) jpm. Peale selle on oluline anda potentsiaalsetele külalistele turismi- sihtkoha kohta informatsiooni. (Dorbek et al 2003; Hall et al 2006: 123) Pereturistile positsioonimisest on kirjutanud mitmed autorid: Heli Tooman, Aare Mae, John Reith, Roger March, Arch G. Woodside, Maureen H. McDonough, Gary A. Ackert, Philip Kotler, Norma Polovitz Nickerson, Paula Kerr, Michael R. Solomon jpt. Kõik nad leiavad, et lastega perekonnad moodustavad puhkereiside turul olulise osa. Seepärast on vaja neile pakkuda vastavaid teenuseid ja tegevusi. Lapsesõbralikke paiku külastavad samad perekonnad sageli korduvalt. Seega on pereturisti kerge püsiklien- diks muuta. Puhkust planeeritakse tavapärasest rohkem ja sihtkohti valitakse hoolika- malt. Jällegi on tähtis roll info kättesaadavusel. (Tooman et al 1999: 187; Reith 1987: 22, viidatud Siimon 1997: 80­81 vahendusel; March et al 2005: 173; McDonough et al

Turundus
thumbnail
39
docx

Uurimistöö "Tallinna Mustamäe Gümnaasiumi 8., 10. ja 12. klasside õpilaste teadlikkus DisneyBoundist ja Disney Style'ist" 2021

Tallinna Mustamäe Gümnaasium Eliise Renser Tallinna Mustamäe Gümnaasiumi 8., 10., ja 12. klasside õpilaste teadlikkus DisneyBoundist ja Disney Style’ist Uurimistöö Juhendaja: Kadri-Epp Teemant Tallinn 2021 1 Summary The research paper „Tallinn Mustamäe Gymnasium’s 8th, 10th and 12th grade students awareness on DisneyBound and Disney Style“ disserts the students knowledge of DisneyBound as a subtle way of showing one’s love and respect for Disney movies by dressing in a character’s colour scheme, and Disney Style as a lifestyle brand for merchandise. The aim of this research paper is to ascertain what and how much do the 8th, 10th and 12th graders of Tallinn Mustamäe Gymnasium know about the DisneyBound fashion subculture and the Disney Style lifestyle brand, as well as to determine how the students themselves have

Kategoriseerimata
thumbnail
70
pdf

Majandusalased uurimismeetodid

9/6/2011 Eesmärk · Kursuse läbinud üliõpilane: omab teadmisi teadusfilosoofia sissejuhatusest, äriuuringute spetsiifikast, uuringu ülesehitusest ja uurimisprotsessi etappidest; teadmisi kvantitatiivsete ja kvalitatiivsete andmete kogumise ja Majandusalased uurimismeetodid

Uurimistöö alused
thumbnail
57
docx

NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS

LÄÄNE- VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Kaubandusökonoomika õppekava Hanna Kuldsaar NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS Lõputöö Juhendaja: Eva Vahtramäe MA Mõdriku 2012 SUMMARY Final paper is composed on Changes of consuming habits in category of clothes and beauty products among female customers. Paper is presented on 54 pages and it includes one extra. The paper has been appearenced with three charts and 16 graphs. Beauty has became the keyword of our society and, therefore, everybody tries to change their appearance close to perfection. Over the years the societal pressure on women has enourmosly increased. Research is necessary because the last ten years people have more and wider options. People increasingly give special attention t

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
35
doc

RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID AASTATEL 2014 - 2016

KÜKAMETSA GÜMNAASIUM RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID AASTATEL 2014 - 2016 UURIMISTÖÖ KOOSTAJA: AADU KADAKAS 11. KLASS JUHENDAJA: XXX XXX Kükametsa 2018 SISUKORD SISSEJUHATUS..........................................................................................3 1. TEOREETILISI LÄHTEKOHTI.....................................................................5 1.1. Näitekunsti ajaloost................................................................................5 1.2. Rakvere Teatrist....................................................................................6 1.3. 2014 ­ 2016 aasta lavastused ja publikumagnetid.............................................8 2. ANKEETKÜSITLUSE JA INTERVJUUDE TULEMUSENA SAADUD ANDMETE ANALÜÜS.........................................................................................

Eesti teatri ajalugu
thumbnail
8
docx

Art and Aesthetics in Early Childhood Education

Art and Aesthetics in Early Childhood Education TÕLGE Irving B. Weiner . Handbook of Psychology, Educational Psychology. 2003 lk 288-290 The very concept of artistic development and some long-standing models developed to describe it (e.g., Gaitskell, Hurwitz, & Day, 1982; Lowenfeld & Brittaind, 1964; Luquet, 1977) have in fact become a subject of criticism in recent years. Four particular issues have been identified in this collective body of criticism. First, questions have been raised about the appropriateness of unilinear conceptions of development in explaining a wide range of pictorial imagery produced by children. adolescents, and adults. Second, a disparity has been noted between the breadth of the world of art and the narrowness of the focus on visual realism that has served as the endpoint in these developmental models. Third, cultural biases that mark these models have been identified theoretically and empirically. Fourth, insufficient recognition has been paid to the role

Inglise keel
thumbnail
42
docx

Saue linna aiandusteemalise kaupluse vajalikkus online version

Pakkumust sellel alal ei ole. Taolise kaupluse järele on aga vajadus, sest paljudel elanikel on Sauel eramaja koos krundiga mida tuleb hooldada. Kuna Saue on dituleeritud kui roheline linn (haljastusrohke), on aiandus teema asjakohane (Saue vald, 2019). Esimene aiandus tooteid ja taimi pakkuv kauplus on Tallinna sissesõidul, Hortes 7,5 km. Nurmiko kauplus on Sakus ning Juhani puukool Pääskülas. Nimetatud kauplused jäävad ebamugavalt kaugele näiteks pensionäridele või noortele peredele. Probleemi lahendamiseks on plaan rajada Saue linna aiandus teemaline kauplus, mis pakuks ka kergemaid haljastus töid. Antud teemat ei ole keegi varasemalt käsitlenud. Seetõttu ei ole võimalik koostada analüüsivat võrdlust. Antud lõputöö eesmärk on välja selgitada, Saue linna elanike võimalikku huvi aiandus- ja haljastusteenuseid pakkuva kaupluse loomiseks. Peamiseks uurimusküsimuseks on: Milline on Saue linna elanike võimalik huvi ja ootused haljastus ettevõtte järele?

Kategoriseerimata
thumbnail
109
pdf

Integration of Lean Con. and Building Information Modelling

Ergo Pikas Integration of Lean Construction and Building Information Modelling DISSERTATION Tallinn 2010 2 UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES Author: Ergo Pikas- Civil Engineering student, Faculty of Construction, Tallinn University of Applied Sciences Supervisor: Rafael Sacks- Associate Professor, Faculty of Civil and Env. Engineering, Technion ­ Israel Institute of Technology Consultant: Roode Liias- Professor and Dean, Faculty of Civil Engineering, Tallinn University of Technology Title: Integration of Lean Construction and Building Information Modelling Archived: University of Applied Sciences, Faculty of Construction ABSTRACT This research can be divided into two. The first part investigates the current state of the construction industry, while the second part looks at new emerging busin

Ehitusjuhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun