Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Eesti keele ja kirjanduse õpimapp (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Eesti keele ja kirjanduse õpimapp #1 Eesti keele ja kirjanduse õpimapp #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Reinart Loidap Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
doc

KORDAMINE ( romantism, realism, modernism )

Dadaistid W.Whitman ,,Rohulehed" (ameerika) laenavad ilma valehäbita teistelt suundadelt - W.Scott - ajaloolise proosa rajaja. kubistidelt kollaazitehnika, futuristidelt tüpograafilised 4. A.Puskin (esikpoeem, romantiline poeem, trikid, ekspressionistidelt vaba värvikasutuse, püüde värssromaan), värssromaan "Jevgeni Onegin" , autori suurema spontaansuse ja keele foneetilisuse poole. varase surma põhjus ­ suri duellil saadud vigastuste *sürrealism - on 20. sajandi kunsti- ja kirjanduse tõttu. (Georg D'antes oli vastane) vool, milles on olulisel kohal ebareaalsus, 5. Romantiline novell unenäod, hallutsinatsioonid, patoloogiliste E.A.Poe novellide põnevus-/õudusjutud, seisundite jms. Sürrealism üritas avardada

Kirjandus
thumbnail
8
odt

Eesti mikro- või makroökonoomilise näitaja kirjeldus

.. Juhendaja: ... Tartu 2014 1 Sisukord Table of Contents Sissejuhatus.................................................................................................................................2 Eesti keskmine brutotunnipalk....................................................................................................3 Eakate ja laste osatähtsus Eesti omavalitsustes...........................................................................6 Kasutatud kirjandus.....................................................................................................................8 2 Sissejuhatus Antud töö on tehtud Eesti keskmise brutotunnipalga kohta, aastate 2001, 2004, 2007, 2010, 2013 maakondade jaotuse järgi

Majandus alused
thumbnail
180
xlsm

Informaatika I tunnitöö "Tabelid 2. Andmeloendid"

Tabelid 2 Andmeloendid. Andmeanalüüs ja and Sorteerimine, filtreerimine, kokkuvõtted, ko analüüs ja andmete korrastamine kokkuvõtted, koondid jm Andmeloendite põhiomadused ja põhitegevused nendega Arvutite müükide arvestus Töötajate nimekiri Puidu müükide tabel Tabeli kirjete sorteerimine ja grupeerimine Päringud ja filtreerimine Autofilter Arendatud filter Makro kasutamine arendatud filtriga Kokkuvõtted, koondid jmt Vahekokkuvõtted - Subtotals Risttabelid - Pivot Table Report Funktsioonid COUNTIF ja SUMIF Andmebaaside funktsioonid veeb klipp Andmeloendid Andmeloendite põhiomadused ja põhitegevused nendega Andmeloend (Data List), ka lihtsalt loend (List) või andmebaasi tabel, on korrapärane tabel, mille kõikide rividel (ridadel) on ühesugune struktuur. Iga rivi sisaldab ühe objekti omadusi, igas veerus on ühe omaduse väärtused. Rivisid nimetatakse kirjeteks (record), veerge - v�

Informaatika I (tehnika)
thumbnail
7
doc

UURIMISTÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE juhend

Kokku lepitud töörühma koosolekul 21.09.2011. UURIMISTÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE juhend Rapla Vesiroosi Gümnaasiumis TÖÖ STRUKTUUR · Tiitelleht · Sisukord · Sissejuhatus · Sisu (peatükid) · Kokkuvõte · Kasutatud kirjandus · Lisad Töö oodatav pikkus tiitellehe, sisukorra, kasutatud kirjanduse ja lisadeta vähemalt 12 lehekülge. Uurimistöö peab vastama enamikule alljärgnevatest nõuetest On sisult · Uudne ja aktuaalne · Objektiivne · Tõestatav, argumenteeritud · Kontrollitav · Täpne · Kriitiline · Seletav · Kirjeldav, analüüsiv · Ennustav Plagiaat (loomevargus) Plagiaati kaitsmisele ei lubata ja tööd ei arvestata. Töö ei tohi olla varastatud ega maha kirjutatud. Vormilised nõuded uurimusele

Kirjandus
thumbnail
47
docx

ÕPETAJA TÖÖKAVA NÄIDIS BIOLOOGIA 8. KLASS

fotosüntees, anorgaaniline aine, orgaaniline aine, õis, tolmukas, emakas, tolmlemine, seeme, vili, käbi, mittesuguline paljunemine, eoseline paljunemine, eos, vegetatiivne paljunemine. Varem õpitu, millele õppeprotsessis toetutakse: 5. klassi loodusõpetusest on õpilastel teada,millised taimed kasvavad linnas ning millised on taimede kohastumused eluks vees. 6. klassis on õpitud võrdlema Eesti metsade puuliike, kasutades konkreetseid näidisobjekte või veebipõhiseid õppematerjale. Õpetaja töökava näidis bioloogia 8. klassile Mõistetest on selgeks õpitud: prahitaim, rohevetikas, pruunvetikad, punavetikad, kaldataim, kaldavee taim, ujulehtedega taim, veesisene taim, liblikõielised taimed, suvelill, püsik,

Bioloogia
thumbnail
11
doc

Noored ja vaba aeg

………..4-5 3. DIAGRAMM………………………………………………………………………….…..6 5. JÄRELDUSED…………………………………………….………………...…….……...7 KOKKUVÕTE………………………………………………………………....…….…8 KASUTATUD KIRJANDUS………………………………………………....….…….9 SISSEJUHATUS Uurimistöö eesti keeles. Töö eesmärgiks on uurida ja kirjeldada, kuidas noored sisustavad oma vaba aega. Sammuti uurime välja, mis vahet on Vaba aja üldisel mõistel ning, kuidas kirjeldavad seda noored. Oma uurimuse teema valisime sellepärast, et noored hulguvad kasutult ja tegevusetult mööda linna ringi- istuvad pinkidel, suitsetavad ning tarvitavad alkoholi. Et uurida noorte vaba aja kasutamist tegime ankeetküsitluse koos vastusevariantidega. Lõpus

Eesti keel
thumbnail
11
doc

Katastriüksuse moodustamise toimik

Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool ­mt 8-11 Aadress: Raplamaa Kehtna alevik Kehtna vald Katastriüksuse moodustamise toimik Koostaja: XXXX Mõõdistamislitsents: 0009765 Kontaktandmed: Rävala pst. 135- 1a Tallinn, 11340 Email: [email protected] Tel: +372 5555555 Kehtna 2011 2 Sisukord Sisukord..................................................................................................................................... 3 Lähteülesanne.............................................................................................................................4 Piiriprotokoll maatükile VIII......................................................................................................7 Piiriprotokoll maatükile IX..........

Geodeesia
thumbnail
58
docx

Geneetiliselt muundatud organismid Eesti kaubanduses

pole veel tehtud piisavalt uuringuid, et anda ühtset objektiivset hinnangut. Geneetiliselt muundatud toiduained on väga levinud Ameerika Ühendriikides ja Austraalias, aga ka Euroopasse imporditakse kehtestatud piirangutega selliseid toiduaineid. Käesoleva uurimistöö teemaks valisin Rapla Ühisgümnaasiumi gümnaasiumiõpilaste teadlikkuse geneetiliselt muundatud toiduainetest, sest antud teema on väga huvitav ja üha enam jõuab Euroopasse ning ka Eesti kaubandusse toiduaineid, mis on toodetud geneetiliselt muundatud kultuuridest või võivad neid suuremal või vähemal määral sisaldada. Lisaks geneetiliselt muundatud toiduainetele võib kaubanduses esineda ka geneetiliselt muundatud materjaliga toidetud loomadelt pärinevat liha, mune, piima jms. Olin huvitatud sellest, kui paljusid Rapla Ühisgümnaasiumi õpilasi huvitab nende poolt ostetavate toodete koostis ja kas nad on teadlikud, millised toiduained võivad olla geneetiliselt muundatud

Geenitehnoloogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun