tundmisest. Enne, kui otsustada internetiküsitluse kasuks, tuleb kaaluda järgmisi momente: tehnilised võimalused. Arvestada tuleb vastajate kontrolli ja anonüümsuse tagamisega ning tarkvaraga, mida läheb vaja ankeedi kujundamiseks; uuritav sihtrühm. Küsitletavatel peab olema isiklik juurdepääs internetile, mida nad kasutavad vähemalt korra nädalas ning soovitavalt kodus. Internetikasutajate profiil erineb oluliselt keskmisest Eesti elaniku profiilist ja seega ei saa tulemusi üldistada vastajate leidmine. Küsitletavaid saab värvata teiste elanikkonna uuringute kaudu või internetireklaami kaudu. Küsitluste hulk. Internetiküsitluse puhul ei sõltu uuringute maksumus oluliselt vastajate arvust, seepärast võib kasutada võimalikult suurt valimit, Tulemuste hindamine. Kuna puudub intervjueerija mõju, on vastajad ausamad,
........................................................ 9 Uuringu põhijäreldused ................................................................................................. 11 Kokkuvõte ..................................................................................................................... 12 Tulemused .................................................................................................................... 21 1. Hinnangud Eesti keskkonnaseisundile ................................................................. 21 1.1. Hinnangud Eesti keskkonnaseisundile tervikuna ............................................................ 21 1.2. Kõige olulisemad keskkonnaga seotud teemad .............................................................. 24 1.3. Hinnangud keskkonnavaldkondade olukorrale Eestis ..................................................... 27 1.3.1
Pealkiri: UURIMISTÖÖ ALUSED JA METOODIKA 2 SISUKORD 1.TEADUSTÖÖ ALUSED............................................................................................4 1.1Teadustöö põhimõisted..........................................................................................4 1.2Teaduskraadid ja nimetused.................................................................................. 8 1.3Teaduslik tunnetus.................................................................................................9 1.4Teaduslik tunnetus realiseerub teadustöö kaudu.................................................12 1.5Teadustöö tingimused..........................................................................................12 1.6Uurimuse kolm huvi............................................................................................13 1.7Mitmesugused uurimissuunad: induktsioon ja dedukts
Sotsioloogiline uurimus TALLINN 2007 SISUKORD Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas............................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................... 3 LIIKLUSOHUTUS JA HÄIRITUS ............................................................................ 11 AKEN 1: 9 nõuannet pealinnas ellu jääda soovivale jalakäijale. Janar Filippov. Eesti Ekspress, (18.04.2003) ................................................................................................ 14 AKEN 2: Sõidutee ületamine. Teele Kitsing. (2005).................................................. 18 AKEN 3: Autojuhtidele iseloomulikud tunnused ja käitumine reguleerimata ülekäiguradadel. Jana Põldver. (2005) ........................................................................ 26 AKEN 4 Turvavööde kasutamine Tallinnas Sirli Viir (2005) .......................
Teadusvaldkond: Kasvatusteadused Töö liik: Kuu ja aasta: Lehekülgede arv: 45 Bakalaureusetöö Mai 2012 Lisad: 7 Allikad: 68 Referaat Ülemaailmsed keskkonnaprobleemid rahvusvaheliste organisatsioonide tähelepanu suunanud jätkusuutliku eluviisi edendamisele hariduses. Keskkonnahoidlikku eluviisi rõhutab ka Eesti Koolieelse Lasteasutuse Riikliku Õppekava (2008). Samas puuduvad Eestis õppematerjalid jätkusuutlikkuse teema süvitsi käsitlemiseks lasteaias. Käesoleva bakalaureusetöö eesmärk oli seetõttu luua lasteaiaõpetajatele kogukondliku ja jätkusuutliku eluviisi õpetamise metoodiline materjal 6.-7. aastastele lastele. Teoreetiliselt lähtuti järgnevatest autoritest: Lovelock (1979), Sahtouris (1999), Timoštšuk (2005, 2010), Cohen (1985), Delanty (2009), Bauman (2001),
puudulikult seletatuks. Iseloomulik “A” ja “B” hinnatavatele BA-töödele – Mõlema kombinatsioon - “A” ja “B” BA-tööd Näide - Rahvakogu • “C” ja “D” BA-töö uurimisprobleemi lahtikirjutus: – Rahvakogu kokkutulemine aprillis 2013 pälvis laialdast tähelepanu. Üritust kajastasid kõik meediavälianded. Rahvakogust oodati lahendusi erakondade rahastamise ja poliitikamaastiku suletuse probleemidele. Mõlemad küsimused on saanud Eesti demokraatia arengus olulisteks takistusteks ning lisaks sellele oli Rahvakogu esmakordne katse Eestis arutlevat demokraatiat järgi proovida praktikas. Tänu sellele, et antud ettevõtmine oli Eesti demokraatia arengus nii ainulaadne ja sellega üritati lahendada mitmeid Eesti demokraatia valukohti ongi oluline seda teemat uurida • “A” ja “B” BA-töö uurimisprobleemi lahtikirjutus: – Eestis 2013 a. aprillis aset leidnud Rahvakogu oli mitmeski mõttes ainulaadne
1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev
9/6/2011 Eesmärk · Kursuse läbinud üliõpilane: omab teadmisi teadusfilosoofia sissejuhatusest, äriuuringute spetsiifikast, uuringu ülesehitusest ja uurimisprotsessi etappidest; teadmisi kvantitatiivsete ja kvalitatiivsete andmete kogumise ja Majandusalased uurimismeetodid
Kõik kommentaarid