Eesti teeninduskultuur (1)

1 HALB
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismiosakond
EESTI  TEENINDUSKULTUUR
Referaat
Juhendaja : Tiina Viin
Pärnu 2013

2
SISUKORD
S

  issejuhatus                                                                                           
 .......................................................................................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4  

1. T
 

eenindus Eestis                                                                                             
 ............................................................................................ . . . . . . . . . . . . . . . .5  

1.1. P
 

robleemid Eesti  teeninduses                                                               
 ............................................................. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5  

1.2. P
 

robleemide võimalikud põhjused Eesti teeninduskultuuris                         
 ........................ . . . . . . . . . .5  

1.3. E
 

esti  teeninduse tugevused ja nõrkused                                       
 ...................................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6  

2. T
 

eeninduse kvaliteet Eestis nüüd ja varem                                                                  
 ................................................................. . . .8  

2.1. T
 

eenindus Eesti NSV ajal                                                                              
 ............................................................................. . . . . . . . . . .8  

2.2. T
 

eenindus tänapäeval                                                                                               
 
 
..............................................................................................
 

8  
3. T
 

eeninduse  suundumused                                                                                     
 ................................................................................... . . . . . . . . .10
   

3.1. T
 

ehnoloogiline  innovatsioon                                                              
 ............................................................ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10
   

3.2. T
 

eenindajate  suhtumise  muutmine                                                    
 ................................................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .11
   
K
  okkuvõte                                                                                           
 .......................................................................................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
   

3
SISSEJUHATUS

Teeninduse osaks saame me kõik mingit moodi igapäevaselt, kuid sageli ei mõtle me 
pikemalt    selle   üle,   mida   teenindus   endast   hõlmab.   Antud   referaadi   eesmärgiks   on 
erinevat   kirjandust   uurides   koostada   ülevaade   peamistest   teenindusvaldkonda 
puudutavatets probleemidest Eestis ning arutleda ka suundumustest selles valdkonnas.
Uurimisülesanded, millele vastust otsitakse, on järgmised:
• selgitada välja probleemid Eesti teeninduskultuuris;
• analüüsida erinevate Eesti teeninduskultuuris esinevate probleemide põhjuste üle;
• tuua välja Eesti teeninduse tugevused ja nõrkused;
• analüüsida  teenindust  nüüdsel ja varasemal ajal;
• arutleda võimalike suundumuste üle teenindusvaldkonnas.
Uurimisülesannete lahendamiseks tuleb tutvuda erinevate artiklitega, mis puudutavad 
Eesti    teeninduskultuuri .   Töös   kasutatakse   kirjeldamist,   mis   esineb   verbaalsel   kujul. 
Materjali otsitakse internetist ja seal olevatest andmebaasidest. Vanim kasutatud allikas 
pärineb aastast 2009 ja uusimad aastast 2011.
Töö   koosneb   kolmest   osast.   Esimeses   osas   on   omakorda   kolm   alapeatükki,   kus 
kirjeldatakse   Eesti   teeniduskultuuris   esinevaid   probleeme,   nende   põhjuseid   ning   ka 
teeninduse tugevusi ja nõrkusi. Töö teine osa koosneb kahest alapeatükist ning kirjeldab 
lühidalt teenindust nõukogude ajal ja ka tänapäeval. Kolmas osa koosneb samuti kahest 
alapeatükist ning kirjeldab võimalikke suundumusi teenindusvaldkonnas.

4

78% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Eesti teeninduskultuur #1 Eesti teeninduskultuur #2 Eesti teeninduskultuur #3 Eesti teeninduskultuur #4 Eesti teeninduskultuur #5 Eesti teeninduskultuur #6 Eesti teeninduskultuur #7 Eesti teeninduskultuur #8 Eesti teeninduskultuur #9 Eesti teeninduskultuur #10 Eesti teeninduskultuur #11 Eesti teeninduskultuur #12 Eesti teeninduskultuur #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KaRoLy Õppematerjali autor

Lisainfo

Uurimisülesanded, millele vastust otsitakse, on järgmised:•selgitada välja probleemid Eesti teeninduskultuuris;•analüüsida erinevate Eesti teeninduskultuuris esinevate probleemide põhjuste üle;•tuua välja Eesti teeninduse tugevused ja nõrkused;•analüüsida teenindust nüüdsel ja varasemal ajal;•arutleda võimalike suundumuste üle teenindusvaldkonnas
Eesti teeninduskultuur , suundumused teeninduses , teenindusvaldkond , tugevused , nõrkused , tehnoloogiline innovatsioon , Eesti NSV

Mõisted

Sisukord

  • EESTI TEENINDUSKULTUUR
  • SISUKORD
  • SISSEJUHATUS
  • TEENINDUS EESTIS
  • TEENINDUSE KVALITEET EESTIS NÜÜD JA VAREM
  • TEENINDUSE SUUNDUMUSED
  • KOKKUVÕTE
  • VIIDATUD ALLIKAD

Teemad

  • TEENINDUS EESTIS
  • Probleemid Eesti teeninduses
  • Probleemide võimalikud põhjused Eesti teeninduskultuuris
  • Eesti teeninduse tugevused ja nõrkused
  • TEENINDUSE KVALITEET EESTIS NÜÜD JA VAREM
  • Teenindus Eesti NSV ajal
  • Teenindus tänapäeval
  • TEENINDUSE SUUNDUMUSED
  • Tehnoloogiline innovatsioon
  • Teenindajate suhtumise muutmine
  • Ernis, E
  • Masso, J., Vahter, P
  • Pao, A
  • Viik, U

Kommentaarid (1)

leopardimustriga profiilipilt
leopardimustriga: Jah, suurepärane töö!
22:14 30-10-2016


Sarnased materjalid

14
docx
EESTI TEENINDUSE HINNANG
10
docx
MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS
95
doc
KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL
30
docx
Klienditeeninduse alused
343
pdf
Maailmataju uusversioon
7
docx
TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
32
rtf
Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !